Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tuntuu että on kemiaa ihmisen kanssa ja että hän on ihastunut. Voiko intuitioon luottaa?

Vierailija
11.11.2023 |

Vai onko toiveajattelua vaan?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemiaa voi olla mutta realiteetit esim. toinen on varattu tai sama työpaikka tekee kaiken mahdottomaksi.

Just tuo. Liekit voivat leimahtaa molemmin puolin, mutta muut esteet pakottavat sammuttamaan ne.  

Sammuvatko ne helposti ? Ja sammuttaako yleensä mies vai nainen ne ?

Kumpi tahansa voi sammuttaa tai molemmat. On se vaikeaa, jos tunteet ovat voimakkaita mutta ei mahdotonta. Uskon, että kummallekin tilanne todella tuskallinen. 

Vierailija
22/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en luottanut, joten toinen sitten lopulta väänsi minulle rautalangasta että on kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihastuvat vain toisesta ihmisiltä irtisaataviin hyötyihin ja etuihin eikä ihmisellä itsellään ole merkitystä. Miehet ihastuvat naiseen ihmisenä kun miehet tietävät että ei saa naisesta hyötyjä ja etuja itselleen.

Voi sua rassukkaa. Mä en hyödy rahallisesti mun miehestä. Mulla on omat rahat.

Vierailija
24/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulunut esim. kuukausia, ettei toinen ole vastannut iskuyrityksiin, niin kannattaa vaan jättää rauhaan. Oli kemiaa kuinka tahansa.

Vierailija
25/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ajattelen, että kuvittelen vaan. Jälkikäteen tullut ilmi etten kuvitellut. Mutta omaa ystävällisyyttäni on valitettavasti joskus luultu ihastumiseksi vaikka ei ollut sitä.

Vierailija
26/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kyse on kielletystä rakkaudesta, varatusta/työkaverista yms

Vierailija
27/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa pitää unohtaa se henkilö.

Vierailija
28/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on pakko viettää paljon aikaa yhdessä?

Vierailija
29/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta sellaisesta, että mun höpötykset ja tarinaniskentä on koettu flirtiksi.

Kun kaikkien kanssa juttelen samalla tavalla niin olen jälkikäteen muuta kautta saanut kuulla flirttailleeni ukkomiehelle.

Voi voi. En aio jatkossakaan itseäni pienentää.

Tuossa pätee se porttiteoria. Höpötyksistä ja tarinaniskemisestä varatuille on vain pieni matka pettämiseen ja seksiin. Tuo on niin nähty ja jopa koetty ilmiö. 

Etenkin koiraihmiset on alttiita tuollaisille houkutuksille kun on yhteinen kiinnostuksen kohde ja miehellä esimerkiksi söpö koira ulkoilutettavana. Siitä on hyvä jatkaamjonnekin vaikka parittelemaan. 

Vierailija
30/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jättänyt yhdessä vietetyn minimiin. Yhteisiin tiloihin kuljen takakautta, ettei tule paknomaista tarvetta keskusteluun.

Vierailija
31/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain jatkanut normaalisti töitäni  ja pitänyt ajatukseni omana tietonani. En riko toisten parisuhteita.

Vierailija
32/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto. Kyllä pitää pystyä elämään sen asian kanssa. Varattuun ei kosketa! Eikä työkaveriin jos häntä ei kiinnosta. Vaihda työpaikkaa jos et pysty olemaan niin kuin aikuiset.

Vierailija
33/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tuo tunne tulee?  Olet itse ihastunut, joten huomaat nyt vain niitä asioita, kun tämä ihminen on kiva ja kiltti ja kuvittelet toiveissasi vaikka mitä. Tee testi. Älä lähesty häntä mitenkään kuukauteen ja katso lähestyykö hän sinua. 

Vierailija
34/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä varatusta ihailijasta on kokemusta. Käytös oli hyvin poukkoilevaa. Yhtenä hetkenä vuodatettiin rakkautta ja toisena hetkenä leikittiin, kun ei tunnettaisikaan. Tuli mieleen joku psykoottinen ihminen. Lopuksi syy oli kuitenkin minussa. Ei saisi kuulemma näyttää liian hyvältä. 

Vierailija
35/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, et voi luottaa "intuitioosi." Miehet yleensä näkevät sen, mitä haluavat nähdä ja projisoivat omat tunteensa naiseen. Esim. kuvittelevat, että nainen flirttailee, kun tämä on vain ystävällinen. Tai kuvittelevat, että nainen himoitsee heitä, kun itsellä seisoo.

Naisilla intuitio osuu usein oikeaan, mutta turhan monet nykymiehet ovat niin munattomia ja pelokkaita, että jäätyvät täysin, jos nainen yrittää lähestyä. Tai eivät koskaan uskalla lähestyä kohdetta, tuijottelevat vain.

Vierailija
36/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, et voi luottaa "intuitioosi." Miehet yleensä näkevät sen, mitä haluavat nähdä ja projisoivat omat tunteensa naiseen. Esim. kuvittelevat, että nainen flirttailee, kun tämä on vain ystävällinen. Tai kuvittelevat, että nainen himoitsee heitä, kun itsellä seisoo.

Naisilla intuitio osuu usein oikeaan, mutta turhan monet nyky-suomimiehet ovat niin munattomia ja pelokkaita, että jäätyvät täysin, jos nainen yrittää lähestyä. Tai eivät koskaan uskalla lähestyä kohdetta, tuijottelevat vain.

Vierailija
37/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kemiaa ja siksi kiinnostusta, mutta toinen tai itse ei välttämättä halua mitään suhdetta tai muutakaan.

Vierailija
38/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä tuo tunne tulee?  Olet itse ihastunut, joten huomaat nyt vain niitä asioita, kun tämä ihminen on kiva ja kiltti ja kuvittelet toiveissasi vaikka mitä. Tee testi. Älä lähesty häntä mitenkään kuukauteen ja katso lähestyykö hän sinua. 

Juuri näin. Jos nainen on kiva, se on ihastunut ja jos ei ole kiva, se on akka.

Vierailija
39/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten on niin tuomittavaa lähestyä työkaveria (tai ylipäätään, että töissä syntyisi suhde?) Jos molemmat ovat vapaita eikä ole vaikka esimies-alainen-asetelmaa, josta voisi syntyä tilanne, että toinen hyötyisi jutusta jotenkin työelämässä? 

Vierailija
40/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

arki näyttää asiat