Täti kysyy: miksi meikkiä pitäisi vaihtaa muodin mukaan?
Kaikilla on oma väritys ja muodot, joten yhdelle ihmiselle eivät sovi kaikki meikit. Muutenkin aika outoa vaihtaa meikkaustyyliään kerran puolessa vuodessa.
Ajatuksia?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen meikannut samalla nude-tyylillä jo 30 vuotta. Käytän samoja merkkejä ja paniikki iskee, kun jokin tuote lopetetaan.
Tämä. Ap
Ihanko samoilla väreillä? Mä en sentään käytä samaa väriä koko ajan. Aika tylsää olis.
Itse rakastan rokokoo-ajan meikkiä! Ei haittaa vaikka elohopea vähän vienyt järkeä.
Muoti nyt väkisin muuttuu ajan kanssa ja joudut ostamaan uusia vaatteita ja meikkejä jne. Voit pysyä ajassa tai sitten epätoivoisesti etsiä menneen ajan muotia, jota ei enää valmisteta.
Esim.aito kasari- ja ysärimeikki näyttää homssuiselta nykymuotiin verrattuna. Retromeikkikin tehdään nykytyylillä.
Minä osaan vain Kleopatra-silmämeikin. Sillä mennään. Kulmakarvani ovat aina olleet samanlaiset. Välillä ne ovat muotia, välillä eivät, mutta en annan niiden olla sellaiset kuin ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Minun on ollut pakko vaihtaa joitakin meikkituotteita ja tapoja, kun ikääntyvä iho silmien ympärillä käyttäytyy eri tavoin kuin nuorempana.
Näkyviä ryppyjä ei juuri ole, tai ne eivät vaikuta meikkaamiseen, mutta silmänympärysiho on herkempi ja luomen uurre syventynyt. Sellainen silmämeikki, joka toimi viisi vuotta sitten, ei näytä hyvältä eikä pysy edes naamassa :D
Olen keventänyt sävyjä ja joutunut etsimään kestävämpiä rajauskyniä ja luomivärejä. Korostus ja hohto toimii paremmin kuin tummemmat sävyt.
Kesällä ja talvella sopii muutenkin eri sävyt, päivityksen tai kalpeuden asteen mukaan.
Toinen täti
Kokeilin piruuttani äsken, kun tänään on ei-niin-vakavastiotettavat juhlat. Laitoin rajaukset siten kuin 10 v sitten olisin laittanut. Raskaahko ja vanhentava ilme, kevensin vähän valokynällä. Menköön nyt näin, juhlatila on hämärä :D
Sama
Noh..silloin "ikä ei näy meininkiä kautta". Eli olet jämähtänyt sinne vaikka 90-luvun tyyliin.
Välillä on kiva uusiutua, ja joskus on kiva näyttää vähän erilaiselta kuin yleensä.