Lavatanssit, mitä mieltä?
Onko nuo kaikki läyneet samat tanssikurssit, kun hytkyvät ja pyörähtelevät samalla tavalla.
Kommentit (10)
Kokeile itse tanssia parisi kanssa eri askelin ja kerro meille miten sujui.
Minä en tiedä mistä on kyse, kun en ole ollut paikalla .
Kyllä lavtansseihin olisin tänäkin kesänä Halunnut mutta ei ollu kyytiä sinne .
Minä kyllä olen käynyt tanssi kursseilla taittuu kaikki tanssit jopa Paco Docple jota ei tanssitq lavatansseissa.
Mitä niihin kummallisiin suosimiin tansseihin tulee kuten se Verkkkksus
, Jossa pyöritellään vaan takapuolta , pibseissö shotseiusaa ne ei kiinnosta minua ja olen niihin jo Liian vanha.
Mutaa vakkotanssit ja llattaritanssut menee hyvin.
Ja se toinen espanjalainen tanssi Flacmenko ei se ,
Semmoinen tanssi jotka kodin tanssinut ei oo ollu semmoista kurssia.
Niin miksi maihin toinen Espanjalaisen tanssin?
Syy on. Se , että alkujaan Ranskasta lähtöisin oleva Paco Docple,
Rantatui Espanjaan , sitä tanssittiin ennen härkätaistelua nkipä Espwnhsomaiset ovat mieltänrey sen hrifön tanssikdi.
Paco Docple onkin marssimsista tanssia.
Valssi ja suomalainen tango humpan kanssa ovat helppoja tansseja oppia.
Argentiinalainen tango on hieman etilsiempsa sitä tanssitaan kilpatansseissa.
No ainahan ns. ammattilaisiakin tulee aina lavoille Heistä ei tarvitse välittää kun tanssii tanssimisen ilosta, ja liikunnan ilosta Hyviä tansseja sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse tanssia parisi kanssa eri askelin ja kerro meille miten sujui.
Voin tunnustaa, että ei suju itseltä. Mutta diskotanssit kyllä onnistuu, nuo pyörähtelyt ja hyppelyt koen jotenkin vastenmielisenä itselleni. ;)
Joskus huvittaa maaseutulavoilla ne parkettien partaveitset tanssikenkineen ja naiset röyhelömekkoineen. Eivät oikein sovi muuhun joukkoon.
Ei tietenkään ole, eikä kaikki hytky ja pyöri samalla tavalla. Tämän tietäisit, jos olisit joskus lavatansseissa käynyt. Hyppelyjä lavatansseissa harvemmin nähdään, kun perinteisissä tansseissa niitä ei paljon ole.
Katoavaa kansanperinnettä. Suurin toivein kävin tanssikursseilla ja kun menin lavatansseihin niin ei ollut alle 4kymppisiä naisia ollenkaan.
M37
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole, eikä kaikki hytky ja pyöri samalla tavalla. Tämän tietäisit, jos olisit joskus lavatansseissa käynyt. Hyppelyjä lavatansseissa harvemmin nähdään, kun perinteisissä tansseissa niitä ei paljon ole.
Todellakin pyörii, kädestä kiinni ja kiepautus ympäri ja kyllä ne mikrohytkyy se rymi on sellainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Katoavaa kansanperinnettä. Suurin toivein kävin tanssikursseilla ja kun menin lavatansseihin niin ei ollut alle 4kymppisiä naisia ollenkaan.
M37
Käsittänyt väärin ei kai sinne treffeille mennä. Voi kai sitä tanssia eri ikäistenkin kanssa.
sivu
Suurin osa tuskin on käynyt mitään kurssia.