Miksi tuntuu aina niin työläältä mennä suihkuun?
Kauhean ponnistelun takana että saa itsensä sinne.
Kommentit (50)
Suihkuun menemisen vaikeus voi olla myös vähän masennuksenkin syytä. Suihkussa lotraaminen on hirveää veden kulutusta ja energian tuhlausta, siinä mielessä nämä likaiset ihmiset on paljon parempia luonnolle
Ei tunnu. Päivän paras hetki. Eräs kaveri valittaa miten ei jaksa käydä suihkussa ja sen kyllä haistaa, vaikka itse ei haistaisi muut kyllä
Tykkään käydä aamulla etten haise pahalta työkavereiden nenään.
Pakkasaamuina se on kyllä ärsyttävää kun on kostea hiuspohja ja töihin kävely. Hoituu usein siis illalla näin talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismi. Sama täällä.
Autismi täälläkin. Päivä on pilalla, jos en pääse aamulla suihkuun ja pesemään (ja föönaamaan) hiuksia. Olo on ihan kauhea, jos täytyy olla siinä nahistuneessa olotilassa mikä yön jälkeen aina on.
Eli menet likaisena nukkumaan. Hyh hyh.
Hah!
Minä käyn suihkussa japanilaiseen tapaan, eli joka päivä aamusta ja illasta. M25
Ei oo muu muuta syytä kuin, että vesi on inhottavan oloista ja märkää iholla. Tukan pesen kaksi kertaa viikossa , erikseen. Suihkussa käyn kerran viikossa tai jos on muita asioita.
Tukka ei ole pitkä, mutta silti sen peseminen on inho juttu. Vesi on lämmintä, mutta suihkusta tultua on niin kurja olo. Ja tukka pitää kuivata. Pysyttelen sisällä lämpösessä kaks tuntia suihkin jälkeen, muuten tulee kylmä ja vaikka nuha.
Kyllä on kurjaa käydä suihkussa. Ammeeseen en ikipäivinä menisi.
Ajattelin, että olen ainoa, joka inhoaa suihkua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu. Päivän paras hetki. Eräs kaveri valittaa miten ei jaksa käydä suihkussa ja sen kyllä haistaa, vaikka itse ei haistaisi muut kyllä
No kainalot ja alapesun voi tehdä vaikka milloin. Käsisuihkulla lorauttaa.
Yleinen epäpuhtaus on huono asia.
Suihkussa voi käydä pika pikaa, kuten minä lasken kerran vettä päälle ja pesen nopeasti tukan. Ja äkkiä pois.
Harrastakaa hikistä liikuntaa päivittäin tai lähes päivittäin. Sen jälkeen suihku suorastaan kutsuu. Näin on ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet niin laiska ettet pidä edes henkilökohtaisesta hygieniasta huolta. Onnistuuko muuten kodin siivous ja ruuanlaitto.
Luetun ymmärtäminen? Voin inhota suihkussa käymistä mutta menen silti. Siivoan ja laitan ruokaa vaikken niistäkään töistä nauti. Sitä sanotaan velvollisuudentunnoksi. Onko ihan uusi käsite?
Miten oot noin älyttömän hidas??