Tapasin kaverihakupalstalla tapaamani ihmisen kahvilla
Ensinnäkin hän puhui koko ajan niin hiljaisella äänellä, että jouduin moneen kertaan kysymään, mitä hän sanoi. Nimensäkin sanoi niin hiljaa, etten ole aivan varma, mikä sekään on. Jouduin nojaamaan todella epämukavasti häneen päin, että olisin kuullut edes jotain hänen puheestaan. Kuuloni on siis normaali.
Noin tunnin kuluttua tämä nainen (olen siis itsekin nainen) ilmoitti, että hänen pitää lähteä, otti laukkunsa ja tosiaan lähti. Lähdin sitten itsekin hänen perässään. Hän suunnisti kohti ulko-ovea kuin minua ei olisi ollutkaan. Sain kuitenkin sanottua, että käyn vielä vessassa. Hän sanoi vain, että oli kiva tavata ja että häneen saa siellä palstalla yhteyden. Sanoin, että samoin. Ei siis puhelinnumeroita vaihdettu tai mitään. Poistin sitten hänet siellä palstalla.
Oli kyllä ankea kokemus ja hukkaan heitetty ilta. Taidan jatkossa harjoittaa sosiaalisuutta vain täällä mammapalstalla.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten tilanteesta tulisi poistua ellei kertomalla että nyt lähtemälle ja hyvästelemmällä?
Ap vaikuttaa itse enemmän sosiaalisesti rajoittuneelta kun sen sijaan että olisi huutanut heipat, kailottaakin vessaan menoa. Sitten vielä poistaa toisen sovelluksesta ja valittaa vauva palstalla huonosta käytöksestä.
Etkö ole monen sivun jälkeenkään vielä ymmärtänyt, että se hyvästeleminen jäi puuttumaan. Hän vain sanoi, että mun pitää nyt mennä. Ei mitään muuta. Siksi huikkasin itse heipat vessaan mennessäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap loukkaantui kun hiljainen tyttö ei pitänyt hänestä ja jätti hänen tunnin pakkopullakahvin jälkeen pöytään.
Hiljainenkin tyttö osaa kieltäytyä kahvittelusta jos se ei oikeasti kiinnosta. On tosi tylyä ja huonoa käytöstä raahautua paikalle, puhua niin hiljaa ettei toinen kuule ja häipyä ykskaks.
Kiitos. Tämän ketjun jälkeen olen onnellinen, että on olemassa sinun ja muutaman muun kaltaisiakin ihmisiä. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse päädyin huumekämppään missä makasi naisen mies sängyssä huumeista sammuneena. Luulin että on mukava ja normaali nainen ja yksin kotona (itsekin nainen) . Meitä yhdisti kissat mutta tuollaista en osannut odottaa. Tuli turvaton olo enkä halua elämääni narkomaaneja vaikka tyttö olikin kiva, lähdin nopeasti pois ja estin hänet.
Olet törkeä!
Vierailija kirjoitti:
Mikä se kaverinhakufoorumi oli?
Luulen, että koko tarina on keksitty kun ei millään tule tähän yksinkertaiseen kysymykseen vastausta. Tai ehkä Ap huomioi muut ihmiset ja heidän kysymyksensä livetilanteessakin yhtä huonosti. Se selittäisi kaverin nopean lähdön.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se kaverinhakufoorumi oli?
Mitä ihmettä se sinulle kuuluu tai mitä sinä sillä tiedolla teet?
Ap
Hiljainenkin tyttö osaa kieltäytyä kahvittelusta jos se ei oikeasti kiinnosta. On tosi tylyä ja huonoa käytöstä raahautua paikalle, puhua niin hiljaa ettei toinen kuule ja häipyä ykskaks.