Tapasin kaverihakupalstalla tapaamani ihmisen kahvilla
Ensinnäkin hän puhui koko ajan niin hiljaisella äänellä, että jouduin moneen kertaan kysymään, mitä hän sanoi. Nimensäkin sanoi niin hiljaa, etten ole aivan varma, mikä sekään on. Jouduin nojaamaan todella epämukavasti häneen päin, että olisin kuullut edes jotain hänen puheestaan. Kuuloni on siis normaali.
Noin tunnin kuluttua tämä nainen (olen siis itsekin nainen) ilmoitti, että hänen pitää lähteä, otti laukkunsa ja tosiaan lähti. Lähdin sitten itsekin hänen perässään. Hän suunnisti kohti ulko-ovea kuin minua ei olisi ollutkaan. Sain kuitenkin sanottua, että käyn vielä vessassa. Hän sanoi vain, että oli kiva tavata ja että häneen saa siellä palstalla yhteyden. Sanoin, että samoin. Ei siis puhelinnumeroita vaihdettu tai mitään. Poistin sitten hänet siellä palstalla.
Oli kyllä ankea kokemus ja hukkaan heitetty ilta. Taidan jatkossa harjoittaa sosiaalisuutta vain täällä mammapalstalla.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Miksi poistit hänet? Kuulostaa siltä, että hän on sosiaalisesti jotenkin rajoittunut ja toiminnallasi todennäköisesti vahvistit hänen ajatuksiaan siitä, että hän on vääränlainen, ei kelpaa eikä osaa.
Samaa mieltä. Hän oli varmaan vaan hitaasti lämpenevä ja hyvin ujo. Ei pidä tuomita niin nopeasti.
Olen itse aika kärsimätön ja avoin ihminen, joten olisimme joka tapauksessa olleet liian erilaisia.
Ap
Se voi olla. Ja todennäköisesti tuo arka ihminen säikähti juuri sitä, ja lähti siksi niin kiireellä/tylysti pois tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdit hänen peräänsä ja puhuit vessasta, kun hän lähti?
En nyt vieläkään ymmärrä. Miten pitkäksi aikaa minun olisi pitänyt jäädä yksin pöytään istumaan?? Olen aina (20 vuotta) kaikkien muiden kanssa kahvilla kahdestaan käydessäni lähtenyt pöydästä yhtä aikaa. Se on normaalia, ei tuo.
Ap
Minä olisin antanut hänen lähteä ja lähtenyt itse vähän ajan päästä omaan suuntaani.
Ei tulisi kyllä itselläni mieleenkään jättää ketään yksin istumaan kahvipöytään, jos sinne on yhdessä menty. Kyllä normaaleihin käytöstapoihin kuuluu nousta siitä pöydästä yhdessä, vaikka ei olisikaan halua enää nähdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt vieläkään ymmärrä. Miten pitkäksi aikaa minun olisi pitänyt jäädä yksin pöytään istumaan?? Olen aina (20 vuotta) kaikkien muiden kanssa kahvilla kahdestaan käydessäni lähtenyt pöydästä yhtä aikaa. Se on normaalia, ei tuo.
Ap
Minä olisin antanut hänen lähteä ja lähtenyt itse vähän ajan päästä omaan suuntaani.
Ei tulisi kyllä itselläni mieleenkään jättää ketään yksin istumaan kahvipöytään, jos sinne on yhdessä menty. Kyllä normaaleihin käytöstapoihin kuuluu nousta siitä pöydästä yhdessä, vaikka ei olisikaan halua enää nähdä.
Ap
Jaaha, herkkä mimosalumihiutale. Ap mahtaa olla hankalaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se suunta, eli ulko-ovi/vessa oli molemmilla sama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Etkö nyt hyvä ihminen tajua, että sinun olisi pitänyt pitää se ahterisi penkissä, kun hän lähti! Ihme selityksiä!
Vierailija kirjoitti:
aika surullinen tapaus tuo ap jos ei saa kavereita kuin joltain nettipalstalta ja sosiaalisuus rajoittuu tähän miesvihapalstaan.
Eipä siinä mitään, parempi kaikille että hän pysyy poissa ihmisten ilmoilta.
Yhtä surullisena tapauksena sinäkin täällä pyörit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Etkö nyt hyvä ihminen tajua, että sinun olisi pitänyt pitää se ahterisi penkissä, kun hän lähti! Ihme selityksiä!
Minäkin saan nostaa ahterini penkistä juuri silloin kun hyväksi koen. Ja mitä väliä, en ollut kuitenkaan kyseistä henkilöä tapaamassa uudelleen.
Ap
Itse päädyin huumekämppään missä makasi naisen mies sängyssä huumeista sammuneena. Luulin että on mukava ja normaali nainen ja yksin kotona (itsekin nainen) . Meitä yhdisti kissat mutta tuollaista en osannut odottaa. Tuli turvaton olo enkä halua elämääni narkomaaneja vaikka tyttö olikin kiva, lähdin nopeasti pois ja estin hänet.
Miksi kukaan haluaisi sinua nähdä kun tulet paljastamaan kaiken netissä? Kerro sovelluksen nimi jotta voin vältellä sinua
Tosi kiva jos se nainen näkee tän :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi sinua nähdä kun tulet paljastamaan kaiken netissä? Kerro sovelluksen nimi jotta voin vältellä sinua
Miten sinä sovelluksen nimen perusteella osaisit juuri minua vältellä? Miten tällä palstalla onkin nykyään niin pöljää sakkia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten? Olen kertonut, että hän puhui hyvin hiljaisella äänellä, ja että emme tulleet juttuun. Onko tuo nyt niin vakavaa?
Ap
Mulla on kaksi tuttua, jotka puhuvat niin hiljaa, että ei meinaa kuulla mitään. Siitä tulee jotenkin ylimielinen vaikutelma, kun äänenvoimakkuutta ei lisätä, vaikka huomautan asiasta tai selkeästi huomaa, että mun on vaikeuksia kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi tuttua, jotka puhuvat niin hiljaa, että ei meinaa kuulla mitään. Siitä tulee jotenkin ylimielinen vaikutelma, kun äänenvoimakkuutta ei lisätä, vaikka huomautan asiasta tai selkeästi huomaa, että mun on vaikeuksia kuulla.
Joo, samaa mieltä. Jos olisin uudelleen samassa tilanteessa, niin nojaisin vain tuoliini, enkä yrittäisi epämukavasti kurottautua toista kohti. Olin kuitenkin jo muutaman kerran sanonut, etten kuule häntä.
Ap
No se kahvi tuo juojastaan karseuden esiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa sen kummempaa. Kaksi liian erilaista ihmistä.
Ap poistuu nyt tekemään jotakin järkevämpää. Mukavaa lauantaita kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Jaaha palstan kellarissa huutava kiusaajatrolli, jolle normaalit käytöstavat ja sosiaalisuus on vain naisten hankaluutta ja vaatimuksia.
Mitä tuollaisia kaverihakupalstoja on? Minäkin haluan kokeilla!
Olen itse aika kärsimätön ja avoin ihminen, joten olisimme joka tapauksessa olleet liian erilaisia.
Ap