Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2007 yrityksen aloittavat!!!

01.01.2007 |

Heippa ajattelin perustaa tälläisen kekskustelun joten kaikki kellä yritys alkaa 2007 mukaan vaan!!! Itselläni meni tänään viimeinen e-pilleri ja nyt jännitetään milloin tärppää ; )

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja vauveli olis toiveissa saada tälle vuodelle tai edes se plussa ja numero seiskaa toivotaan....toivottavasti tästä ekásta kierrosta jo nappais, mutta jos ollaan realistisia niin ehkä joskus kesän kynnyksellä saattais olla vasta sellainen aika...raskautuminen mulla kun ei ole niin helppoa...

Vierailija
62/69 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää se jossain päästä ääneen sanomaan; täällä jätettiin pilsut pois loppuvuodesta ja tiistaina alkoi eka tjot-kierto! =)

Me haaveillaan toisesta lapsesta, tai lähinnä se menee vielä niin, että minä haaveilen ja mies koittaa totutella ajatukseen...;) Esikoinen syntyi 11/05, ja Pirkanmaalta löytää meidän perheen.

Ihanaa päästä johonkin näistä asioista kirjoittamaan... Mä kun olen päättänyt, etten ainakaan vielä sano tästä " yrityksestä" kenellekään, vaan vasta sitten kun on jotain kerrottavaa..;) mut täällä voi mukavan anonyymisti kuumeilla..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä on yritystä ollut 11/2006, silloin otettiin kierukka pois. Ikää on mulla 28 ja miehellä 30. Itselläni on pojat -00 ja -01, miehelle olisi ensimmäinen lapsi. Olisi hyvä aika jäädä syksyllä äippä lomalle kun esikoinen aloittaa koulun=)

Vierailija
64/69 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ollaan siis n.25 v molemmat yhden 1.6v lapsen vanhempia. olen kinunnut mieheltä toista lasta jo parin kuukauden ajan. nyt tammikuun alussa lupa irtos ettei pillereitä tarvi menkkojen jälkeen jatkaa... Nyt siis odotellaan menkkojen loppumista ja uuden elämän alun saamista... =)

toivotaan että se tapahtuu mahdollisimman pian.

tearangel

Vierailija
65/69 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,olemme kylläkin jo 2kk yrittäneet (vähän niinku ohimennen), mutta oikea yrittäminen on sovittu yhdessä alkavan nyt vuoden alusta. Katsotaan nyt miten käy..toivottavasti saamme jasmin mariamme=)..ei sllä etteikö poikakin olisisyhtä haluttu, mutta se on " projektimme" nimi..

Vierailija
66/69 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jo 2kk yrittäneet vähän niinkuin ohimennen,jos olisi onnanut,mutta nyt vuoden alusta ajattelimme oikeasti aloittaa. Toivottavasti saamme pian oman jasmin mariamme, ei sillä etteikö poikakin olisi yhtä toivottu, se on vain " projektimme" nimi. Onnea kaikille muillekin yrittäjille! Katsotaan miten käy ja kuinka pian..=)

Vierailija
67/69 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jo 2kk yrittäneet vähän niinkuin ohimennen,jos olisi onnanut,mutta nyt vuoden alusta ajattelimme oikeasti aloittaa. Toivottavasti saamme pian oman jasmin mariamme, ei sillä etteikö poikakin olisi yhtä toivottu, se on vain " projektimme" nimi. Onnea kaikille muillekin yrittäjille! Katsotaan miten käy ja kuinka pian..=)

Vierailija
68/69 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v ja avomieheni 27v olemme olleet yli 6v yhdessä ja haluaisimme oman vauvan..Olemme jo 2kk yrittäneet vähän niinkuin ohimennen,jos olisi onnanut,mutta nyt vuoden alusta ajattelimme oikeasti aloittaa. Toivottavasti saamme pian oman jasmin mariamme, ei sillä etteikö poikakin olisi yhtä toivottu, se on vain " projektimme" nimi. Onnea kaikille muillekin yrittäjille! Katsotaan miten käy ja kuinka pian..=)

Vierailija
69/69 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vahingos kirjotettua sama viesti monta kertaa, ku ohjelma herjasi, että viestiä ei voi lähettää..kunnes katsoin palstaa ja siellähän se jo oli montakin kertaa=)..nolona..anteeksi kaikille mokailuni..