Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö naiset halua tämän palstan sinkkumiehiä jotka ovat raittiita.

Vierailija
10.11.2023 |

Saisitten hyvän miehen sen juoppo miehenne tilalle. Viime aikoina täällä naiset valittaneet että miehenne juo paljon alkoholia eikä muuta tee. Niin että kyllä täällä raittiita miehiä on.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht raitis. 20 vuotta olen yrittänyt saada naista mutta ei onnistu. Ne naiset joita olen yrittänyt iskeä ovat alkaneet seurustella miesten kanssa jotka sunnilleen ryyppää joka viikonloppu. Ilmeisesti rahasta kiinni että jos miehellä on rahaa juoda joka viikonloppu niin sillä on rahaa elättää nainen ja sen takia naiset juopon kanssa on.

Vierailija
42/44 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on raitis ja hyvä niin. Edellinen oli juoppo ja parempi elämä on raittiin kanssa. Kokemusta on molemmista ja tämä toinen vaihtoehto on parempi. Itse otin ennen vkloppusin ja seuraavana päivänä olo ihan hirveä aina. Oli helppo itsekin lopettaa alko, kun toinen ei käytä. Minua ei haittaa muiden juomiset, mutta en ole enää katsomassa sitä juomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai u lit ovatkin palstalla naisia hakemassa, eipä olisi arvannut naisvihakommenttien perusteella

Miksi ei hyvät miehet kelpaa? :( :(  xD

Vierailija
44/44 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiilla on vähän kokemuksia naisista. Alkoholia juovalla on taas paljon kokemusta ja naiset haluaakin kokeneen panomiehen joka juo alkoholia.

Gene Simmons on raitis ollut ikänsä.

No onko saanut niitä naisia muka??

No on kumma jos ei rokkitähti naisia saa. Väittämänsä tuhansien luvut kyllä ovat todennäköisesti liioiteltuja koska nykyisen (ja lastensa äidin) kanssa ollut jo lähes 40 vuotta.