Outo tunne yhtäkkiä kesken tapailun
Olen tapaillut miestä nyt nelisen viikkoa, tosin emme ole tavanneet kun kerran viikossa. Mutta viestimme paljon.
Minulla tunne häntä kohtaan on ollut voimakas, mutta eilen erään vakavamman keskustelun jälkeen se yhtäkkiä muuttui. Hän vaikutt hieman haluttomalta keskusteluun, mutta oli kohtelias. Olin sitten itsekin kohtelias. Ehkä minulle tuli tunne onko hän vilpitön.
Tänään en jotenkin saa tunnetta takaisin ja minusta tuntuu että miehestä tuntuu samalta. Todella outoa.
Onko muille käynyt näin ja tuliko tunne vielä takaisin?
Meillä on tekemistä suunnitteilla/varattuna, enkä halua sanoa mitään ennen kuin tapaamme.
Kommentit (73)
Saitko alussa paljon huomion osoituksia kuten ruusuja?
Onko tapailu "vain" kerran viikossa jotenkin erikoista? Itse tapailin naista (asui tosin toisessa maassa) puolen vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ruusut ole mitään huomionosoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ruusut ole mitään huomionosoituksia.
Ruusut ovat maksuja panoista.
Ruusulla koukutetaan nainen. Nainen esittelee rakastuneena facebookissa tai instassa saamaansa ruusua kaikille kavereilleen.
Tuo tunne, että yhtäkkiä tulee se peruutustunne tai että ei ole sitä oikeaa tunnetta, voi olla väliaikainen. Nopeahkon lähentymisen tai tutustumisen jälkeen tulee tuo tietynlainen shokkiperuutusvaihe, ehkä tyhjyyden tunne, mutta voi kieliä myös siitä, että te molemmat olette hämmentyneitä suurista tunteistanne toisianne kohtaan. Toinen vaihtoehto on, että mikäli tämä peruutustunne kestää ja jää vallalle, silloin teidän hommanne vaan lopahti alle aikayksikön.
Eli tilanteenne on nyt joko tai.
Minulle kävi hieman samoin. Vaikea selittää. Tuli tunne myös ettei enää nähdä, jos en ehdota hänelle näkemistä. Hän kohteliaasti myöntyi näkemään ehdottaessani ja se jäi viimeiseksi kerraksi. Hän ei ollut enää aloitteellinen. Joku muuri kasvoi kommunikaatioomme. Ekalla kerralla juttelu sujui. Sen jälkeen se jotenkin hiipui. Alkoi tuntua voimakkaasti ettei hän ole minusta kiinnostunut.
Sillä on uusi nainen jos muuttunut vaisuksi.
Luota intuitioosi. Jos koet että jokin hiertää/häiritsee sinua niin ei kannata jatkaa pidempään.
Nämä ottaa yhteyttä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vaikka 20 vuoden kuluttua, kuten itselle kävi. Ja eivät ole muuttuneet - paitsi pahempaan suuntaan. Tulevat röyhkeämmiksi vanhetessaan.