Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tunne yhtäkkiä kesken tapailun

Vierailija
10.11.2023 |

Olen tapaillut miestä nyt nelisen viikkoa, tosin emme ole tavanneet kun kerran viikossa. Mutta viestimme paljon.

Minulla tunne häntä kohtaan on ollut voimakas, mutta eilen erään vakavamman keskustelun jälkeen se yhtäkkiä muuttui. Hän vaikutt hieman haluttomalta keskusteluun, mutta oli kohtelias. Olin sitten itsekin kohtelias. Ehkä minulle tuli tunne onko hän vilpitön.

Tänään en jotenkin saa tunnetta takaisin ja minusta tuntuu että miehestä tuntuu samalta. Todella outoa.

Onko muille käynyt näin ja tuliko tunne vielä takaisin?

Meillä on tekemistä suunnitteilla/varattuna, enkä halua sanoa mitään ennen kuin tapaamme.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun molemmat ovat miellyttäjäluonteita... 

Ehkä ollaankin, mutta olen hyvin tunteellinen.

Mitä tarkoitat?

Kuulostaa epävakaan musta/valko ajattelulta. Ensin toinen on ihku ja sekunnissa joku väärä ilme saa liinat kiinni kokonaan. Nasrsisti on toinen on/off -tyyppi. Tuo "hyvin tunteellinen" on myös epävakaan ominaispiirre. 

Se on tunne ettei voi luottaa. En ole vielä päättänyt miten asia oikeasti on, katson kun tapaamme mutta oli mielenkiintoista että joku poimi keskustelusta näitä asioita joita täällä on poimittu.

Vierailija
22/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies lukee sinua tai sinut ja heijastaa sinut takaisin sinulle. Tulee tunne että olette samaa ihmistä. Nopeasti mennään syvälle.

Kääntöpuoli tuossa alun kuuntelemisessa on se että olemalla hyvä kuuntelija välttyy kertomasta mitään itsestään. Hän myötäilee kyllä kertomasi, mutta ei tuo mitään omaa keskusteluun.

Itselle tuo roolin lipsuminen alkoi aika varhain näkyä omituisissa väleissä esiin tulleina ääri-sovinistisina kommentteina, jotka ei yhtään istuneet siihen ihmiseen, joka hän siihen mennessä oli ollut."

Kyllä, hän ei ole kauheasti kertonut, huomautinkin tästä hänelle, mutta sovimme että puhumme sitten livenä enemmän.

Olen käsitellyt tätä asiaa paljon ja ennen minulla oli miellyttämisenhalu, vaikka olisinkin keksinyt että joku mies on myrkyllinen. Mutta nykyään tulee tämä tunne, että menetän kiinnostuksen. Minusta tämä on hyvä.

Itselläni oli niin että keskusteluista 95% käytiin käytännön syiden takia viestitse. Mies aloitti viestittelyn yleensä todella myöhään illalla (arki-iltaisin) ja vei sitä niin että nukkumaan pääsi ehkä puolen yön tienoilla. Toki tuollaista ei ole kenenkään pakko hyväksyä. Tulin hänestä kuitenkin jollakin oudolla tavalla riippuvaiseksi, ja minun piti saada kaikki se aika, jonka hän oli valmis minulle antamaan. 

Tavatessamme hän oli usein kuin eri ihminen, vaisu. Kirjallisessa ilmaisussa esiin tullut hauskuus, leikkisyys loisti poissaolollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tästä tulee kyllä mieleen, että ketjun aloittajalla on enemmän tunne-elämässään ongelmia, kuin kyseisellä miehellä. Ehkä mies on vain jaksanut olla kohtelias tähän asti vaikka pitää lätinöitäsi äärimmäisen tylsinä tai typerinä. Suurin osa miehistä pitää suurimman osan naisista jaaritteluiden kuuntelemista aivan uskomattoman tylsänä pakkopullana.

En luota ihmisiin, jos he vain puhuvat kauniisti, mutta se ei näy käytöksesssä eikä peroonassa aidosti.

Silloin ei kaikki täsmää. Yleensä intuitio ehtii ensin, ennen kuin loogisesti ajattelen asiaa sen enempää.

Mutta en aikonut antaa omien tunteiden ottaa valtaa vielä, ennen kuin tosiaan tapaamme.

Vierailija
24/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa. Neljä viikkoa ja neljä tapaamista ei ole vielä mitään, ei ainakaan introvertille. En minä ole ainakaan kovin syvästi avautunut kenellekään noin lyhyen tuntemisen jälkeen.

Vierailija
25/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teillä oli yksi "vakava keskustelu". Siis kyselit että tapaillaanko tässä vielä muita, ja? Ja mies vaikutti haluttomalta puhumaan asiasta. Ja nyt sinun vaistosi sanoo että jotain outoa on?

Muuten, nuo kylmää-kuumaa -jutut voi varmaan unohtaa täysin yhden kerran perusteella. Voihan olla että toinen on vain niin väsynyt ettei jaksaisi keskustella, tai asia on hänelle hankala tavalla tai toisella, tsi on muuten vain jo kyllästynyt, tai löytänyt toisen tms.

Eikös tämä kylmää-kuumaa tule ilmi sitten muöhemmin, toistuessaan aina vaan ihan ilman mitään syytä.

Vierailija
26/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on, ihmisten tutustuminen. Yllätyksiä ja epäselvyyksiä tulee. 

Et ole vissiin koskaan ennen tutustunut kehenkään? Kannattaisko jättää se viesteily pois ja seurustella normaalisti.

Vierailija
27/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselläni oli niin että keskusteluista 95% käytiin käytännön syiden takia viestitse. Mies aloitti viestittelyn yleensä todella myöhään illalla (arki-iltaisin) ja vei sitä niin että nukkumaan pääsi ehkä puolen yön tienoilla. Toki tuollaista ei ole kenenkään pakko hyväksyä. Tulin hänestä kuitenkin jollakin oudolla tavalla riippuvaiseksi, ja minun piti saada kaikki se aika, jonka hän oli valmis minulle antamaan. 

Tavatessamme hän oli usein kuin eri ihminen, vaisu. Kirjallisessa ilmaisussa esiin tullut hauskuus, leikkisyys loisti poissaolollaan."

Onkohan meillä sama mies kyseessä XD

Sitten yhtäkkiä hän saattaa sanoa jotain minkä voi tulkita kahdella tavalla. Eikä se välttämttä ole pelkästään hyvää.

Vierailija
28/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä narsistin käytöstä jossa kuuman ja kylmän vaihtelua jatkuvasti. Luota intuitioosi. Jos jokin ei tunnu olevan oikein niin se se silloin ole oikein.

Onnittelut sinulle. Miten ihmeessä pystyit tuon aloituksen perusteella jo päättelemään, että mies on narsisti. Oletko kenties jonkun asteen lääkäri? Siis uskomatonta miten noita narsistikortteja heitellään kehiin kuin rukkasia.

Tämä. Tämä ketju ei ole ruudinkeksijöille.

Vierailija
29/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vetääntyi teidän jutusta, syystä tai toisesta. Sitä tapahtuu PALJON. 

Vierailija
30/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on, ihmisten tutustuminen. Yllätyksiä ja epäselvyyksiä tulee. 

Et ole vissiin koskaan ennen tutustunut kehenkään? Kannattaisko jättää se viesteily pois ja seurustella normaalisti.

Minunko vastuulla se on tavata useammin? Tässä on kaksi ihmistä päättämässä koska on aikaa tavata, etkä sinä ole yksi heistä.

Vierailija
31/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teillä oli yksi "vakava keskustelu". Siis kyselit että tapaillaanko tässä vielä muita, ja? Ja mies vaikutti haluttomalta puhumaan asiasta. Ja nyt sinun vaistosi sanoo että jotain outoa on?

Muuten, nuo kylmää-kuumaa -jutut voi varmaan unohtaa täysin yhden kerran perusteella. Voihan olla että toinen on vain niin väsynyt ettei jaksaisi keskustella, tai asia on hänelle hankala tavalla tai toisella, tsi on muuten vain jo kyllästynyt, tai löytänyt toisen tms.

Eikös tämä kylmää-kuumaa tule ilmi sitten muöhemmin, toistuessaan aina vaan ihan ilman mitään syytä.

Mistä sinä tuon aiheen keksit. Ei ollut sellaisesta kyse.

Hän on sanonut ettei muut kiinnosta ja haluaisi poistaa Tinderin.

Vierailija
32/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se vakava keskustelu sitten oli? 

Vierailija
33/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun molemmat ovat miellyttäjäluonteita... 

Ehkä ollaankin, mutta olen hyvin tunteellinen.

Mitä tarkoitat?

Kuulostaa epävakaan musta/valko ajattelulta. Ensin toinen on ihku ja sekunnissa joku väärä ilme saa liinat kiinni kokonaan. Nasrsisti on toinen on/off -tyyppi. Tuo "hyvin tunteellinen" on myös epävakaan ominaispiirre. 

Se on tunne ettei voi luottaa. En ole vielä päättänyt miten asia oikeasti on, katson kun tapaamme mutta oli mielenkiintoista että joku poimi keskustelusta näitä asioita joita täällä on poimittu.

Siis neljän viikon tutustumisen jälkeen vedät tuollaisia johtopäätöksiä toisista ihmisistä? 

Tässä vaiheessa kehottaisin miestä juoksemaan ja kauas. 

Vierailija
34/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tinderistähän tuokin tapailu näyttää alkaneen.

Vierailija
35/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itselläni oli niin että keskusteluista 95% käytiin käytännön syiden takia viestitse. Mies aloitti viestittelyn yleensä todella myöhään illalla (arki-iltaisin) ja vei sitä niin että nukkumaan pääsi ehkä puolen yön tienoilla. Toki tuollaista ei ole kenenkään pakko hyväksyä. Tulin hänestä kuitenkin jollakin oudolla tavalla riippuvaiseksi, ja minun piti saada kaikki se aika, jonka hän oli valmis minulle antamaan. 

Tavatessamme hän oli usein kuin eri ihminen, vaisu. Kirjallisessa ilmaisussa esiin tullut hauskuus, leikkisyys loisti poissaolollaan."

Onkohan meillä sama mies kyseessä XD

Sitten yhtäkkiä hän saattaa sanoa jotain minkä voi tulkita kahdella tavalla. Eikä se välttämttä ole pelkästään hyvää.

Olen kolmas eri tyyppi ja mietin samaa. :D

Tämä mies on työtön, ja kuulemma tykkää valvoa myöhään tai kärsii jostain unihäiriöstä, joten on kirjoittelu siirtyy aina illalle/yöhön. Aikaisin jos laittaa viestiä niin vastauksissa kestää joten keskustelua on vaikeampi saada aikaiseksi. 

Vierailija
36/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli outo tunne, kävin paskalla ja se tunne katosi.

Tuntuiko että olisi perhosia vatsassa hutta tulikin varpusparvi

Vierailija
37/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole mihinkään vetääntynyt, sanoin vain että kumpikin on ollut outo.

Hän sanoi juuri että tuleva tapaaminen merkitsee hänelle paljon. Olemme tapaamassa pian.

Tosin hän on myös sanonut ettei ole paljon deittaillut, mutta jostain syystä en usko sitä.

Vierailija
38/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi juuri että tuleva tapaaminen merkitsee hänelle paljon. Olemme tapaamassa pian.

Tosin hän on myös sanonut ettei ole paljon deittaillut, mutta jostain syystä en usko sitä.

Miksi moni mies valehtee noin deittailusta? Olettavan naisen arvostavan vähäistä suhteiden ja deittikumppanien määrää?

Mun entisestä tuli sama fiilis aluksi mistä ketjussa on puhuttu, ja oli aluksi oikein kohtelias, ystävällinen ja vähän ujon tai epävarman oloinen mies. Paljastui kuitenkin vajaan vuoden jälkeen hyväksikäyttäväksi ja tosi itsekkääksi päihde- ja mt-ongelmaiseksi. Sanoi myös ettei ollut seurustellut tai tapaillut saati harrastanut seksiä vuosiin, mikä paljastui totaaliseksi valheeksi sekin. 

Vierailija
39/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi olla :D. Joo, hänellä oli tuollaista monitulkintaisia, vihjailevaa puhetta. Alussa hyvin hienovaraista, vähä vähältä enemmän. Sitten se vaivihkaa muuttui minua kritisoivaksi puheeksi.

Oma tapaukseni oli kuin jokin esitys, jossa ujosta introvertistä paljastui hitain muutoksin röyhkeä ja häikäilemätön hyväksikäyttäjä. Yli puolen vuoden kehitys."

Kuulostaa tutulta! :D

Varsinki ujo introvertti, mutta sitten näen hänessä mysö mahdollisuuksia muuhun ja hänessä on tietynlaista röyhkeyttä.

Ei pidä ikinä ihastua kuvitteelliseen potentiaaliin, vaan siihen mitä se ihminen on sillä hetkellä. Muuten ihastut omaan mielikuvaasi ja tulet todennäköisesti pettymään. 

Vierailija
40/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni mies valehtee noin deittailusta? Olettavan naisen arvostavan vähäistä suhteiden ja deittikumppanien määrää?

Mun entisestä tuli sama fiilis aluksi mistä ketjussa on puhuttu, ja oli aluksi oikein kohtelias, ystävällinen ja vähän ujon tai epävarman oloinen mies. Paljastui kuitenkin vajaan vuoden jälkeen hyväksikäyttäväksi ja tosi itsekkääksi päihde- ja mt-ongelmaiseksi. Sanoi myös ettei ollut seuruste

Koska iso osa miehistä on deittaillut paljon vähemmän, kuin keskiverto nainen. Naiseen verrattuna yleensä ihan fakta, että mies ei ole deittaillut välttämättä kovinkaan paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme