Minua ei huomioitu viime äitienpäivänä mitenkään, ei yhtään mitenkään
Nyt mietin miten toimin tämän isänpäivän kanssa, pyydänkö lapsia huomioimaan isää.
Kommentit (32)
Meidän perinteet ovat hakea pikaruokapaikoista pitsaa ja kebabbia tai jompaakumpaa. Joskus hampurilaisiakin.
Tökeröö jos ei ole mitään arjesta poikkeavaa.
Toivomukseni oli jo ajat sitten puolisolleni etten halua mitään kukkia vaan vapaapäivän keittiöhommista. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset?
Yläkoulussa. Ei siis tule enää koulusta mitään askarteluja, eikä ne oikein itsenäisesti osaa tuollaista huomioimista.
Ap
Yläkouluikäisen pitäisi kyllä osata jo. Et auta heitä nyt ja miettikää miten opetatte muiden huomioinnin.
Eikö tuo ole ristiriidassa: "älä auta" mutta "opeta huomioimista"?
Meillä näitä yläkoululaisia pitää muistuttaa ja patistaa tällaisessa. Joiltakim muilta teineiltä voi toki sujua ilman muistuttamista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset?
Yläkoulussa. Ei siis tule enää koulusta mitään askarteluja, eikä ne oikein itsenäisesti osaa tuollaista huomioimista.
Ap
Yläkouluikäisen pitäisi kyllä osata jo. Et auta heitä nyt ja miettikää miten opetatte muiden huomioinnin.
Meillä näitä yläkoululaisia pitää muistuttaa ja patistaa tällaisessa. Joiltakim muilta teineiltä voi toki sujua ilman muistuttamista.
Ap
Et auta nyt, opetatte myöhemmin. Samalla nimittäin opetat myös sen miehesi tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset?
Ap
Ap
Haluatko opettaa heille että nainen on se joka uhrautuu ja huomioi, vaikkei itse saa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset?
Ap
Kyllä tuon ikäiset osaa, jos he ovat kasvaneet siihen, että muut ihmiset huomioidaan. Omani tulivat aina halaamaan aamuisin ja toivottivat hyvää äitienpäivää tuossakin iässä. Sitten juotiin kahvit. Olin yksinhuoltaja, joten ei ollut kukaan heitä edes muistuttamassa.
Kyllä minä heitä olen kasvattanut huomioimaan, ei se nyt vaan silti tule niin luontevasti heiltä, ainakaan juuri nyt tässä iässä. Pienenä tekivät spontaanisti kortteja ja lahjoja, ei enää.
Ap
Se on isänpäivä ap, ei sun tarvi stressata kuin oman isäsi suhteen. Näytä esimerkkiä siinä miten hänet huomioit, se riittää.
So? Ei minunkaan teinit mitään isänpäiviä muista. Ja kun ei äitinsä avusta asiassa, niin en minäkään äitienpäivässä. Turhia päiviä.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset?
Ap
Ap
Haluatko opettaa heille että nainen on se joka uhrautuu ja huomioi, vaikkei itse saa mitään?
En haluaisi, en, mutta muistissa on se kurja olo äitienpäivän iltana kun tajusin että se päivä meni sitten niin etten saanut edes äitienpäivätoivotuksia keltään, en mitään. Enkä halua muille tuollaista oloa. Tosin en tiedä onko mies vaan erilainen tässä, ei kaipaakaan mitään tuollaista huomiota.
Ap
Se on ÄITIEN päivä. Lapset muistakoot omia äitejään. Ap oletko miehesi äiti?
Vierailija kirjoitti:
Se on ÄITIEN päivä. Lapset muistakoot omia äitejään. Ap oletko miehesi äiti?
Lue aloitus uudestaan, ajatuksella.
Sekä äitien- että isänpäivä on etenkin lasten päivä. Parisuhderiidat ja kosto tekevät niistä raskaita päiviä. Sääliksi käy lähinnä lapsia.
Mun äiti olisi kyllä saanut sellaiset raivarit jos ei olisi mitenkään huomioitu ettei olisi toista kertaa tapahtunut.