Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 50-vuotias nainen - paljasta hyvinvointia lisäävät rutiinisi

Vierailija
10.11.2023 |

Hankalan elämänvaiheen jäljiltä ja kaamoskauden kynnyksellä olen aika uupunut. Haluaisin löytää rutiineja ja keinoja oman hyvinvointini vahvistamiseen. Tehdäänkö ketju, että mitkä keinot antavat voimia uuvuttavan arjen ja synkän talven keskellä? Mitä helpompi ja pienempi juttu, sen parempi :D 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa ja luonnonvaloa joka päivä!

Silloin kun olin vielä Suomessa, kävin joka päivä lounastauon aikaan kävelyllä. Kävelin kyllä töihin työmatkatkin, mutta aamulla ja illalla oli melkein aina pimeää ja halusin ulkoilla valoisassa, joskus jopa paistoi aurinkokin. Nykyään olen hommannut itselleni etätyön ja vietän pimeän vuodenajan tropiikissa, käyn joka päivä lounastauon aikaan uimassa.

Vierailija
42/43 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toimisi tämä: pari lonkeroa joka pvä, tulista ruokaa, kuuma nuori mies rakastajaksi. Mutta näin ei saa tehdä!!! Ei saa juoda alkoholia, tulinen ruoka närästää, kuuma nuori mies on nyt vain fantasiaa.

Miten voi olla näin ankeaa?

Jäljelle jää vain kirkasvalo, ehkä yksi lasillinen silloin tällöin viiniä, kävely räntäsateessa, 10 tunnin yöunet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni seuraava konkreettinen rutiini (tilava wc/pukeutumistila työpaikalla edesauttaa):

Työpaikalla jokaisen wc-käynnin yhteydessä teen muutamia jumppaliikkeitä. Kyykkyä, kädet, ylävartalo tms.

Virkistää kummasti toimistotyöpäivän keskellä.

Ja mielestäni parantanut lihaskuntoani niissä lihasryhmissä, jotka itselläni aiemmin heikot.

Tämä on hyvä vinkki ja helpohkosti toteutettavissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme