Ei mulla ainakaan näin viisikymppisenä ole mitään
Kun aina sanotaan, että on hyvä työura, asuntolaina maksettu, omaisuutta. Mulla ei ole yhtään mitään.
Kommentit (106)
Vanhuus vaan mietityttää. Miten sitten pärjää.ap
Suomessa on paljon luusereita. Ikinä en ole tajunnut miksi, mutta valitettavan paljon niitä on.
Ilmeisesti eivät ole ikinä aikuistuneet ja ottaneet vastuuta itsestään tai muista.
Sitten valitellaan, kun muilla on kaikki ja itsellä ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon luusereita. Ikinä en ole tajunnut miksi, mutta valitettavan paljon niitä on.
Ilmeisesti eivät ole ikinä aikuistuneet ja ottaneet vastuuta itsestään tai muista.
Sen sijaan että lopetettaisiin se valittaminen ja tehtäisiin asialle jotain esim. kehittämällä omaa osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että lopetettaisiin se valittaminen ja tehtäisiin asialle jotain esim. kehittämällä omaa osaamista.
Kun olisikin jotain osaamista, vaan kun ei ole.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas oli jo 50-vuotiaana kaikki, mitä saatoin haluta. Omaisuus, perhe, sukulaiset, työpaikka, yhteiskunnallinen asema ja verkostot, terveys. Vaati sen, että kuntoilen aina ja kouluttauduin isänmaamme antamalla koululaitoksella aina huipulle asti ja hankin lapset järkevän ja uskollisen naisen kanssa.
Kuulostaa viimeisen päälle ohjelmoidulta elämältä. Surullista.
Sinä kuulostat kateelliselta. Surullista.
Kateellisuuskortti vedetään aina esiin silloin, kun ei keksitä mitään järkevää sanottavaa.
Kyllä se noin on ollut aina eikä vain nykypäivänä.