Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mulla ainakaan näin viisikymppisenä ole mitään

Vierailija
10.11.2023 |

Kun aina sanotaan, että on hyvä työura, asuntolaina maksettu, omaisuutta. Mulla ei ole yhtään mitään. 

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla? Koetko itsesi huonommaksi? Kyllä moni kadehtii sinun elämääsi. Asioilla on aina kaksi puolta, vähintään. Eikä kaiken saavuttaminen välttämättä onnelliseksi tee. Moni on elänyt noin kun ei eri tavalla ole uskaltanut. On joutunut raatamaan hullun lailla saavuttaakseen nuo tietyn tason statussymbolit ja luopumaan monesta itselle mieluisesta asiasta.

Sinähän olet vapaa noista kahleista. Olet vapaa muuttamaan helpommin, ei ole kahleita (puoliso, lapset, vakityö?). Ei täältä mukaansa saa yhtään mitään.

Kyllä minulla on puoliso ja lapsi. Taloudellisesti olen sidottu mieheeni. Ei siis ole yhtään syytä kadehtia.ap

Vierailija
22/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä käärinliina? Missä ei ole taskuja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas oli jo 50-vuotiaana kaikki, mitä saatoin haluta. Omaisuus, perhe, sukulaiset, työpaikka, yhteiskunnallinen asema ja verkostot, terveys. Vaati sen, että kuntoilen aina ja kouluttauduin isänmaamme antamalla koululaitoksella aina huipulle asti ja hankin lapset järkevän ja uskollisen naisen kanssa.

Mitä ihmettä sä sitten teet Vauva-palstalla...???

Vierailija
24/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotku aina jaksaa meuhkata ilmasesta koulutuksesta? Asuminen, oppikirjat ja opintolaina eivät ole ilmaisia ettäs tiiätte! Kaikilla ei ole varaa kouluttautua.

Vierailija
25/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas oli jo 50-vuotiaana kaikki, mitä saatoin haluta. Omaisuus, perhe, sukulaiset, työpaikka, yhteiskunnallinen asema ja verkostot, terveys. Vaati sen, että kuntoilen aina ja kouluttauduin isänmaamme antamalla koululaitoksella aina huipulle asti ja hankin lapset järkevän ja uskollisen naisen kanssa.

Pelisilmää ei kuitenkaan ole ikä tai menestys suonut. 

Mikä se sun pelisilmäs on? Se kolmas?

Vierailija
26/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään kuusikymppisenä. Ei työtä, perhettä, lapsia, omaa asuntoa, autoa. Olen silti onnellinen. En toivo mitään, en pelkää mitään, olen vapaa. 

Vierailija
27/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkellä teen mitä haluan. Mitä itse teet täällä?

Vierailija
28/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "kaikki" tarkoittaa aina omaa viiteryhmää. Ja ne on ne korkeakoulutetut uraihmiset, joiden mielestä "kaikilla" on nämä asiat.

Vierailija
29/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvästi sulla ei ole elämänhallinta kunnossa.

Kyllä ihan tavallisilla ihmisillä on viisikymppisenä kertynyt omaisuutta, autoa ja asuntoa, sekä säästöjä ja sijoituksia.

Vierailija
30/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan tavallisilla ihmisillä on viisikymppisenä kertynyt omaisuutta, autoa ja asuntoa, sekä säästöjä ja sijoituksia.

Eipä ole sinullakaan talousosaaminen perusosaamista kummempaa, ellei ole omaa globaalia yritystä, omaa lomasaarta Karibialla, omaa jahtia Välimerellä, kaupunkiasuntoja Los Angelesissa, Tokiossa ja Madridissa. Aika kuppasen köyhä ja rajoittunut ja PIENI on tuo sun ajatusmaailma. 

Vierailija
31/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, en ole koskaan vajaakuntoisena päässyt työelämään.  Eipä ole ollut oikein mistä säästää. En kuitenkaan käytä mitään päihteitä.ap

Vierailija
32/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole sinullakaan talousosaaminen perusosaamista kummempaa, ellei ole omaa globaalia yritystä, omaa lomasaarta Karibialla, omaa jahtia Välimerellä, kaupunkiasuntoja Los Angelesissa, Tokiossa ja Madridissa. Aika kuppasen köyhä ja rajoittunut ja PIENI on tuo sun ajatusmaailma. 

Jaahas, näköjään mt-ongelmat on tosiaan yleisiä, kuten sanotaan.

Vierailija
33/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en ole koskaan vajaakuntoisena päässyt työelämään.  Eipä ole ollut oikein mistä säästää. En kuitenkaan käytä mitään päihteitä.ap

Mikä voi olla sellainen tilanne, ettei koko elämänsä aikana "pysty" tekemään yhtään mitään työtä?

Vammaisuuskaan ei ole este, heillekin järjestetään töitä, eivätkä he täällä valita oloistaan.

Vierailija
34/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä voi olla sellainen tilanne, ettei koko elämänsä aikana "pysty" tekemään yhtään mitään työtä?

Vammaisuuskaan ei ole este, heillekin järjestetään töitä, eivätkä he täällä valita oloistaan.

Ammattivalittajuus on se tilanne.

Vierailija
35/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä homma onnistunut, välillä oltu rähmällään mutta aina noustu kuin Kaija Koo:n "siniset tikkaat" biisissä https://youtu.be/D5SKiyoRmKo?si=uYxQR5-BtGrdxW4w

Vielä muutama vuosi ja hyppään pois tästä oravanpyörästä, muutan lämpimään nauttimaan loppuelämästä, siitä kun ei koskaan tiedä kauanko se kestää. Omalla työllä mahdollistettu, ei perinnöllä.

Vierailija
36/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajuus on se tilanne.

Näin se valitettavasti aina on.

Vierailija
37/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkellä teen mitä haluan. Mitä itse teet täällä?

Eläkkeellä :D :D No mitä ihmettä eläkeläinen tekee Vauva-palstalla? :D :D 

Vierailija
38/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole päässyt mihinkään työhön. On tullut töihin haettua vaikka kuinka.

Vierailija
39/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotku aina jaksaa meuhkata ilmasesta koulutuksesta? Asuminen, oppikirjat ja opintolaina eivät ole ilmaisia ettäs tiiätte! Kaikilla ei ole varaa kouluttautua.

Jos lähtee tuolle linjalle niin kenelläkään ei ole varaa kouluttautua. Niitä joille vanhemmat maksaa kaiken tai edes osan on häviävän pieni osa. Jokaisella on varaa kouluttautua kun käy töissä vähintään kesäisin, nostaa opintolainaa ja elää säästeliäästi. Se ettei ole varaa on vain turhia selityksiä sille ettei viitsi tai ole valmis tinkimään elämänlaadusta. Minun opiskeluaikana oli myös opiskelijapariskuntia joilla oli lapsia. Kyllä hekin selvisivät ja nyt selviävät oikein hyvin kun ovat molemmat hyväpalkkaisissa töissä.

Vierailija
40/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole päässyt mihinkään työhön. On tullut töihin haettua vaikka kuinka.

Sori, mutta ei vaan pysty tuota uskomaan.

Että olet viisikymppinen, etkä ole mihinkään töihin päässyt, kovasta hakemisesta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi