Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mulla ainakaan näin viisikymppisenä ole mitään

Vierailija
10.11.2023 |

Kun aina sanotaan, että on hyvä työura, asuntolaina maksettu, omaisuutta. Mulla ei ole yhtään mitään. 

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mullakaan, mutten välitä. Ei kaikkien elämän tartte mennä samalla tavalla, jotkut kulkevat omia polkujaan. Arvosta itseäsi. Tärkeintä on kuka olet, ei mitä sinulla on.

Vierailija
2/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan, miksi edes pitäisi olla?? Käärinliinoissa ei ole taskuja... Hommaa Kela goldin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo kaikki mitä halusin ennen 50-ikää.Ja ihan omalla työllä hankittuna, ilman perintöjä, alkkisvanhemmilta kun ei mitään jäänyt.

Omat perintämme tulee menemään eläinten hyvinvointiin, kun omia lapsia ei ole.

Vierailija
4/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan, miksi edes pitäisi olla?? Käärinliinoissa ei ole taskuja... Hommaa Kela goldin...

Ei ole Kela goldiakaan.ap

Vierailija
5/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jo kaikki mitä halusin ennen 50-ikää.Ja ihan omalla työllä hankittuna, ilman perintöjä, alkkisvanhemmilta kun ei mitään jäänyt.

Olet kuitenkin sivistyneen yhteiskunnan tuote, ilmainen koulutus, terveydenhoito, kuten neuvolatoiminta ja maailman paras lastenhoito, lähes ilmainen terveyskeskusjärjestelmä, kunnallistekniikka, sähkö. Ja olet sitä mieltä, että eläimet ovat tämän kaiken sinulle tuottaneet? Herätkääpäs nyt jo lopultakin illuusioistanne, vaikka ne onkin nykyään kovin suosittuja ja vähän vihervasemmistolaisesti romanttisiakin.

Vierailija
6/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin säästää/sijoittaa  eläkeikää varten samalla kun sain myytyä omaisuuttani. Sain pienen alkupääoman sijoituksiin omaisuuden myymisestä. Olisi pitänyt aloittaa sijoittaminen jo aiemmin. N 48

Vierailija
7/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todella yhtään mitään? Oikeasti? Ei edes minkäänlaista henkistä pääomaa? 

Vierailija
8/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pääoma on mun lapset. Ainoana huoltajana olen sijoittanut heihin. En odota mitään takaisin, tuotto on se, että heillä on asiat hyvin ja ovat onnellisia.

N54

Vierailija
9/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas oli jo 50-vuotiaana kaikki, mitä saatoin haluta. Omaisuus, perhe, sukulaiset, työpaikka, yhteiskunnallinen asema ja verkostot, terveys. Vaati sen, että kuntoilen aina ja kouluttauduin isänmaamme antamalla koululaitoksella aina huipulle asti ja hankin lapset järkevän ja uskollisen naisen kanssa.

Vierailija
10/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas oli jo 50-vuotiaana kaikki, mitä saatoin haluta. Omaisuus, perhe, sukulaiset, työpaikka, yhteiskunnallinen asema ja verkostot, terveys. Vaati sen, että kuntoilen aina ja kouluttauduin isänmaamme antamalla koululaitoksella aina huipulle asti ja hankin lapset järkevän ja uskollisen naisen kanssa.

Pelisilmää ei kuitenkaan ole ikä tai menestys suonut. 

Vierailija
11/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö todella yhtään mitään? Oikeasti? Ei edes minkäänlaista henkistä pääomaa? 

Ei oikeastaan sitäkään.

Vierailija
12/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin sivistyneen yhteiskunnan tuote, ilmainen koulutus, terveydenhoito, kuten neuvolatoiminta ja maailman paras lastenhoito, lähes ilmainen terveyskeskusjärjestelmä, kunnallistekniikka, sähkö. Ja olet sitä mieltä, että eläimet ovat tämän kaiken sinulle tuottaneet? Herätkääpäs nyt jo lopultakin illuusioistanne, vaikka ne onkin nykyään kovin suosittuja ja vähän vihervasemmistolaisesti romanttisiakin.

Miten te jaksatte olla niin aivopestyjä Suomi-propagandasta? Pahempaa kuin Venäjällä. Noi kaikki jutut, mitä listasit, on hoidettu myös muualla maailmalla, jossain ehkä eri tavalla, mutta hoidettu kuitenkin. Ei Suomessa ole mitään spessua. Ja jos sillä sun hehkuttamalla ilmaisella koulutuksella olisi joku aito arvo, ymmärtäisit vähän paremmin, mikä vaikutus koko planeetan tulevaisuuteen on sillä, missä tilassa on luonnon diversiteetti ja se miten eläimiä kohdellaan.

Vierailija
13/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 ikää ja kämppä maksettu, hyvä duuni, lapsi jo maailmalla ja hänellä kaikki hyvin. Hyvä parisuhde ja terveyskin suht hyvä, mitä nyt reuma välillä vaivaa. En valita.

Vierailija
14/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51 ikää ja kämppä maksettu, hyvä duuni, lapsi jo maailmalla ja hänellä kaikki hyvin. Hyvä parisuhde ja terveyskin suht hyvä, mitä nyt reuma välillä vaivaa. En valita.

Hah hah

Vierailija
15/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit listasta tärkeimmän jota ilman sinulla ei olisi mitään noista eli hyvä onni. Lisäksi varmaan vaimo on uhrannut osan omasta elämästään lasten ja sinun vuoksi. Eli ei ole yksistään omaa ansiotasi kaikki saavutuksesi. Ei kannata unohtaa kiittää niitä jotka sen mahdollisti. Pienenä vinkkinä. 

Ja kyllä olen itsekin saanut useampia koulutuksia ja lapsen ja oman asunnon. Titteleitä en kaipaa enkä hyväveliverkostoja, uskon ihmisten tasa-arvoon ja tasapuoliseen kohteluun. Säästöjä kertyy joka kuukausi. Terveyteni menetin mutta pärjään yksin, vielä. Onnea meillä ollut molemmilla myötä.

Vierailija
16/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole kovin kummoista työuraa. Sen sijaan asuntolaina on maksettu, lapset hankittu. Kumpikaan ei täällä Pääkaupunkiseudulla ole itsestäänselvyys. Tosin olen vasta 45. Tavoite-eläkeikä 67 vuotta.

Vierailija
17/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mainittavampaa omaisuutta mutta isohko asunto Helsingissä on maksettu ja eläke riittänee. Tulen vielä perimään noin 150t

Vierailija
18/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisenä minulla oli kaikkea, mitä olin toivonut. Juuri sinä vuonna alkoi jyrkkä alamäki, ja konkurssi vei minulta kaiken terveyttä myöten. Nyt hengissä pitää vain se, että en halua kuolla kitumalla, eikä rahan ja kontaktien puutteessa muita vaihtoehtoja ole.

Vierailija
19/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyksen kortit jaetaan usein jo syntyessä. Itsekin olen pärjännyt hyvin mutta sain hyvät lähtökohdat monin tavoin. 

Vierailija
20/106 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla? Koetko itsesi huonommaksi? Kyllä moni kadehtii sinun elämääsi. Asioilla on aina kaksi puolta, vähintään. Eikä kaiken saavuttaminen välttämättä onnelliseksi tee. Moni on elänyt noin kun ei eri tavalla ole uskaltanut. On joutunut raatamaan hullun lailla saavuttaakseen nuo tietyn tason statussymbolit ja luopumaan monesta itselle mieluisesta asiasta.

Sinähän olet vapaa noista kahleista. Olet vapaa muuttamaan helpommin, ei ole kahleita (puoliso, lapset, vakityö?). Ei täältä mukaansa saa yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän