Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isättömille ehdotellaan isänpäiväksi isän muistelua jne?

Vierailija
09.11.2023 |

Ymmärrän että joku voi niin haluta tehdäkin, mutta tätä tunnutaan tarjoavan ratkaisuksi kaikille. Miksi ihmeessä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on. Se voisi olla ahdistavaa. Ihmiset itse päättävät muisteleeko vai ei ja koska.

Vierailija
22/26 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä sitä, että tänne tullaan valittamaan miten on isänpäivä ja ei ole isää, niin miten sitten vietetään isänpäivää. Ja kun heille sitten ehdottaa, että aina voit muistella sitä isääsi tai lapsen isää, niin se ei kelpaa. Mitä te oikein haluatte, se että isänpäivä lopetataan,  vai?

Isänpäivän voisi lopettaa ja viettää sen sijaan singles day -juhlaa.

Singles Day on 11.11.

Niin? Sattumalta lähes samaan aikaan isänpäivän kanssa. Ei tarvitse kuin muuttaa liputuspäivä niin kaikki on hyvin.

Nythän kaikki mainonta kohdistuu sinkkupäivään. Ei lehdissa muusta puhuta, eihän isää tarvitse millään muistaa.

Toisin kuin naisia naistenpäivänä ja äitienpäivänä.

Kuinka muistit elämässäsi tärkeitä miehiä miestenpäivänä?

Ai niin, ei sellaista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheet ovat erilaisia. Joissain perheissä on kaksi äitiä tai vain äiti on ainut vanhempi, joka on hankkinut lapsen hedelmöityshoidoilla yksin. Jos ei ole edes ukkia, jota juhlia, niin voi ajatella isänpäivän olevan samanlainen päivä kuin vaikka saamelaisten tai suomenruotsalaisten kansallispäivä, että se ei kosketa itseä,ellei sitten kuulu tähän vähemmistöön 

Vierailija
24/26 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä sitä, että tänne tullaan valittamaan miten on isänpäivä ja ei ole isää, niin miten sitten vietetään isänpäivää. Ja kun heille sitten ehdottaa, että aina voit muistella sitä isääsi tai lapsen isää, niin se ei kelpaa. Mitä te oikein haluatte, se että isänpäivä lopetataan,  vai?

Minä en  ymmärrä miksi pitää olla isänpäivä, äitienpäiväMissä on siskonpäivät, vejenpäivät, siskottomuus, veljettömyys, isänntömyys, äitittymyys, mummottomuus jne päivät?

Miksi pitöisi juhlia jotain kummallisia päiviä? Johan meillä on esimerkki siitä, että parempi vaan jättä lippu salkoon 365, kun joku liputuspäivä kuitenkin on 

Vierailija
25/26 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse isättömän lapsen äitinä olin ihan iloinen kaikista vinkeistä isänpäivän viettoon. Monista vaihtoehdoista oli hyvä poimia meille sopivat. En loukkaantunut mistää

Vierailija
26/26 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kurjinta oli olla lapsi perheessä missä on isä, mutta jota ei voi edes sanoa isäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi