Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?
Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!
Kommentit (18801)
Ei, en pystyisi..sen verran korvia sairastelun. Tämä oli Hirviö Australian Limonaati. Oli se ihan hyvää, aika makeaa, mutta ei kyllä enempää olis mennyt.
Vähän sama kuin mulle ananaslimsa; sitäkin desin verran on ok, mutta kaksi liikaa.
- eläinlääkäriin käy nyt tarinankertojan tie
Vierailija kirjoitti:
Ei, en pystyisi..sen verran korvia sairastelun. Tämä oli Hirviö Australian Limonaati. Oli se ihan hyvää, aika makeaa, mutta ei kyllä enempää olis mennyt.
Vähän sama kuin mulle ananaslimsa; sitäkin desin verran on ok, mutta kaksi liikaa.
Joo, pari korvatulehdusta kyllä aikaansai sen, että mansikkaesanssi (tai mikä lie se olikaan) ei oikein iske. Ananaslimsa olisi muuten hyvää, mutta se makeutusaine tekee siihen kummallisen sivumaun.
Toivottavasti ell reissu oli hyvä.
Kiusa se on pienikin kiusa
Helsingissä asioiville tiedoksi, että Hakaniementorilla on keskiviikosta sunnuntaihin 24.-28.9.2025 kansainväliset suurmarkkinat.
Noh, tunnetusti markkinoilla ei juuri mitään, jos edes yhtään mitään, edullista ole mutta jos jotain erityistä kaipaa, sieltä saattaa löytyä.
Mutta jos säät on suotuisat, voisihan siellä vaikka muuten vaan käydä haistelemassa tuulia 😊
Ja edellinen oli Kampin Pimun vinkki. Olen näemmä pudonnut ulos.
Käytin aamupäivän kauppareissuun - loppuviikon olenkin sitten työreissussa. Oikein hotelliaamiaiset!
Sen vuoksi kävinkin kaupassa, piti varmistaa, että kotiporukoille on riittävästi pika-apusyötävää. Tokmannilla oli munanuudelit 0,99€/250g paketti, en tiedä, ovatko nekin muuttumassa Spar-tuotteiksi=kalliimpia. Nuudelikipot oli tarjouksessa 0,99€/kippo. Lemmikeille piti saada myös riittävästi nameja, Tokmannilla oli mobiilikupongeilla alennuksia niistä.
Lounaana pakastimesta kasviscurryä. Kuvittelin syöväni coleslaw'ta sen kanssa, mutta koeviikon takia aikaisin kotiin tullut nuori kippasi koko salaatin omalle lautaselleen (noin 1,5x sellaisen atrian salaattirasian kokoinen annos) muun ruuan lisäksi. Syön sit sieniä ja paistettuja munakoisoja.
Aamupala oli leipää, maapähkinävoita ja omenaviipaleita sekä tietenkin teetä. Noin 0,30€, lounas noin 0,50€.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä asioiville tiedoksi, että Hakaniementorilla on keskiviikosta sunnuntaihin 24.-28.9.2025 kansainväliset suurmarkkinat.
Noh, tunnetusti markkinoilla ei juuri mitään, jos edes yhtään mitään, edullista ole mutta jos jotain erityistä kaipaa, sieltä saattaa löytyä.
Mutta jos säät on suotuisat, voisihan siellä vaikka muuten vaan käydä haistelemassa tuulia 😊
Joko tää myrsky ehtii alta pois? Hirveä tuuli ainakin täällä, mannerSuomessa.
Mähän en koskaan huomaa sitä, että olen tipahtanut taas pois kirjautumisesta! Toi on niin pieni pallukka, niin ei sitä tule seurattua.
Täällä Helsingissä on nyt kohtuullisen tyyntä. Tuuli noin 9 metriä sekunnissa mutta puuskissa voi olla 14. Iltapäivällä vielä laantuu.
Forecan mukaan keskiviikkona olisi jo sitten oikein suotuisa sää; aurinkoista plus 12 ja tuulikin vain 5 metriä sekunnissa.
Mut ei noi ennusteet aina osu kohdilleen.
Kampin Pimu
Keskempänä Suomea pientä tuulta ja jotain oksia tiellä. Toisella puolen tietä taivas tummansininen ja toisella puolen aurinko paistaa... Sähköt ok ja kävin hakemassa testattavaksi Lidlistä lohikeittotarjoukset 400g/2x = 7 euroa.
Musiikkina tänään Nine Inch Nails ja Tron:Ares Soundtrack.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Keskempänä Suomea pientä tuulta ja jotain oksia tiellä. Toisella puolen tietä taivas tummansininen ja toisella puolen aurinko paistaa... Sähköt ok ja kävin hakemassa testattavaksi Lidlistä lohikeittotarjoukset 400g/2x = 7 euroa.
Musiikkina tänään Nine Inch Nails ja Tron:Ares Soundtrack.
-winner-
Paljon hauskempaa kuin lukion matikankokeisiin kertaaminen. Miten lasketaan kolmion säteen pituus, kun kaaren pituus on 2m ja kulma 20 astetta?
Menen tekemään lisää kaalisalaattia, kun se kerta loppui kesken (kaali + majoneesi ilmaista, porkkana tarjouksesta 0,99€/kg ja jotain mausteita sekaan).
Vierailija kirjoitti:
Ai winnerkö se siellä taas? Allekirjoitus vaan jäi puuttumaan tällä kertaa tästä ruskean reiän ritarin panopostauksesta.
Sori winneri, mutta noi oksettavat homostelujutut kuuluu seksipalstalle.
Hmmm... Makkaraa luonnonsuolessa... So gay!
Saisitpa joskus sinäkin.
-winner-
Voisko noi makkaroiden tunkemiset perzeeseen ja panojutut jättää jo suosiolla sinne seksiosiolle tai jonnekin muulle perverssisivulle, minne ne kuuluukin!
Ai joku oli halunnut poistaa mun kommentin!!?? Kiitos Ske!
Olihan ne liian kivat, joskin työntäyteiset päivät. Mutta pääasia että sankarit onnellisia!
Minä toimin suklaatäytekakulla, pestohyrrillä, katkarapucoktaileilla, juustolla, hapankorpuilla, hedelmäsalaatilla, fasupaloilla, irtokarkeilla ja tavallisella täytekakulla. Ja hyvällä vedellä. Maistoin myös elämäni ensimmäisen puoli desiä energiajuomaa.
-tarinankertoja-
Vierailija kirjoitti:
Ai joku oli halunnut poistaa mun kommentin!!?? Kiitos Ske!
Olihan ne liian kivat, joskin työntäyteiset päivät. Mutta pääasia että sankarit onnellisia!
Minä toimin suklaatäytekakulla, pestohyrrillä, katkarapucoktaileilla, juustolla, hapankorpuilla, hedelmäsalaatilla, fasupaloilla, irtokarkeilla ja tavallisella täytekakulla. Ja hyvällä vedellä. Maistoin myös elämäni ensimmäisen puoli desiä energiajuomaa.
-tarinankertoja-
Tuota... ainakin MONIpuolinen ruokavalio. Älä vaan sano, että se energiajuoma oli sitä, mikä maistuu 70-luvulla lapsille annetulle vaaleanpunaiselle pensilliinilitkulle...
Kaksi 0e päivää. Eilen juhlia valmistelemassa, juhlimassa ja tänään siivoilemassa jälkiä.
Ruuat paikalta, paitsi kotiomenia puusta.
-tarinankertoja-
Hupaisaa huomata tänäänkin, että homot eivät saa poistajan mielestä syödä, kuunnella musiikkia, siivota tai kirjoittaa Vauvaan :DDDDD
eli siis elää ja olla kuten kuka tahansa muukin...
-winner-
Joidenkin maailma on kyllä pieni ja litteä. Epäilen vahvasti, ettei se kuvaa poistelijan navan ympärystä, vaan hänen aivonystyräänsä ;D
Vierailija kirjoitti:
Joo, pari korvatulehdusta kyllä aikaansai sen, että mansikkaesanssi (tai mikä lie se olikaan) ei oikein iske. Ananaslimsa olisi muuten hyvää, mutta se makeutusaine tekee siihen kummallisen sivumaun.
Toivottavasti ell reissu oli hyvä.
Kampin Pimu, 12:36 22.9.2025:
Vierailija kirjoitti: (Tämä oli siis Kampin Pimu, joka oli taas tippunut kirjoilta)
Joko tää myrsky ehtii alta pois? Hirveä tuuli ainakin täällä, mannerSuomessa.
Mähän en koskaan huomaa sitä, että olen tipahtanut taas pois kirjautumisesta! Toi on niin pieni pallukka, niin ei sitä tule seurattua.
Tuota... ainakin MONIpuolinen ruokavalio. Älä vaan sano, että se energiajuoma oli sitä, mikä maistuu 70-luvulla lapsille annetulle vaaleanpunaiselle pensilliinilitkulle...