*** SYYSKUUN SISSIT *** VKO 1
Pinoon pinoon. Ja oikein Onnellista Uutta Vuotta kaikille sisseille!!!!
Kommentit (75)
Mä täällä jännitän sun puolesta ja pidän sekä sormet että varpaat pystyssä et sä testaat ihan kunnon plussan vielä.
Täältä kanssa kovasti peukutuksia sulle !!!
bd bd bd bd
Piipaalle peukutuksia paljon...
Tänne ei ihmeempiä.. illalla ja aamulla oli pientä nipistelyy mahassa mutta nyt meni ohi..
Nyt alko pieni pahaolo.. mutta niin oli viime kuussa ennen menkkojen alkua... paleltaa... (mikä on mun kohalla normaalia vilukissa olen) kuumeenkin mittasin mutta ei ole 36.8 (mulle vähän " koholla" normaali lämpö mulla 36.4...)
mutta tekis mieli käydä hakee jo testi ja testaa että ei turhaan odota.. vaikka en odota tässä kuussa ns.. mutta aina siellä jossain kaukana on se toive jos siltikin =)
-Illusia01 kp 25/26-29
Täältä odotuspuolelta pahoinvoinnin kourista kovasti peukutuksia!!!!!
Voi kun tämä todellakin olisi SE kierto ja viivahan on todella selkeä näin valokuvassakin...
bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbddbdbdbdbdb!!!!!
Se on nyt käytävä joka aamu piipahtamassa tuolla sinun sivuillasi!
mittasin kuumeen kun vilutti ja lämpöä 37,1. Normali 36,6 suunnilleen. Voiskohan tämä olla raskausoire!? Eka epäilin flunssaa, mutta ei nuhaa eikä kurkkukipua. Sitten surfailin vähän netissä raskaussivuilla ja vasta nyt tajusin, että lämmönnousu voi olla raskausoire! En ollut tiennyt (ei tullut kai ekaa odottaessa). Rinnoissa ei nyt ole tuntemuksia :/ Ekassa raskaudessa rinnat tuli kipeiksi ensin.
Kyllä on ihmeellistä vain keskittyä omiin tuntemuksiin, en ole aikoihin näin tehnyt. Tämähän on jotekin todella rauhoittavaa (vaikka myös jännittää...).
Jatketaans taas,
Tirlittan toiveikkaana
Niitä kyllä vielä tarvitaankin ja paljon! =)
Tirlittan! Lämmöthän nousevat aina ovulaation jälkeen keltarauhasen toimesta ja pysyvät ylhäällä (ja ehkä nousevat vielä lisää), jos raskaus on alkanut. Muutoin laskevat yleensä viimeistään sinä päivänä, kun menkat alkavat. Näin itsellänikin käy.
Hyvä merkki on reipas lämmönnousu, silloin voi päätellä, että on ollut hyvä ovis ja sitä kautta on hyvä toimiva keltarauhanen!
Monet ovat kyllä huomanneet ekoina alkuraskauden oireina flunssan kaltaiset tuntemukset joten toivotaan sitä samaa sulle! =)
voi kun....
meillä on ollut aivan järjettömän kiireinen tämä vuoden eka viikko, töissä paljon kaikkee uutta opitavaa, esikoinen on harjoitellut päiväkotielämää ja kaiken huippuna tänään on hyväksytty tarjous tästä asunnosta, että meistä tulee asunnottomia 1.3, uusi pitäs löytää tai päättää raentamisasioista, kyllä on pieni pää pyörällä..täti piipahti niin hurjana etten muista koska viimeksi on noin paljon vuotanu MUTTA raskausoireet ei oo hävinnet minnekkään(alkaa olla mitta täys tätä jatkuvaa pahoinvointia ja tissikipua)maanantaina gyne aika ja sittenpä taas kuulee että missä mennään ja mitä jatkossa(tässä vauhdissa ei kyllä ees ehi ajatelemaan raskautumista).käyn kuitenki lukemassa kuinka piipaan viivat kehittyy ja peukutan sen minkä ehin*halaa lujaa*
Piipaalle paaaljon peukutuksia, hyvältä näyttää =)
Itse hätähousuna tänä aamuma testasin Aconilla, ja puhdas negahan siitä tuli =/ Pissa ei tosin ehtiny oleen rakossa ennen testausta kuin 5 tuntia kun yöllä oli pakko käydä pissalla kun oli niin kova hätä... No, kaikki toivo ei vielä ole menetetty, mutta... Vähän on kyl mieli maassa, täytyy myöntää.
Nippara 25/29-33 yk5 dpo10(?)
Piipaalle tosi isot peukutukset. Tosi hyvältä näyttää tilanteesi! Kohta saamme jo varmaan onnitella... :)
Oma tilanne ei ole miksikään muuttunut. Tätiä ei ole edelleenkään näkynyt ja kohta saankin jo testata uudestaan. Piipaan hyvä tulos sai mutkin miettimään josko sitä uskaltaisi testata aikaisemmin kuin alunperin ajattelin. No, katsotaan nyt.
Olen tässä muutaman kerran kun olen asentoa esim. sohvalla tai sängyllä muuttanut niin saanut oikein kunnon vihlaisun aikaan noissa kohdun kannattimissa. Muistan, että esikoisesta ne olivat myös sairaan kipeät alkuraskaudessa, joten sai silloinkin sängyssä tosi varoen asentoaan vaihtaa. Nyt vaan ihmetyttää, että miksi ne nyt on kipeät? Voisikohan edellinen raskaus vielä vaikuttaa (poika 1/06), ettei ne ole vielä palautuneet ennalleen vai mikä on? Toisaalta, enpä ole tätä kiertoa ennen noista yllämainituista vihlaisuista kärsinyt. Ihmetyttää...
Hyvää viikonloppua kaikille sisseille!
T: Pikkupapu kp 32/39-40 dpo 6 (yk 1)
Peukkuja pidän minäkin täällä, tosi hyvä viiva tuli jo näin varhain. Toivottavasti tietää hyvää!!
Täällä vaihtui nyt sit tänään kai virallisesti kpt. Pari päivää tuli niukkaa veristä vuotoa, mutta niin vähän että lasken ne kai edellsieen kiertoon kuuluvaksi, taas vähän epäselvää tämä miten laskis, mutta tänään tuli selkäkipu ja kunnon vuoto, joten lasken tämän päivän olevan kp 1.
Mulla siis tämä kierto paussia yritykses, joten vaan käyn seurailemassa teidän kuulumisia ja välillä listaa päivitän.
Mutta nyt hirmukiire.
Tärppionnea kaikille!!!
Koralli73 kp 1
Omia oloja vois sen verran sanoa, että, huimaa aina välillä, ihan istualleenkin meinaa filmi katketa. Outoa... Voi olla kyllä verensokerin alhaisuuttakin, mutta en tiedä. Ja alamahaa nippailee oudosti, voi oisipa ne kiinnittymiskipuiluja. Viluttaa, mutta lämmöt ei nyt oo sen kummemmin koholla...
Tämmöstä täällä!
Oisko päiväpinot mitään??? Kuka kannattaa???
Shani@ kp 20/27-29 dpo5-6 kai... olikse nyt niin... ja yk2
Voi vitjake PIIPAA, peukutuksia lähti matkaan! Ja täytyy myöntää että tein sitten itsekin toistamiseen testin - eilen (en vain kerennyt silloin raportoimaan). Testiin piirtyi täsmälleen samanlainen viiva kuin sinullekkin :)
Eilen olin niiin pessimistinen sen suhteen ja nyt aloinkin jo hieman uskomaan, että se olikin ihka oikea plussa. Haalea, mutta viiva kuitenkin.
Mulla oikeaoppisesti laskien alkais huomenna jo 6 rv. Mutta aikasemminkin mainitsin, että mahdollinen hedelmöittyminen on voinut tapahtua vasta kp 20 jälkeen :O Joulun aikaan, kun mies oli intistä lomilla (aikasemmin ei ole ollut). Siksi vielä tässäkin vaiheessa hyvin haaleata viivaa näyttää, todellisuudessa hedelmöittymisestä on vasta 15vrk maksimissaan!
Jiihaa - Alan jo innostumaan :D Mutta rauhassa odottelen, alkaako ne menkat kuitenkin.. Kieltämättä välillä iskee sellanen hassu tunne, tavallaan seesteisen onnellinen - ihan kuin sisimmässään jo onnittelee itseään ;D
Jos jotakin kiinnostaa niin (mahdollisia) oireita on ainakin tuo pahoinvointi - aamuisin/iltaisinkin välillä, rintoja aristaa - (huom!) vasta nyt alkanut, palelee - lähinnä koko ajan.. Eipä sitten muuta.
No mahassa (kohdussa?) on ikävää kipua pitkiäkin aikoja.
Jaa tyttö huutelee vessassa ;) Palailen.
Enpäs nyt onnittele, kun kerran niin pyydät... Ja toki ymmärrän pointtisi, kun turhaan on usein onniteltu :((
Mutta jännityksellä heti oli koneelle ehdittyäni pakko käydä kurkkaas jokos oot päivitellyt sivujas ja kuinka kiva onkaan huomata viivat tikussa ;D
Mä uskon, et nyt on sun vuoros+++++++++++++++++++++++
S@nde rv15+1 Tosi väsyneenä töistä juuri kotiuneena, mutta innossaan sun kuulumisista!
Heti aluks Piipaalle kovasti peukkuja bd bd bd
Ja dumlea varmaan saa jo onnitella plussasta? Upeeta, mahtavaa!!
Mulla kans ollu niin kiireinen viikko töissä, ettei pahemmin ole kerinny päiviä laskee tai ajatella koko asiaa. Tosin pupuilutkin on nyt vähän jääny kun ei yksinkertaisesti jaksa ja huvita. Pakkopupuilu on niin masentavaa, etten sitä kovin mielellään tee :( Mutta jos tästä nyt jotain hyvää hakee, niin ei pitäis menkkojen myöhästyä turhan jännäämisen takia. Oviksen aika on kait vasta viikonloppuna, joten jos sitä kerran sais edes jotain tehtyä ja sit antaa ajan kulua...
Tsemppiä kaikille viikonloppuna testaaville ja plussasäteitä kaikille++++
CalZal kp14/28-33
aika ihana uutinen piipaalla, mutta enpä onnittele kumminkaan ;) Kävin sivujasi kurkkaamassa. Ja nyt on ihan pakko itsekin kohta testata " ennenaikaisesti" kun säkin jo uskalsit kokeilla. Jos ei tänään niin viikonloppuna ainakin. Huh, joitain oireita itsellä onkin, mutta varmaan jattkuva itsensä tarkkailu niitä myös teettää (alavatsan vihlontaa ja jotakin jomotusta..). Huh, vauvakuume vaan kasvaa! Jos tästä jotakin tulee, niin masuvaiheen asukki saa varmaan lempinimeksi sissi :) Kuinkahan monta masu-sissiä syyskuisissa vielä palstailee tuolla odotus-puolella :)
Toivottavasti " plussalaivamme" täyttyy kunnolla, ainakin dumlella oli hyvä vauhti päällä :)
Tirlittan kp 23/28 dpo 9 (tai 10 jos ovis olisi 1. päivä - mitenhän se lasketaan, ovispäivä 0 vai 1?)