Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SYYSKUUN SISSIT *** VKO 1

01.01.2007 |

Pinoon pinoon. Ja oikein Onnellista Uutta Vuotta kaikille sisseille!!!!

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 29/30-32

Hmm...eilen kävin hml ja voi yökkis sitä hajua jo heti ovella! Tuntui tosi voimakkaana. Sit kun hoitaja putsaili hammaslangalla niin olipa tujakka haju. Haiseehan se aina pahalle mut en ole siihen noin paljon kiinnittänyt huomiota.

Illalla kun otin liivit pois niin kylläpä sattui rintoihin tonne sivuille. Miltäs kuulostaa :) Jännittää!!

En kyllä millään usko et ekasta kierrosta tärppäis. Ei ole mahdollista mut ainahan saa toivoa ja odottaa ;)

Hih on tää kummaa tää kuumeilu. Aina yhtä jännää, ihanaa, kauheaa ym.

Plussasäteitä!

Kanelinen

Vierailija
42/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän rupeaa olemaan monella todella jännät paikat! Kiva jännittää teidän mukana. Toivottavasti niitä plussia alkaisi nyt ropisemaan kun on aika hiljaista sillä suunnalla viime aikoina ollut. :)

Omaa napaa. Ei kuulu mitään erikoisempaa. Edelleen odotellaan ja katsellaan. Hermot vaan meinaa mennä tässä odotellessa kun tuntuu, että on odotellut jo tuhat vuotta (siis tätiä). En ainakaan tässä vaiheessa usko muuhun, vaikka oviksen aikaan peittoja pöllyteltiinkin. Pitikin tulla tällainen pitkä kierto väliin kun viimeaikoina ollut kuitenkin se 28 päivää; nyt sit joudun kärvistelemään pidempään. No, ei se valittamalla parane, joten se siitä.

Lähden viemään esikoista päikkäreille, joten hyvää keskiviikon jatkoa sisseille!

Pikkupapu kp 30/ 28-40 dpo 4 (tuli merkattua väärin eilen) (yk 1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas paljon piinailijoita =) Ja toivottavasti saadaan paljon plussia!

Minä oon jo sekoomassa tän piinailuni kanssa, " keskustelin" vessassa jo tytön pöntönpienentimen kanssa (siis sen renkaan joka lapsille laitetaan pöntön päälle) ;) Se kun roikkui siinä vessan seinällä, niin sille sit höpötin, et kyl se plussa nyt tulee, pliiiis... Inhottava pienentäjä oli, ei edes vastannu!

Jahas, nyt tais pikkumiehen kaakaot kaatua, krääk!!

Nippara kp23/29-33 yk5 dpo8(?)

Vierailija
44/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut täti tavoitti kp 27/24-31. Korkeelta tipuin mut kyl tää tästä. Menkkakivut olivat hurjat, ja nyt kp 4/24-27 siirryn lokakuisiin! Tsemppiä muille!

mintun_äiti

Vierailija
45/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä jyskyttää...fiksuna ottaisin nyt päikkärit, kun poikakin on unilla, mutta oli pakko tulla tänne ;)

Elekäähän nyt houkutelko mua testaamaan. Muuten säntään kohta apteekkiin. Ajattelin huomenna töiden jälkeen käydä testin ostamassa, jos vain pääsen töistä lähtemään ennen apteekin sulkemisaikaa. Saa sitten nähdä kauanko maltan sitä kaapissa säilytellä. Haluaisin kuitenkin ainakin lauantaihin odottaa kun silloin olisi tätipäivä, mutta toisaalta, kun silloin on esikon synttärit en haluaisi ainakaan negaa latistamaan tunnelmaa. Taitaa sitten ainakin sinne sunnuntaille venyä.

Eilen illalla oli taas selässä semmoinen tunne, että nyt ne alkaa, mutta nyt ei taas tunnu mitään.

Niiloakseli: Mullakin on vasen rinta, joka " oirehtii" . Nyt, kun sitä miettii, niin vasen oli se, josta esikkoa odottaessa aina valui maitoa ja imettäessäkin se oli tuotteliaampi. Jos siinä on jokin yhteys.

Mielessä on kyllä käynyt rintatulehduskin, kun se voi kai tulla vaikka ei imetä (en enää yli vuoteen ole).

Toivotaan kuitenkin, että merkkaisi plussaa molemmille ++++

Onnittelut Korallin ja Kukan 3-vuotiaille!! Se on kyllä hankalaa, kun synttärit niin lähellä joulua ja uutta vuotta. Meidän esikko täyttää 2v. loppiaisena. Synttärivalmistelut on myöhässä, kun jotenkin se taas tuli niin nopeasti. Sitten meillä on tässä kohta vuosipäivä miehen kanssa ja molempien synttäritkin. Yhtä juhlaa tämä vuodenvaihde :)

Ginstialle ja Mintun äidille pahoittelut negasta ja plussaonnea ensi kuulle!

Unikonkukka kp 25/23-27

46/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli selkeä plussa raskaustestistä! Eli näillä näkymin olis laskettu aika 12.9. Pari haaleata plussaa ehdin tehdä viime pe ja su. Ei tät kyllä todeksi usko, kun toisella yrityskierrolla tuli tärppi! Esikoispoika nyt 1,5v. Häntä yritimme paljon pidempään. Molemmat raskaudet alkaneet Clomifenin avulla. Muistaakos kukaan nimimerkkiäni? Palloilin täällä ja odotuspuolella melko tiheään tuossa huhtikuu -04-heinäkuu -05. Ja myöhemminkin silloin tällöin.

Vierailija
47/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Edealle plussasta!!!! :)

Täällä ollaan menossa kierron viimeisiä päiviä ja tänään alkoi tiputtelu, eli jälleen 11 päivää oviksesta. Luteaalivaihe mulla vaihtelee hieman,mutta eiköhän se n. 13 ole, eli lauantaina alkais kunnon vuotoa, katsoo nyt miten tällä kerralla. En jaksanu ees testata enää tänä aamuna. Nyt tulee sitten pakosta kuukauden tauko kun minulla on pieni leikkaus tuossa kuun lopussa. En ole tosin varma voisiko leikkauksen tehdä raskaana, mut kun kerran en nyt tullut raskaaksi niin otan varman päälle ja jätetään tämä seuraava kierto välistä niin ei tarvi miettiä ainakaan sitä ja saa ottaa särkylääkkeitä kipuihin sitten leikkauksen jälkeen ihan rauhassa.

Roikun tässä teidän seurassanne kuitenkin nyt harvakseltaan, ja seuraan kuulumisia ja päivittelen listaa (paitsi jos joku haluaa ottaa listan päivityksen kontolleen?). Lokakuisiin kun minun on turha siirtyä, kun se kuukausi jää välistä. Marraskuisiin sitten seuraavan kerran. Toivottavasti kukaan teistä ei ole enää silloin mukana, vaan olette kaikki plussanneet!

Tärppionnea teille kaikille!

T. Luovuttanut mutta kuitenkin hyväntuulinen Koralli73 :)

kp 29/n.31 dpo11 yk6

Vierailija
48/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edealle onnea plussasta! =D

Koralli. No voi itku.. En mä kyllä osaa muuta sanoa. Mutta onneks et ole itse siipi maassa sentään. *iso hali*

Mä taidan luovuttaa jo näin aikasin tässä kierrossa.. Siis olettaen, että se toissa aamunen ois ollu kiinnittymisdippi niin tänään tunsin taas kaksi kivutonta supistusta. Ja oon miltei varma, että ne on aiemminkin merkinny irtoamista. Jos toi pitää paikkansa niin ei pitäs kyllä tulla ees haamuja tikkuihin tässsä kierrossa. Toisaalta jos haluis elätellä toivoa vois kuvitella, että nää tän illan tuntemukset ois vasta kiinnittymistä mikä tuntuis päivien suhteen järkevämmältä. Mut jotenkin sitä vaan uskoo väkisin siihen pahimpaan. Mikä hitto nuo supistukset muutenkaan aiheuttas. =(

Nyt pitää sit tietty jahkata oisko kuitenkin pitäny alottaa ne luget eikä terot, valitsinko siis väärin.. Vai oisko sillä kumminkaan mitään merkitystä.

No pari seuraavaa päivää varmaan kertonee mihin päin tässä ollaan menossa. Huoh.

piipaa kp 18/26 dpo5

Vierailija
49/75 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla hätähousuna ja varmoina oireista testasin ja yllätys, yllätys negan :P

Kp nyt 30/30-32 et katellaanhan vielä... Toisen muksun plussasin kunnolla vasta kp 36 ja just kp 29 näytti vielä negaa.

Alamahaa puristelee ja viiltelee välillä, painontunne on myös. Menkkamaisia oireita ei kyllä ole. Alkas nyt vaan jos ovat alkaakseen. Kerkeisivät loppua ennen ulkomaan matkaamme.

Päivän jatkoa vaan kaikille!

Vierailija
50/75 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten eilisella apteekkireissulla ostanukkaan testia; havetti ihan oikeesti kun putiikki oli ihan tays!

Tanaan kp 26/ 26-32; joten ei ihan viela tarviiskaan testailla... en kylla taida hirveesti malttaa, mutta jos nyt viela jokusen paivan, kun ei oireitakaan ole.

- levinia ulkomailta -

Vierailija
51/75 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan kanssa.. mutta olen ottanut sen kannan jo, että ne alkaa ensi viikolla.. päivät lähenee.. Tarkkaa ovis kohtaa en tiedä, mutta mun laskujen mukaan meillä meni pupuilut vähän ristiin oviksen kanssa mutta saa nähdä...

Jotenkin mahaan sattuu... semmosia vähän menkka maisia kipuja mutta ei sitten kummiskaan.. mutta taidan jo kehitellä itselleni oireita =)

Illusia01 kp 24/27-29 (todennäköisemmin 29)

Vierailija
52/75 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eilen Aconeita, ja jos ne tänään postissa tulevat, testaan huomenaamulla =) Vähän aikaista on, mutta jos vaikka sen haamusen sais (huomenna oletettavasti dpo10), sekin olis ihana. Tähän asti oon puhtaita negoja testannu joka kierrossa monta =/

Nippara kp24/29-33 yk5 dpo9

Vierailija
53/75 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mun eilinen viesti sitten masentunut.. höh, eipä oo mitään mieltä vielä luovuttaa vaikka taisi se osaltaan kuvastaa sitä, että alitajunta taitaa pikkuhiljaa yrittää luopua koko ajatuksesta.

Eilen oli menny päivätkin sekasin.

Mut tänään oli taas lämmönlasku ja jos ovat huomenna korkeemmat niin tän aamunen ois sitten varmaan ollu kiinnittymisdippi, mahdollisesti..

Lueskelin useampia kehitysjuttuja ja kyllähän se oikea kiinnittyminen tapahtuu vasta näinä päivinä eli se toissa-aamunen oli varmasti siitä aikasesta herätyksestä johtuva lasku.

Joten keräänpä taas kaikki toivonkipinät vielä kerran ja yritän odotella kärsivällisesti mahdollisia oireita yms..

Nyt ei oo ees luget sotkemassa tuntemuksia, ne ainakin mulla teki ihan selkeitä raskausoireiks luettavia juttuja, terot ei oo sitä ainakaan ennen tehny.

Oikein hyvää loppuviikkoa kaikille ja jokaiselle testaajalle kovasti peukutuksia ja hienoja plussia!

toivottelee piipaa kp 19/26 dpo6

Vierailija
54/75 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki kovasti toivon plussia kaikille tänään mahdollisesti testaaville!

Edealle paljon onnea plussasta!!!

Niiloakseli ja Unikonkukka: täällä kanssa yksi, jolla tissioireita, ja nimenomaan vasen tissi mullakin! Alkuun ajattelin, että kuvittelen vaan, mutta kyllä se on nyt jo niin monta päivää ollut hellänä, että olisko jotain muuta sittenkin...

Kanelinen: voi harmi, että testasit negan. Mutta hyvältähän nuo sun oireet kuitenkin vaikuttas!

Ginstia, Mintun_äiti: pahoittelut tippumisesta!

Korallille kanssa pahoittelut, jos se täti nyt sitten tekee tuloaan.

Hyvä Piipaa, ettet vielä kuitenkaan luovuta!!!

Mie kans olisin kyllä sitä mieltä, ettei se kiinnittyminen ihan vielä dpo 4 voisi tapahtua.

Itse muistan esikoisen odotuksen alkuajoilta, että tunsin viikko oviskipujen jälkeen ihan selkeitä ovisnippailujen tyyppisiä kipuja alavatsalla, jotka silloin tulkitsin kiinnittymiseksi. Nyt on tässä kakkosen yrityksen aikanaki noita kipuja tuntunut muutamissa kierroissa kuin myös tässä kierrossa. Toivoa sopii, että ne sitä kiinnittymistä meinaisivat ja että tässä kierrossa nyt sitten kiinnittyisi kunnolla!

Eli taas ).( oirehtii jo minkä kerkiää. Oikeesti olo ei kyllä ole yhtään raskautunut, mutta nuo em. tissioireet sekä alavatsanippailut jotenki antaa taas toivoa, että jospa sittenkin... Lisäks mun poskeen ilmaantui toissapäivänä ihan järkkyiso finni, jospa sekin viittais johonkin hormonaaliseen muutokseen?? Lämmöt mulla on koko ajan koholla, ollu melkein koko kierron, joten niitä ei voi tulkita mitenkään. Ja lisäks mulla on hirveä flunssa, joten lämmöt on jo sen takia 37 ja vähän päälle. No mutta kassellaa. Viikon päästä luulis jo olevan ihan selkeitä oireita, jos on ollakseen.

-S- kp 20/26-29 dpo 8 (?) yk 8

Vierailija
55/75 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Olen lukenut teidän sissien juttuja jo alusta saakka. Mutten uskaltanut hypätä mukaan aikaisemmin - koska olin varma ettei tässä kierrossa ole teoriassakaan mahdollista raskautua! Eikä järjellä ajateltuna ole vieläkään ;D

Hahaa, mutta toivopa alkoikin heräämään, kun yllättäen ei menkkoja ole vielä kuulunut - nyt kp 34/29-33. Eikä myöskään erittäin voimakkaita menkkaoireita mm. jomotus alkaa täsmällisesti jo viikko ennen vuotoa, samoin rintojen aristus. Eli oireiden puute sai pienen epäilyksen aikaiseksi.

Lisäksi epäilys vain kasvoi kun maanantaista lähtien on ollut aamupahoinvointia, täsmällisesti alkaen 6.30 ja pituus on vain kasvanut päivä päivältä - tänään loppui vasta iltapäivällä.

Tein jo kp 32 testin, jossa olin näkevinäni jotain viivaa muistuttavaa - mutta saatoin hyvin kuvitellakkin. (en siis luota siihen)

Toista lasta olemme kerenneet kuitenkin yrittämään jo parisen vuotta - joten tavallaan suojelen itseäni pettymykseltä, enkä todellakaan jaksa uskoa raskauteen! En vasta kun maha kasvaa ja liikkeet tuntuu ;D

Tulipa stooria. Ajattelin huomenna iltamissa tehdä uuden testin, joten palailen sitten. Kaikille onnea syyskuunsissin nappaamiseen ;)

Niin ja PIIPAA: Terve taas! Nimittäin nikki minulla vaihtunut, ent. -nekku- :) Meillä piti yrityskin laittaa narikkaan tämän kierron jälkeen..

Vierailija
56/75 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu terve taas muutaman päivän jälkeen.. Olo on suht normaali, vihlomisetkin kadonnut, joten odotellaan.

Kertokaas ystävät, mistä voi johtua venyvä vähäinen lima, tässä vaiheessa kiertoa, kun ovulaatio on kuitenkin jo viikko sitten ollut.. ajattelin, että olette viisaampia, kun olette asiaan mahdollisesti enemmän perehtyneitä.

No ei kai auta muu kuin odotella, ja parempi olisi kun asiaa ei ajattelisi kummemmin, mutta me naiset... niinpä!

Nukkumaan, heips!

Thelma 19/26 dpo 7

Vierailija
57/75 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kp 21/29? menossa ja samanlaisia limoja tässä ihmettelin. Mutta siihen saa vastauksen vain sitten, kun sen tädin pitäisi olla tulollaan... siis tikusta asiaa...

Vähän niinkuin uutena tänne taas itseni pukkaan, vaikka onkin neljäs lapsi toiveissa. Vasta ekat menkat takana ja aina on saanut hieman raskautumista odotella , mutta mikäs sen mukavampaa kuin kuumeillä esimerkiksi täällä?? Lapset siis 5, 3 ja 1-vuotiaat. Tällä kertaa kuukausi kyllä kuluu huminalla, kun on niin paljon puuhaa arjen keskellä. Mutta aina ehtii vähän päiviä laskeskelemaan ja jännäämään. Ja yhtä jännää se on nyt, kuin edellisilläkin kerroilla.

*Kitta75*

Vierailija
58/75 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katosi kaikki oireet ja myöhään illalla alkoi vuoto. En käynyt edes sitä testiä ostamassa, kun tuli sellainen tunne, ja ajelin tyynesti apteekin ohi.

Minua ei nyt sitten vähään aikaan täällä näykään. Keväällä sitten palailen ja toivottavasti yksikään teistä ei enää silloin ole täällä, eli PLUSSAONNEA JOKAISELLE!!

Unikonkukka kp 2/~25

Vierailija
59/75 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Tervetuloa Dumle ja Kitta piinailemaan!

Dumlella onkin jo jännät hetket käsillä. Oireet, etenki toi sun pahoinvointi kuullostaa kyllä tosi hyvältä!! -- Hmm..siis raskautta ajatellen.. ;)

Voi harmi Unikonkukka, et ne menkat piti sit kuitenki alkaa! :( Hyvää jatkoa sulle kuitenki! :)

).( Ei oo enää tissioireita täällä, mitä lienee sit olivatkaan. Flunssa alkaa onneks paranemaan, lämmöt kuitenki edelleen yli 37, joten kai tässä joku tauti päällä on kuitenki (ainaki se vauvakuume, hehheh).

Mites muiden olot?

-S- kp 21/26-29 (dpo ~9)

Vierailija
60/75 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kaikki uudet! Dumlelle vilkutus! =D

Heti täpinöissään omat uutiset.

Huom! Heti alkuun muistutus, ei onnitteluja tms vielä ainakaan viikkoon, olkaa niin hyvät! Ainoastaan hirmunen määrä peukutuksia, täähän ei tosiaan oo mun kohdalla mitenkään harvinaista. Sit vasta, jos viivat ens viikolla vahvistuu annan itselleni luvan toivoa.

Mut pakko on siis kuitenkin kertoa, kun ei tätä sisälläänkään saa pidettyä, että tikussa oli tänä aamuna viiva vaikka oviksesta on vasta tasan 7 vrk!

http://piipaa.page.tl/

Toisaalta hyvä fiilis, koska viiva oli tosi selkee ja ihan sallitussa ajassa. En ees muista milloin näin hyvää viivaa oisin viimeksi saanu. Mut silti mun historialla tosiaan ei kannata nuolasta ennen kun tipahtaa..

Hirmusesti onnea matkaan kaikille pian testaaville!

piipaa kp 20/26 dpo7