Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SYYSKUUN SISSIT *** VKO 1

01.01.2007 |

Pinoon pinoon. Ja oikein Onnellista Uutta Vuotta kaikille sisseille!!!!

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi ohi ja toivotaan että tästä tulisi parempi. Pian vuosi ollaan yritetty ja mitään muuta ei ole mielessä pyörinyt kuin tämä vauva asia ja tuntuu että koko elämä pyörii sen ympärillä. Nytkin vain kuumeisesti odotellaan että päivät kuluisi ja sitten taas odotellaan ja taas....

Tuntuu niin väärälle että joudutaan käymään tämä läpi uudelleen taas kun esikoistakin yritettiin vuosi ja viime vuonna niin moni sukulainen ja tuttu tuli raskaaksi vahingossa ja ekalla yrityksellä ja meillä ei vaan onnistu.

No anyway nyt odotellaan vaan taas, ovis oli kp 14 tikuilla ja limoilla ja kivuilla sen paikansin, syön clomeja jotka kyllä alavatsakivuilla kertovat milloin ovis aika on.

Nyt kp 18/28 dpo 4 yk 10

Vierailija
22/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepsi:

tiedän kyllä kuinka epätoivoiselta joskus tuntuu kun ei lasta kuuluu ja ympärillä tuntuu että kaikki raskautuu. Itsellä toinen ja neljäs lapsi vaati yli vuoden yrityksen. Eka ja kolmas tuli alle vuodessa (eka 9kk ja kolmas 5kk yrityksellä). Itse olen vielä tätä viidettä yritettäessä siinä alku huumassa ja toivon raskautuvani pian mutta tiedän ettei se välttämättä niin käy :o( nyt menossa eka kunnon yritys kierto, pillerit jätin jo viime elokuussa pois ja ilman ehkäisyä ollaan oltu tuolta asti. Nyt tässä kierrossa mukaan ovistikut ja satunnainen lämpöjen mittailu ja jtp menetelmä ;o)

).( nyt on sitten tälle kiertoa toivo heitetty :o( Lämmöt niin alhaalla (35.7) etten taida pieniin päin olla. Mutta nyt toivon että täti tulee normi rajoissa niin tiedän että lääkitys jota olen syönyt (en tässä kierrossa) olisi ja normalisoinut kierron. Olen siis jopa tädin tuloon tyytyväinen ja sitten jos se lähtee vielä ajoissa niin olen haltioissani.

Taustaa sen verran että olen kärsinyt kuukautisista jotka ei lopu ilman lääkkeitä ja tulevat tosi epäsäännöllisesti. Pahin vuoto viime tammikuussa kesti yli 40pv :o( ja täti tuli jopa 3 kertaa kuussa kylään...

molempi parempi.

Ainoa mutta on se että jos en tänä vuonna raskaudu jousun lähtemään töihin ensi jouluna ja se vaihtoehto ei houkuta yhtään tai no vähän. Olen ollut kotiäiti jo kohta 9vuotta joten ei nuo työmarkkinat täällä pohjoisessa ole kamalan avoimet mulle :o) koulutus kyllä on, kaksikin :o)

Niiloakseli kp 25/22-39->

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin aamulla ja niinkuin itse ajattelinkin niin negatiivista näytti. Menkoista ei ole tietoakaan, joten nyt voin jo uskoa, että tästä kierrosta on pitkä tulossa (ovulaationkin mukaan). Ajattelinkin tuossa noin 10 päivän kuluttua alkaa testailemaan uudestaan, jospa silloin jotakin näkyis.

Parempaa onnea muille!

Pikkupapu kp 29/28-40? dpo 2 (yk 1)

Vierailija
24/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm...mullakin aika masentuneet fiilarit. Negatiivista täälläkin näytti mutta onhan se niinki että niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa. Kivut alavatsassa vaan on sellaisia kuin nyt menkkoihin kuuluu..huokaus!

Haleja muille sissukoille. Kovin masentunutta porukkaa men nyt kyllä meinataan olla!!!! :(((

Vierailija
25/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laskenut kirron väärin! VItsi että on tyhmä olo! Ovis aika taatusti aina kp 14, ja luulin että se oli joulupäivä, mutta silloin olikin kp 12!! Ja hommailtiin jouluaattona ja joulupäivänä. Kaksi päivää ennen oikeaa avista... Ehkä se ei ole niin vakavaa? ÄH. No, ihmettelinkin keskiviikkona, kun mahaan sattuu, oksettaa, nipistelee jne. Sehän oli sitten se ovis! Luulin että oli kp 16 jo menossa.... Tänään sitten otin kalenterin käteen ja vielä varmistin ja kas kas, kuinkas kävikään.

Plääh.

Kysymys vielä: onko mitään järkeä testata etuajassa? voiko silloin näkyä jo plussa? Esim kp 25/28. Ei malttaisi odottaa.

Tsemppiä kaikille lähiaikoina testaaville ja *rutistus* negan saaneille.

Tirlittan, kp (nyt vielä tarkistan) 20/28.

Vierailija
26/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tamatulle !!! Tsemppiä jatkoon ja tsemppiä myös muille negan ja / tai tätien vuoksi tai muuten vain alakuloisissa fiiliksissä oleville!

Tirlittan: eikös ne simpat pitäis sinnitellä normaalisti suunnilleen sen pari vuorokautta ainakin, joten ihan hyvinhän teidän pupuilut sattui. Ja kysymykseesi testaamisesta, onhan noita herkkiä raskaustestejä, mitkä varmaan voisivat jo plussan tuossa vaiheessa sitten näyttääkin. :)

ON: töihin palattu reilun viikon loman jälkeen. Ressi siis alkoi samalla. Toivottavasti ei nyt sitten vaikuta negatiivisesti tähän raskautumisyritykseen. Kovasti toivoin, että tuo lomailu ja työasioiden unohtaminen (ainaki osittain) olis edesauttanut näissä vauva-asioissa ja nyt alko kuitee heti ahistamaan, kun aamulla töihin pääsin, kun on niin paljon hommaa. :( Lisäks mulla on kuumetta ja kamala flunssa, järki sanookin, että lääkärille marsmars hakemaan saikkua. Se vois kyllä lievittää vähän tätä alkavaa stressaustakin.

Oireita ei siis minkäänmoisia ja jos niitä oliski, niin sekoittuisivat nyt kyllä tähän tautiin sekä työstressiin. Olen nimittäin mahalla stressaaja, joten mulla on etovaa oloa, nipistelyjä ja nippailuja ollu koko päivän, mutta ne kyllä johtuu vaan töistä.

Tulipa pitkä ja sekava teksti, pakko palata töiden pariin.

Tulispa nyt niitä plussia, että saatais vähän positiivista mieltä meille tänne! +++++++

-S- kp 18/26-29

Vierailija
27/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin näyttää huonolta, testasin 2 päivää oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen ja tulos NEGATIIVINEN:(

Toisaalta tätiä ei näy ei kuulu ja kierto on ollu tosi epäsäännöllinen jo kauan. Oloja ei minkäänlaisia.Kai toivoa kuitenkin sitten on niin kauan kunnes täti saapuu.:/ Yritystä vasta tämä kierto joten yritän olla kärsivällinen.

Meilläkin alkaa uusi vuosi vauhdikkaasti kun esikko täytti 3v ja juhlat viikonloppuna.Kyllä tämä tästä, Plussaonnea kaikille kamalasti!

Kukka kiertopäivä 33/30 ???tai jotain..

Vierailija
28/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka työpäivä takana ja selvitty siitä. Ei se nyt niin kamalaa sitten ollutkaan ;)

Aamulla tuli taas nega, ei voi mitään. Eipä se oikein hetkauttanutkaan enää. Alan kyl uskoa, ettei olla raskaana, luulis herkän aconin jo nyt jotain haamua ees näyttävän, jos raskaana olisin. Nyt vaan ootellaan sit tätiä, voipi tulla kyllä vasta lauantainakin, mutta tiputtelusta sen sit tiedän. Aina alkanut dpo11 tiputtelu viime aikoina, joten kun en oviksesta ihan varma ollut niin se alkais sitä tänään tai todennäköisemmin huomenna. Soisin kyllä, ettei alkais kun olen sitä luonnonprogesteronia laittanu yhä, pääsis ees siitä tiputtelusta eroon niin sekin olis jotain.

Pahoittelut muillekin negan testanneille.

Piipaa: sulle tuli tänään komia kiinnittymisdippi!! Nyt toivotaan että tarraa niin maan perusteellisen lujaa kiinni!! :)

Tirlittan: Ihan hyvin se 2 päivää ennen on ajoitettu. EIkös ne hedelmällisimmät päivät oo joidenki laskelmien mukaan just ovista 2 edeltävää päivää.

Tiukassa on nyt sissien plussat. On kyllä aavistus että kohta niitä teille rupeaa ryöppyämään niin etten kissaa ehdi sanoa saati listaa päivitellä :) Toivottavasti pitää aavistus kutinsa.

Koralli73 kp 28/n.31 dpo10 yk6

Vierailija
29/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päivä teidän esikko täytti 3v? Meidän poitsu täytti eilen 1.1. kans 3v. :)

Vierailija
30/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täytti tänään 2.1 3v!Aika hauska! :)Ja juhlat sitten viikonlopuna teilläkin? Isot onnittelut teidän 3 vuotiaalle!:)

Aika menee kyl NIIIIIN nopeesti:(

Vierailija
31/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on alakuloista porukkaa. Itsellä on vähän parempi mieli nyt.

Erityisesti toinen rinta on kipeytynyt entisestään ja jotenkin eri tavalla kuin ennen menkkoja. Lisäksi huomasin aamulla, että tämä kipeämpi rinta on turvonnut ja näyttää isommalta kuin toinen. Nännit on molemmat arat.

Menkkakipuja ei ole edelleenkään ollut sen yhden kerran jälkeen, tuossa taannoin.

Lisäksi viluttaa, mutta niinhän mua aina, ja sitten kohta taas pukkaa hikeä. Koko päivän on ollut vähän heikko olo. Niin kuin vähän olisi huono olo ja huippaisi. Vatsa on toosi turvoksissa.

Tässähän alkaa kohta jännittämään!

Unikonkukka kp 24/23-27

Vierailija
32/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli! Voi jospa sä oisit oikeessa ja tuo oli nimenomaan kiinnittymisdippi.. mä en oikein uskaltanu sitä vielä siksi toiveajatella, kun kuitenkin tänään on vasta dpo 4. Mut kattelin kyllä aamusella ff:n käyriä eikä se niin kovin harvinaista ollukkaan kuin oisin olettanu. Nyt on kyllä iltasella ollu lievää alavatsakipuilua, pakko pitää sormet ja varpaatkin ristissä, että se ois sitä itseään!

Sullahan oli Koralli selkeesti tässä kierrossa myöhempi ovis kuin yleensä joten ei välttämättä mikään testi vielä mitään näytä. Ja musta roskishaamukin on hyvä merkki eli mä en ainakaan vielä luovuta sun puolesta!

Tamatu! Tuuhan kertomaan, että se oli väärä tätihälytys... *hirveet peukutukset*

Tirlittan! Tuo teidän ajotushan povais perheeseen pikkusiskoa! =D Ja jos multa kysytään niin aikasin testaamisessa on paljonkin järkeä joskus ja toisaalta taas ei eli paha neuvoa ketään. Itse haluan tietää tarkkaan missä mennään ja jos saan haamun ja se ei vahvistu on helppo haudata haaveet samantien. Mutta kaikki ei halua haamuja nähdä, makuasia! =) Itse yleensä alottelen tuossa dpo 8 eli se ois nyt niinkun hmm lauantai.. Pitääkin mennnä tilaamaan tikut valmiiks!

Tänään tosiaan on tiettyä juilimista ollu, tuntuu vaan, että se ois kyllä ihan liian aikasta. Mut mielenkiinnolla ootan mitä huominen tuo tullessaan lämpöjen suhteen. Tänään oli kyllä herätyskin tuntia normaalia aiemmin joten saattohan se dippi osiltaan johtua siitäkin.

mut nyt safkaa pöytään!

piipaa kp 17/26 dpo4

Vierailija
33/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKKA78 ja KORALLI73: Onnea teidän kolmivuotiaille! =)

THELMA80: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

TOUHO06: Onnea plussasta! Ja paljon vauva liimaa!

TAMATU06: *voimahalit* uuteen yritykseen!! Tädit on niin ilkeitä kun aina vaan tulee...

UNIKONKUKKA: Täällä ISO peukku sulle plussan puolesta, jännäksi menee! +++

PEPSI-80, SANNAP ja PIIPAA00: Aikas samoilla kp:lla mennään, piinaillaan sitten yhdessä!!

Omaa napaa sitten vaihteeksi: Eli aamulla testasin vielä ovistestin ja ohi on. Siis ovis. Kontrolliviiva pelkästään ilmestyi tikkuun. Me ollaan siis aloitettu pupuilu jo torstaina ja sitten ollaan päivittäin pöllytelty, yhtenäkin päivänä kahteen kertaan. Mistä ihmeestä me ollaankin revitty sitä aikaa, kun kaksi pikkusta vie suurimman osan tän mamman ajasta kuitenkin. meillä vielä on niin hölmöt rytmit, etää lapset menee petiin samoihin aikoihin kuin mekin miehen kanssa. Mutta tosissaan ollaan nyt tähän kiertoon panostettu!! Nyt on sitten korkeimman käsissä, että miten käy. Eilen vielä pupuiltiin kerta kiellon päälle, eli oli ihan haalee viiva tikussa, ja kipuilutkin olivat ohi, mutta kuitenkin. Toivon täydestä sydämestäni nyt että tämä olisi se kierto milloin tärppää! Varmasti kaikki toivoo... Aiemmin ei olla näin kunnolla yritelty, ja jotenklin nyt kun noi ovistestit on ollut käytössä, niin on ollut jotenklin varmempi olo, että pupuilut on osuneet oikeaan ajankohtaan. tossa just rupesin miettimään, niin me ollaan aina jätetty se siihen kp. 14 kieppeille, eli ei olla jatkettu. Nyt ovis oli sen kp15-16... Katsotaan=)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++

PLUSSAA KAIKILLE

Shani@ kp 17/27-29 dpo1-2 ja yk2

Vierailija
34/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unikonkukka: mukavaa että täällä on toinenkin jolla toinen tissi oireilee :o)

Mulla on vasen selkeästi suurempi ja turvonnempi kuin oikea tissi. Mieskin tämän huomasi ja ystäväni tiukasta paidasta johtuen :o)

En tiedä onko sillä mitään merkitystä kun minusta oviskivut oli vasemmalla kovemmat kuin oikealla mahassa... tiedä noista sitte. No kuitenki minä en usko olevani raskautunut tässä kierrossa ellei ihmettä ole tapahtunut ja niitäkinhän tapahtuu aina joskus.

niiloakseli kp 25/22-39->

Vierailija
35/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka78: Hauska yhteensattuma nuo meidän esikot! :) Me juhlittiin jo mummulassa sunnuntaina, päivää ennen synttäreitä, tuli ne raketit sit siihen kaupan päälle ikäänkuin. Semmosia lastenkutsuja meillä ei ole. Nyt hoitoon vien huomenna jäätelökakun niin saavat siellä vähän juhlistaa, poitsun kummit tulevat viikon parin päästä lapsiensa kanssa juhlimaan vähän jälkijunassa. Tää on vähän hankala ajankohta kuitenki juhlia tämä vuoden alku, siis sen puoleen että miten kutsuu muita. Monet on vielä lomalla tässä tai jotain.

Piipaa: kyllähän se munasolu nimenomaan neljäntenä päivänä mielestäni saapuu/voi saapua kohtuun, joten kyllä voi olla kiinnittyminen mahdollista silloinkin. Tosin jos olet tuntia aiemmin mitannut lämmön, niin sitten en tiedä kuinka paljon lämpö voi sen takia heittää. Itelläni ainaki voi tuntiki vaikuttaa paljonki joskus.

Niistä mun roskishaamuista. Siis ne on taas semmosia joita muut ei näe ;) Eli tulevat tuntien päästä testeihin vasta ja näkyvät tummina/punertavina viivoina testeissä spottivaloa vasten. Paljaalla silmällä kuin harmaa viivanpaikka. Ne on niitä englanniksi " evaporation lines" , mitä ne nyt olis suomeksi, semmosia kuihtumisviivoja, haihtumisviivoja, äh, en tiedä, roskishaamu ei ole oikein hyvä sana, kun se ei kerro sitä syytä miks niitä tulee toisin kuin tuo englantilainen termi.

Shani@: Kiitos 3-v onnitteluista. Teillä on ilmeisen hyvin onnistunut nyt peuhut kohdalleen, tärppionnea! :)

Unikonkukka: Sun oireet kuulostaa erittäin lupaavilta!!!!! Testaa, testaa, testaa jo pian!!! Huomenna? Ylihuomenna? Viimeistään perjantaina? Ei ME jakseta oottaa maanantaihin!! :) *usuttaa* :))))) hih :)

Koralli73

Vierailija
36/75 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi lähtee nyt reissuun...huii jännittää kun teistä niiin moni on niin kutkuttavassa tilanteessa :) peukutuksia kaikille ja toivottavasti saisin lukea paaaljooon plussauutisia kunhan ensi viikolla palaan!

Haleja ja huikuja sissukat!

Katarina kp 25/25-28

Vierailija
37/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on kauhea. LÄmpöä 37 ja vähän päälle, armoton pääkipu ja väsymys. Eilen alkoi mutta menin töihin silti, nyt olen siinä rajoilla että jaksanko.

Tsemppiä kaikille ja jaksamisia taidan kömpiä esikoisen viekkuun vielä lepäämään.

Kp 19/28 dpo5

38/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin tästä porukasta ja alan nyt sitten toivoa sitä lokakuun vauvaa.

Onnea uudelle vuodelle! Ja testailuun :-)

Vierailija
39/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas! tädin kyläily otti niin paljon päähän viimekerralla et pidin vähän palstailutaukoa..

paljon onnea kaikille plussanneille ja plussaonnea myös pian testaaville!!!

).( itsellä menossa kp15/26-28(?) ja kävin eilen ultrassa tsekkaamassa mun ovisvaiheen.. olin itse laskenut et ovis ois ollut eilen ti mut lääkäri laskeskeli et otollisin aika ois pe eli kp17.. ja sanoi et mulla on tässä kierrossa tällainen " myöhäinen ovulaatio" . en oo ikinä kuullutkaan mistään sellaisesta..

no, pupuiltu on joka päivä ja täytyy varmaan jatkaa vielä pari päivää ;) huh,huh on tää raskaaks tulo rankkaa hommaa ;)

Vierailija
40/75 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikalainen sitten viela hetken pienen sitkeena sissina taalla oleilen, kp 25/ 26-32 joten loppua lahestyy hurjasti kierto! Huomenna kylla pitais tadin lennella tannepain, kp13 kun ovis piti olevan piikista laskettuna.

Testailla en aikonut ennen ens viikon puol' valia, JOS viela olis aihetta testailuun...

Mukavaa ekaa viikkoa vaan kaikille tasapuolisesti!

- levinia -