Riippurintatesti!! :D Huumoria naiset!
Kommentit (61)
Neljä raskautta ja imetystä takana. Ikä 36v. Kuppikoko b.
Ystäväni on oikea riipputissi kupeilla b, ja mulla ei pysy kynä rinnan alla vaikka kuppikoko on F.
kuvittelen miten av-mammat ympäri maata tunkee tavaraa tissiensä alle ja pomppii miestensä ilona ympäri asuntoaan... Brr. ;)
Joo, pysyy täälläkin, vaikka ei ole koolla pilattu noita rintoja.
Ja pysyminen muuten riippuu (keh) siitä mahan koostakin, pehmeä ja pullea maha pitää paremmin paikallaan kuin tiukempi ja littanampi malli. Mutta varmaan suurimmalla osalla keskikokoisista tai isorintaisista äideistä kynä pysyy.
Vielä kahdenkin lapsen jälkeen A-kupit.
pitihän se heti mennä peilin eteen mallaamaan kynää tissien alle. Pysyhän se siellä, ei ollut ylläri. Se kuitenkin hiukan yllätti, että oikian tissin alla se pysy niukin naukin, mutta vasurin alla paremmin. Vasuri onki enemmän nuupollaan.
Ja kuppikoko 70-75/C ja kolme lasta imetetty...
Tehuaako mikään jumppa, että sais nännejä vähän ylöspäin? Eihän niitten lattiaa tarttis tuijottaa kun eteenpäin kun näkis paremmin...
Ei pysy täällä edes tulitikku! Olen aina luullut, että tämä testi kuuluu tehdä tulitikulla. Rinnat 75B-C ja niillä on imetetty kolmea lasta yhteensä viitisen vuotta.
Testasin tuossa suihkussa käydessäni :)
Kun iho on kananlihalla, nännit pystyssä, niin silloin ei pysy. "Normaalitilassa" pysyy :)
Ikä 27v Rinnat D85.
Nännit sojottavat kuitenkin eteen päin ja minulla on ns. pisaran malliset rinnat, kauniit sellaiset, joten ei haittaa vaikka se kynä pysyy :) Jos ei pysyisi, niin rintani näyttäisi silikoneilta, niin kuin imetysaikana. Silloin rinnat oli aivan järkyt :D
mitään kyniä en varmasti ala kadottamaan
Mulla pysyy kaljapullot (tyhjät) rintojen alla ja voin jammaiila näin. Viihdytän aina kavereita tällä taiteellisella elämyksellä. Terkkuja tutuille.
Aivan mahtava juttu, vaan lieneekö tosi?
Itse en jaksa edes kokeilla, kun hyvn tiedän että kyllä se kynä siellä pysyy. Nyt raskauden aikana koko DD80, ennen D75, mutta se kynä olis pysynyt siellä jo varmaan teininä.
DD kupit, kaksi lasta ja ikää 36v.
Jos kädet alhaalla niin pysyy ja jos nostan kädet niin kynät kolahtavat lattialle, jee!
Ennen raskauksia D ja kynä ei pysynyt, joten kai mulle on suotu aika kivat rinnat!
kiihottuneena (ja kylmässä) rinnat tuntuvat nousevan/kiinteytyvän kaks senttiä.. välillä pysyy välillä ei.. mut yleensä kyllä pysyy.. imetettäessä koko crayonin sarja :)
Varmaan melkein penaalillinen kyniä pysyisi omieni alla :D
ap
Kokeilin pakaroissa, niissä kyllä pysyi ja todella hyvin vieläpä. Jee.
Pysyy on aina pysynyt
Kuppikoko 75 D 33 v, 2 lasta
Tai siis en edes testannut, mutta näkee sen testaamattakin. Ikään on 35, takana kaksi raskautta ja imetystä ja kuppikoko on 80B. Joskus nuorempana olin laihempi ja koko oli 70-75B mutta tissien malli oli sama.