Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen lihava jos painaa 60kg ja on 153cm pitkä?

Vierailija
09.11.2023 |

Sain kuulla olevani läski.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet, 10kg vähintään pois. Outo kysymys, luulisi tietävän vastauksen muutenkin.

BMI 25.6, normaalipainon raja on 25, eli miksi pitäisi ottaa 10 kg vähintään pois? Outo vastaus, kummallisia "tietäjiä" täällä.

Niin, eli ihan rajalla tai oikeastaan sen yli

Vierailija
42/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kuulla olevasi läski. No tod.näköisesti et ole.

Mutta miksi kenenkään tarviikertoa painoaan kenellekään. ( ehkä joskus terv.huollon asioissa )?

Monikaan ei osaa ulkonäöstä arvioida toisen kilomäärää ja siksi se saattaa kauhistuttaa. Oli se sitten toisen mielestä liikaa tai liian vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

49kg max. 

Vierailija
44/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 153 cm ja 52 kg. On lihaksia, mutta myös vatsamakkarat. Olen nuorena painanut myös 40 kg alimmillani. Omaan silmään näytin hyvältä 45-47 kiloisena, mutta näin keski-ikäisenä en siihen enää pyri.

Sama, nyt 152 cm ja 51 kg. Painoin ysärillä 39 kg, nyt katson kauhuissani samankokoista 11-vuotiastani, että miten ihmeessä uskoin silloisia haukkujia, että oion lihava ja ahdistuin, kun en saanut enää laihdutettua. Joku 45-48 oli just omaan silmään hyvännäköinen, mutta oon kokoa 36 edelleen, niin ihan kelpoisa viisikymppiseksi. 

Vierailija
45/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi ilman kuvaa päätellä mitään, t Yrjö Sonninen

Vierailija
46/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet, 10kg vähintään pois. Outo kysymys, luulisi tietävän vastauksen muutenkin.

BMI 25.6, normaalipainon raja on 25, eli miksi pitäisi ottaa 10 kg vähintään pois? Outo vastaus, kummallisia "tietäjiä" täällä.

Niin, eli ihan rajalla tai oikeastaan sen yli

Ja meinasit, että 10 kg pudotus vähintään vaaditaan tuon rajan normaalipuolen saavuttamiseksi?

Vierailija
47/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ongelmia mielenterveytensä kanssa, jos tuollaista pitää kysellä.

Vierailija
48/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun tuolla pituudella 60 kg ei ole yhtään lihava monen mielestä, mutta jos 170 cm pitkä nainen painaa 70 kg, niin se on sitten valtavan lihava. (Kumpikin paino/pituusyhdistelmä ei ole paha, 70 kg 170 cm pitkällä naisella on täysin normaali paino).

Vierailija
49/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tintit menneet sekaisin?

Vierailija
50/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse painan saman verran, mutta pituutta on 15cm enemmän ja mielestäni jopa mulla olisi varaa laihduttaa useampi kilo.

Vierailija
51/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Itse oon pari senttiä lyhyempi ja painan 68kg. Minä oon lihava vaikka silti kyllä omasta mielestä kaunis.( läski on ruma sana) 

Tosin oon laihtunut tän vuoden aikana 5kg. Oma paino on kertynyt tän kaiken stressin, sairastamisten jne aikana. Yritän olla armollinen itselleni. Painoa tippuu mutta ei sillä kiirettä ole kunhan itse ja perheeni voisivat hyvin. Tuo painoasia on ainaki itselläni murheista pienin.

Vierailija
52/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla naisilla on usein mukavan isot tissit.

On usein mutta ei kaikilla lihavilla. Joillakin normaalipainoisilla on isot tissit.

Vierailija
53/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Mä olen 164cm ja pyrin n. 80kg painoon. Paino ei kerro kaikkea. Se antaa suunnan.

53v.

raskaat luut? :D 

Ei kun lihakset. On toki läskiä kropassa. 15kg on pudonnut tähän mennessä. Tavoite ei ole kaukana. Harva 50+ painaa saman verran kuin 20v. :D

Vierailija
54/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaveri on hyvin hoikka, hän on 165cm ja 42kg, olen nähnyt hoikempiakin, eli ei ole mikään anorektikko sentään

toki ruumiinrakenne/muodokkuus ihmisillä vaihtelee, mutta kyllä näistä kloista ja senteistä aina jotain suuntaa saa

Kyllä on anoreksia tuolla painolla

Vierailija
55/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaveri on hyvin hoikka, hän on 165cm ja 42kg, olen nähnyt hoikempiakin, eli ei ole mikään anorektikko sentään

toki ruumiinrakenne/muodokkuus ihmisillä vaihtelee, mutta kyllä näistä kloista ja senteistä aina jotain suuntaa saa

Kyllä on anoreksia tuolla painolla

Syömishäiriö ei katso painoa

Vierailija
56/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Itse olen samanpituinen ja painan 40kg. Kuulen jatkuvasti kuinka pitäisi syödä ettei lähde tuulen mukana lentoon jne. Ei ihmisille riitä mikään, koskaan ei ole hyvä ja aina löytyy joku joka valittaa.

Niin no, tuo on puolet sinun painosta. Aika iso ero jos saman pituinen painaa 50% enemmän

Vierailija
57/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä väkisin ylimääräistä vaikka miltä kantilta katsoisi. Ei oo pahasti mutta ylipainoa kumminkin. Exä oli 160cm ja 60kg ja silläkin ylimääräistä vaikka lihaksiakin ja urheilevaa sorttia, niin tuskin sinäkään täyttä lihasta olet.

Vierailija
58/58 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,53 cm:n normaalipaino on 43-58 kg. Lyhyet ihmiset näyttävät lihavilta, jos he ovat normaalin painoindeksin yläpäässä.