Onko nainen lihava jos painaa 60kg ja on 153cm pitkä?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon alaraja 170 cm pitkälle naiselle on 50 kg.
Lähde siitä laskemaan, onko kyseinen nainen läski?
Painoindeksin mukaan 170 cm ja 50kg on merkittävä alipaino.
Olen saman pituinen, kuin ap. Painoa oli jossain vaiheessa n. 62-64 kg. Ja sen kyllä tunsin kropassani. Lääkärin mukaan "lievästi ylipainoinen". Nyt painoa n.50 kg. ja kyllä sen huomaan, oloni on parempi. Vaatteitakin löytyy helpommin kaupasta....
Painindeksin mukaan lievä ylipaino, mutta jos liikut ja käyt salilla, niin olet normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Lähde siitä laskemaan, onko kyseinen nainen läski?En tiedä mistä "lähteesi" on peräisin, mutta BMI noilla mitoilla lähentelee jo kyllä ihan vaarallisen aliravitsemuksen tilaa ja kyseessä on siis merkittävä alipaino.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on silloin lihava, kun takaa ei yletä, päällä ei pysy ja alle ei uskalla mennä.
Eli mä en ole tuon logiikan mukaan lihava vaikka painan 112kg. :D Kaikki nuo kyllä onnistuu mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ylös mitä painatte/painoitte kun olitte 17 vuotias, sillon monen paino on jo saavuttanut sen luonnollisen normin, kaikki tuon päälle, on turhaa ja ylimääräistä.
Mä painoin tuolloin 17-vuotiaana anorektikkoaikoinani 42 kiloa. Pituutta 175 senttiä. Nyt olen reilun 10 kiloa painavampi ja tässä painossa ollut kohta 15 vuotta, eli veikkaan että olen jotakuinkin optimipainossani.
Aloittaja on mittojensa perusteella hieman ylipainoinen, mutta pelkät mitat itsessään eivät oikeasti kerro tilanteesta juuri mitään, joten ei niiden perusteella voi vetää sen suurempia johtopäätöksiä siitä, miltä aloittaja näyttää ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ylös mitä painatte/painoitte kun olitte 17 vuotias, sillon monen paino on jo saavuttanut sen luonnollisen normin, kaikki tuon päälle, on turhaa ja ylimääräistä.
Painoin 36kg 17 vuotiaana. 🤣 Nykyisin BMI 18.2
Et missään tapauksessa. Mutta lihaksikas kyllä. Paljos nousee penkiltä?
Vierailija kirjoitti:
Olin 170/42
No huh huh, mikä kysymys. Itse olen 154 / 47 kg. Eli onhan sulla aika reilusti ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
kaveri on hyvin hoikka, hän on 165cm ja 42kg, olen nähnyt hoikempiakin, eli ei ole mikään anorektikko sentään
toki ruumiinrakenne/muodokkuus ihmisillä vaihtelee, mutta kyllä näistä kloista ja senteistä aina jotain suuntaa saa
Merkittävä alipaino on kaverillasi.
Lihavilla naisilla on usein mukavan isot tissit.
Ei lihava painoindeksin mukaan, mutta käytännön kokemuksen mukaan lyhytsäärinen tatti, ei seksuaalista kiinnostusta. Sori siitä.
Olet, 10kg vähintään pois. Outo kysymys, luulisi tietävän vastauksen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olet, 10kg vähintään pois. Outo kysymys, luulisi tietävän vastauksen muutenkin.
BMI 25.6, normaalipainon raja on 25, eli miksi pitäisi ottaa 10 kg vähintään pois? Outo vastaus, kummallisia "tietäjiä" täällä.
En olekkaan nähnyt ennen lihavaa kääpiötä, en kyllä tosin tavallistakaan.
On. Olen 10cm pidempi, painan saman verran enkä minäkään mikään laiha ole. Ja joo, liikun, en ole sohvaperuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde siitä laskemaan, onko kyseinen nainen läski?
Painoindeksin mukaan 170 cm ja 50kg on merkittävä alipaino.
No eihän ole. 17,3 ei ole "merkittävä alipaino". Laske uudestaan.
-eri
https://64.media.tumblr.com/ade86eab8bb592c31a58d00ab76f9e0a/tumblr_pr9… Enemmänpainaminenkin on hyvin sallittua ja suotavaa