Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Joukasen Miss Universum -kansallisasu on Pikkumyyn mekko, saappaar ja nutturau

Vierailija
09.11.2023 |

Ei voi olla totta

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen , mutta meikki on nyt huono.

Mä olen seurannut Paulan instaa, ja hän on meikannut tuolla itse itseään monena päivänä. En tiedä eikö Suomella ole varaa lähettää meikkaajaa mukaan vai mikä homma. Minusta Paula on kyllä ollut kaunis ja edustava, ei siinä.

Voi luoja. Sanoisin, että "erottakaa Suomen tiimi", mutta fakta taitaa olla, että harvaa näitä enää kiinnostaa Suomessa järjestää.

On tämä vaan niin farssia vuodesta toiseen.

Joku kysyi, mitäkö itse pukisin Suomen missille: no, se on vaikea avata kirjallisesti, mutta väitän, että tyylisilmäni on paljon parempi jopa toinen silmä kiinni.

Vierailija
82/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkuri veti aikanaan niin hirveen fantasiapuvun, että kaikki puvut tuon jälkeen näyttää miljoonan euron arvoisilta.

https://www.instagram.com/p/CW27N50oAck/?hl=fi&img_index=1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asu ok, mutta tuo meikki on aivan karsea. 

Meikistä tulee mieleen ihan drag queen. Hetken jo luulin että hän menee johonkin drag kisaan.

Vierailija
84/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä leikattuja ja ommeltuja kuin osanottajat sieltä. Eli ei mitään luonnollista. 

Vierailija
85/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekon helma on aivan ihana & asu kokonaisuudessaan hauska, kun sen osaa yhdistää pikku Myyhyn, mutta kuinka moni niissä kisoissa osaa? Tuskin kukaan.

Vierailija
86/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva asu, mutta toivottavasti tekevät erilaisen meikin itse kisaan. Kuvausmeikki liian naamiaismainen/halloween

Varsinkin kun 99% ihmisistä siellä kisoissa ei tunne Pikku Myytä ja tiedä että tuollaiset överikulmat kuuluu siihen juttuun.

Ja mitä väliä sillä taas on.Paula kaunis vaikka olisi kulmat miten maalattu.Hyvä valinta Suomelta. 

Ne ihmiset, jotka tulevat näkemään Paula-Myyn asun, eivät ole seuranneet Paulan matkaa ja kehitystä eivätkä TIEDÄ, kuinka kaunis Paula voi olla.

Näihin kisoihin mennään näyttämään koko potentiaali TÄYSILLÄ joka hetki, tai sitten voi jättää menemättä.

Suomen ei tarvitse olla mikään väliajan pellenumero.

Pellet ovat jo vuosikausia osallistuneet näihin kilpailuihin. Leikatut naamat ja tekorinnat, sekä kaikki muu ei ole muuta kuin pelleilyä. 

Vierailija
87/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on joka vuosi hukassa näiden fantasiapukujen kanssa. Viime vuonna se Petra pukeutui tällä kierroksella iltapukuun. Mikä oli ihan kaunis ja olisi sopinut iltapukukierrokselle. 

Siis tämä oli viime vuoden "fantasiapuku"

https://www.instagram.com/p/CnUdLrrr58u/?hl=fi&img_index=1

Tuo olisi ollut hyvä pohja fantasiapuvulle. Tuota kun olisi jatkanut hyvällä maulla ja viennyt asun pidemmälle ja näyttävämpään suuntaan. Suomi on Suomi. EIhän sitä voi olla liian näyttävää. Pian joku huomaa. Kumma kun ei harmaassa tuulipuvussa astele lavalle nämä Suomen emännät. 

Vierailija
88/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen , mutta meikki on nyt huono.

Mä olen seurannut Paulan instaa, ja hän on meikannut tuolla itse itseään monena päivänä. En tiedä eikö Suomella ole varaa lähettää meikkaajaa mukaan vai mikä homma. Minusta Paula on kyllä ollut kaunis ja edustava, ei siinä.

Voi luoja. Sanoisin, että "erottakaa Suomen tiimi", mutta fakta taitaa olla, että harvaa näitä enää kiinnostaa Suomessa järjestää.

On tämä vaan niin farssia vuodesta toiseen.

Joku kysyi, mitäkö itse pukisin Suomen missille: no, se on vaikea avata kirjallisesti, mutta väitän, että tyylisilmäni on paljon parempi jopa toinen silmä kiinni.

Ja puepa se Suomen 0-budjetilla.

Missit joutuvat itse kerjäämään edustusasujaan.

Vierailija
89/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutus pitää tehdä muutamassa sekunnissa. Tuolla on lähes sata näyttävää naista lavalla. Jokaiselle annetaan oma 30 sekuntia lavalla.

Innokkaimmat missifanit käväisevät jääkaapilla, kun Suomen missi astuu lavalle naamiaiasussaan. Sen pitäisi olla juurikin toisinpäin. Asu on niin upea ja näyttävä, että myöhemmin etsitään missin IG ja aletaan seuraamaan jopa henkilöä ja ihastellaan puvun erikoisuutta/näyttävyyttä/ideaa.  

Vierailija
90/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on joka vuosi hukassa näiden fantasiapukujen kanssa. Viime vuonna se Petra pukeutui tällä kierroksella iltapukuun. Mikä oli ihan kaunis ja olisi sopinut iltapukukierrokselle. 

Siis tämä oli viime vuoden "fantasiapuku"

https://www.instagram.com/p/CnUdLrrr58u/?hl=fi&img_index=1

Tuo olisi ollut hyvä pohja fantasiapuvulle. Tuota kun olisi jatkanut hyvällä maulla ja viennyt asun pidemmälle ja näyttävämpään suuntaan. Suomi on Suomi. EIhän sitä voi olla liian näyttävää. Pian joku huomaa. Kumma kun ei harmaassa tuulipuvussa astele lavalle nämä Suomen emännät. 

SUKSET JALASSA VOISI HIIHTÄÄ LAVALLE! TAI HYPÄTÄ MÄESTÄ!

Vierailija
91/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universum kisoja katselee kymmenet miljoonat ihmiset. Eikä suomalaisia vaatesuunnitelijoita kiinnosta vaikka ilmaiseksi tehdä asuja näille misseiile. 

Vierailija
92/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hutsun näköinen. Ilotaloonko oli menossa?

Nyt kun on avauduttu Hefneristä ja Peteristä, niin ehkä vähän silleen.

Vierailija
93/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Universum kisoja katselee kymmenet miljoonat ihmiset. Eikä suomalaisia vaatesuunnitelijoita kiinnosta vaikka ilmaiseksi tehdä asuja näille misseiile. 

Suomalaiset vaatesuunnittelijat on köyhiä. Ei niillä ole rahaa edes kankaisiin.

Vierailija
94/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kisa on 18. pv, milloin saadaan tietää etukäteen ne 15 semifinalistia?

Vierailija
95/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun pitäisi tehdä työnsä ilmaiseksi? Kyllä Sunnevalla rahaa on. Syökin kahden edestä.

Vierailija
96/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse kisa on 18. pv, milloin saadaan tietää etukäteen ne 15 semifinalistia?

Oj, mun koiran syntymäpäivänä.

Vierailija
97/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unkuri veti aikanaan niin hirveen fantasiapuvun, että kaikki puvut tuon jälkeen näyttää miljoonan euron arvoisilta.

https://www.instagram.com/p/CW27N50oAck/?hl=fi&img_index=1

Voi kamalaa .. Ja kuu jäi näyttämttä.  

Vierailija
98/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä mennään!

Vierailija
99/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan muumihahmojen käyttöoikeudet omistava Moomin Characters Oy Ltd. hyväksyä asian mukisematta.

Sofia Jansson vois tulla nyt vähän vastaan, ja lähettää vaikka Pikku Myy -kirjat kaikille tuomareille ja kilpailijoille.

Vierailija
100/126 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset vaatesuunnittelijat on köyhiä. Ei niillä ole rahaa edes kankaisiin.

Montako iltapukua omistat ? Suomalaiset eivät pidä juhlia jossa tarvitaan iltapukuja. Ja ne joilla on varaa ostaa ulkomailta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi