Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Joukasen Miss Universum -kansallisasu on Pikkumyyn mekko, saappaar ja nutturau

Vierailija
09.11.2023 |

Ei voi olla totta

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mekko, saappaat ja nuttura

Vierailija
2/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko lähteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu ok, mutta tuo meikki on aivan karsea. 

Vierailija
5/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hieno asu.

Vierailija
6/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva asu.  

Vierailija
7/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko ihmiset muuta kuin alapeukuttaa, kehukaa vaikka niitä kulmakarvoja jos olette sitä mieltä.

Jollakin on ollut taiteellinen visio, mutta ei ole osannut lopettaa ajoissa ja ottaa kontekstia huomioon. Se ei ole Maailman Paras Pikkumyyasu -kilpailu, vaan Miss Universum.

Hauskaa saa olla, mutta perinteiset kauneuskäsitykset jyrää näissä kisoissa, sanotaan mitä sanotaan. t. 7

Vierailija
8/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nousisi epähuomiossa seisomaan nojatuolille selkä kameraan päin mekossa, jossa on selässä napit?

Vierailija
9/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään mun aloitus poistettiin 🤣

Vierailija
10/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään mun aloitus poistettiin 🤣

Eikö Pikku-Myystä saa puhua vai mikä siinä oli ongelmana.

Naamiaisiin sopiva asu, mutta aika pliisu miss universumin kansallisasuksi.

Vierailija
11/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyyköhän Joukasen "Olen 12-vuotias"-kommenttiin missikisoissa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8ad031f7-e1d2-476b-83e0-527439…;

Vierailija
12/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyyköhän Joukasen "Olen 12-vuotias"-kommenttiin missikisoissa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8ad031f7-e1d2-476b-83e0-527439…;

Tuli heti sama mieleen :D

Vierailija
13/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on naamiaisasu eikä niinkään fantasiapuku. Kivan värinen mekko mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
14/126 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAUNEIN MISS SUOMI, KOSKAAN. Anne Pohtamo oli tosi nätti, mutta eripari silmät. Paula olet niin kaunis ja mikä erikoisin on, että Suomesta löytyi kaunis GINGER SINISILLÄ SILMILLÄ, mikä on harvinaisuus. Britteinsaarilla on ginger tavallista/vihreillä silmillä, mut nyt Paulall on upeat siniset silmät. Hän voittakoon MISS UNIVERSE 2023. FIKSU LIKKA VIELÄPÄ JA Mikko Alatalo, sun lapsenlapsi ei ollut edes söpö. Kuopiosta löytyy kauniimpia, varsinkin Juakoskelta. Paula, here you come

Kyllä, hän on minusta kaunis. Tämä meikkaus ei ole. Ehkä siksi se ns ottaakin päähän harvinaisen paljon? Oli pieni tsäänssi. Oli. (t. 7).

Vierailija
15/126 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava idea ja mahtava toteutus! Ja raikas instituution tuulettaminen ja irtiotto kangistuneista kaavoista!

Ei aina kaiken tarvitse olla niin vakavaa, ja kiva että Joukanen repäisee tällä tavalla. On vielä todella kiva "feministinen" statement vahvoista suomalaisista naisista. :-)

Minä ainakin tykkään ja toivon mitä parhainta menestystä!

Vierailija
16/126 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva asu, mutta toivottavasti tekevät erilaisen meikin itse kisaan. Kuvausmeikki liian naamiaismainen/halloween

Vierailija
17/126 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma meikki. Eikös noissa kisoissa pitäis näyttäää koko ajan mahdollisimman kauniilta/sexyltä. 

Vierailija
18/126 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava idea ja mahtava toteutus! Ja raikas instituution tuulettaminen ja irtiotto kangistuneista kaavoista!

Ei aina kaiken tarvitse olla niin vakavaa, ja kiva että Joukanen repäisee tällä tavalla. On vielä todella kiva "feministinen" statement vahvoista suomalaisista naisista. :-)

Minä ainakin tykkään ja toivon mitä parhainta menestystä!

Ihana idea! Toivottavasti pääsee kertomaan maailmalle enemmänkin Pikku-Myystä ja Tove Janssonista. Lily Collins ja miehensä tekevät Muumeja nyt tunnetuksi maailmalla, niin nyt olisi chäänssit kansainväliselle läpimurrolle. Ja Pikku-Myyn vahvan ja itsenäisen naisen ideologiahan on juuri sitä, mitä maailma nyt kaipaa. Vientituote.

Vierailija
19/126 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma meikki. Eikös noissa kisoissa pitäis näyttäää koko ajan mahdollisimman kauniilta/sexyltä. 

Ei enää. Mukana on transnaisiakin.

Vierailija
20/126 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea, kun Paula on luonnostaan punapää. Nuttura vaan sojottaa väärään suuntaan. Se kuuluu olla ylöspäin, eikä mihinkään kaakkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä