Kannattaako Espoon Suvelaan muuttaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kotimaiset on huumehörhöjä ja juoppoja, ulkomaantuonnit roadmänejä ja muita vetelehtiviä suu auki maleskelijoita. Jos viihdyt sellaisessa porukassa, niin muuta ihmeessä sinne.
En ole kumpaakaan. Käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö siellä on Pub Satulinna? Taisi olla ainoa kantasuomalaisten kansoittama paikka alueella.
On satulinna. Siellä on remontoitu. Kuvia on facessa.
Laita 100 000 e lisää, niin pääset parempaan.
Sillä seudulla asuu kipeetä porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisiin ei välttämättä törmää, mutta jos tuo ei haittaa niin go for it
Niinkö luulet? Mä törmään suomalaisiin joka päivä.
Yritä nyt saada ne kiinni muurautuneet silmäsi auki!! Älä anna kenenkään enää hakata sinua, se ei ole terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut 18v. Suvelassa. Viihdyn täällä. Palvelut ovat lähellä. On myös ulkomaalaisia mutta ei ole haitannut.
Okei, tämä kertoo sinustakin aika paljon.
Noh, mitä kuvittelet tuntemattomasta henkilöstä?
Yksi kaverini asuu siellä, kantasuomalainen tohtori. Viihtyy, ei ole ollut ongelmia. 70-luvulla rakennetussa talossa on kunnollisen kokoinen keittiö ja eteinen ja asunto on läpitalon. Pihat ovat isot.
1980-luvun lopussa jo oli karsea paikka. Junayhteys plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisiin ei välttämättä törmää, mutta jos tuo ei haittaa niin go for it
Niinkö luulet? Mä törmään suomalaisiin joka päivä.
Yritä nyt saada ne kiinni muurautuneet silmäsi auki!! Älä anna kenenkään enää hakata sinua, se ei ole terveellistä.
Täh? Mua ei ole hakattu täällä.
Kaveri asuu siellä ja onhan se aika karua seutua. Vastaantulijoista arviolta 99% on ulkomaalaisia, eivätkä aina ihan hirmu hyvin käyttäytyviä... Kaveri osti sieltä asunnon, koska yksin ei olisi ollut mahdollisuutta omaan asuntoon paremmilta alueilta hintojen vuoksi.
Ei Suvela niin paha ole, mitä puhutaan. Paljon lapsiperheitä, leikkipuistoja, kappeli jossa toimintaa, urheilumahdollisuuksia, keskuspuisto suht lähellä, juna-asema ja laajat palvelut melko lähellä
Juna-asemalla tarkoitetaan tässä sitten Tuomarilaa. Espoon keskuksen kautta tuskin kannattaa tulla jos haluat säilytää muuttoaikeesi...
Vieläkö siellä on Pub Satulinna? Taisi olla ainoa kantasuomalaisten kansoittama paikka alueella.