Kannattaako Espoon Suvelaan muuttaa?
Kommentit (33)
Muuttaisin mielummin vaikka Kouvolaan. 🤮
Kaveri asui siellä 1990-luvulla, huolimatta alueen kyseenalaisesta maineesta. Parin vuoden kärsimisen jälkeen pisti pillit pussiin ja muutti pois. Ymmärtääkseni sen jälkeen alueen maine ei ole ainakaan parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri asui siellä 1990-luvulla, huolimatta alueen kyseenalaisesta maineesta. Parin vuoden kärsimisen jälkeen pisti pillit pussiin ja muutti pois. Ymmärtääkseni sen jälkeen alueen maine ei ole ainakaan parantunut.
Minunkin ystäväni asui siellä jonkin aikaa ehkä kymmenen vuotta sitten. Oli ainoa kotoperäinen koko rapussa.
Halvalle hinnalle on syynsä. Asuin parin km päässä kymmenisen vuotta, ja jo koiralenkeillä oli pakko yrittää välttää ko. aluetta moniin aikoihin. Ei siellä hengestään pääse, mutta ei se kovin mukavaa seutua ole, ja pari ikävämpää tilannetta sattui missä joku yritti käydä käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisiin ei välttämättä törmää, mutta jos tuo ei haittaa niin go for it
Suurinpiirtein näin. Tai on siellä kotimaistakin väkeä, mutta he eivät ole kovin siististi pukeutuneita ja ajatuksiltaan selkeitä.
Suvelaan verrattuna Vantaan Koivukylä/Havukoski on paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinpiirtein näin. Tai on siellä kotimaistakin väkeä, mutta he eivät ole kovin siististi pukeutuneita ja ajatuksiltaan selkeitä.
Se oli ainakin jokunen vuosi sitten, kun itse niillä main pyörin, silmiinpistävää. Kaikki kantasuomalaiset (joita oli selkeä vähemmistö) olivat narkkareita.
Kotimaiset on huumehörhöjä ja juoppoja, ulkomaantuonnit roadmänejä ja muita vetelehtiviä suu auki maleskelijoita. Jos viihdyt sellaisessa porukassa, niin muuta ihmeessä sinne.
Kannattaa, taloudellisesti. Muusta en tiedä.
Olen asunut 18v. Suvelassa. Viihdyn täällä. Palvelut ovat lähellä. On myös ulkomaalaisia mutta ei ole haitannut.
Siellä on rakennettu muutama talo uusiksi, mutta valitettavasti se ei ole juurikaan tehnyt aluetta siistimmäksi väestön kannalta. Periaatteessa alue voisi olla ihan hyväkin, mutta porukka on aika sekalaista. En antasityttäreni mennä sinne edes vuokralle, saati ostaa omaa asuntoa sieltä.
Itse tykkään. Junalla pääsee kätevästi stadiin ja palvelut ovat lähellä Entressessä.
Narkkareita, juoppoja ja muuta epämääräistä porukkaa. Jos kuulut heihin, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut 18v. Suvelassa. Viihdyn täällä. Palvelut ovat lähellä. On myös ulkomaalaisia mutta ei ole haitannut.
Okei, tämä kertoo sinustakin aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö luulet? Mä törmään suomalaisiin joka päivä.