*** Kymppikerho-07 ***
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!!
Aika aloittaa tositoimet painonpudotuksen suhteen!
Aloituspaino 77,7 kg
Paino nyt 77,7 kg :-) (BMI 24)
Tavoitepaino 67 kg
Pituus 167 cm
BMI 27,9
(vyötärö 85 cm)
Ajattelin punnita aina maanantai-aamuisin niin puntari näyttää noin kilon vähemmän kuin iltaisin :-) positiviista ajattelua :-)
Juu, motivaatio on ainakin näin alkuun huipussaan. Viimeiset pari vkoa on tullut herkuteltua ihan liikaa. Suklaa on kuulunut päivittäiseen ruokavalioon isoina annoksina. Ja pakko myöntää, että eihän se edes enää hyvältä ole maistunut.. sitä on vain tavan vuoksi syönyt...
Olen joskus ollut painonvartijoissa ja mun mielestä se oli tosi hyvä systeemi mulle, joka ei rajojansa tunnu syömisen suhteen tietävän. PV:n opeilla mulla tippui kilo/vko. Opin tuosta ekasta pv-kerrasta vähärasvaiset tuotteet ja pienemmät annoskoot (tai oikeastaan että yksi annos ruokaa riittää, ei santsauksia...). Ne ovat ihan hyvin arkisin pitäneet, mutta herkuttelu on mun heikkous. Eli olen sen suhteen palannut vanhoihin totuttuihin tapoihin. Ajattelin, että en rupeaisi päiväkirjaa pitämään vaan jätän herkut ruokavaliosta pois. Mulle tuntuu olevan helpompaa totaalikieltäytyminen. Jos näyttää ettei onnistu niin sitten on vain ruvettava pitämään kirjaa syömisistään.... mutta mutta, tavoitteeena siis saada ne vanhat vaatteet sopimaan päälle!
Lapsia mulla on kaksi: 4-v poika ja 2,5 v tyttö. Lapsillekin hyvä opettaa terveelliset elämäntavat... :-)
Tsemppiä kaikille! Keväällä olemme kaikki ainakin yhden vaatekoon pienempiä!!!
Kommentit (46)
Tekeekö teidän muiden mielikään karkkia? Mun tekee joka päivä...Entä oletteko syöneet sitä?
Heippa!
Yhteenveto on hieno juttu, jos sitä vain joku ehtii päivittelemään :-)
Eikö joka ma-aamu kannattaisi pinoutua uudelleen eli se joka ensimmäisenä lukemat ilmoittaa aloittaisi uuden pinon- vkon numero vielä vaikka mukaan otsikkoon... Tulee muutoin aika raskaaksi lukea näitä viestejä, kun joutuu selailemaan monta sivua eteenpäin, että löytää uudet viestit....
Eka viikko meni oikein mukavasti, joulun mässäilyjen jälkeen oli helppo pudottaa. Alla mun rivi:
lähtöpaino 77,7kg/paino nyt 76,1 kg/tavoite 67kg/ yht. -1.6 kg
pituus 167 cm
Lauantaina teki aika tiukkaa. Tosi paljon teki mieli namia, mutta pystyin vastustamaan kiusauksen. Söin sitten ruisleipää ja sämpylää. Into on ainakin vielä kova.... ! Liikkumaan en ole päässyt kun on flunssaa ollut ja nyt vielä antibioottikuuri päällä - odotan oikein, että pääsis vähän jumppailemaan!
Laihdutusintoa kaikille!!!
Vieläkö Kymppikerhoon mahtuu?
Tavoitteena olisi päästä ensi kesäksi takaisin entisiin mittoihin kun raskaus näytti jättävän minulle sen 10kg ylipainoa!
Aloituspaino 70,2 kg
Paino nyt 70,2 kg (BMI 24)
Tavoitepaino 60kg (BMI20)
Pituus 171 cm
JA PAINONPUDOTUS KÄYNNISTYY HUOMENNA 9.1.2007
En eilen kerennyt tulla kirjoittamaan, mutta minun tilanteeni tällä hetkellä:
jo-hann-a
62,2 kg / 61,5 kg/ 54 kg
24,3/ 24/ 21,1/ 160 cm
77 cm/ 77 cm
Mukana ollaan edelleen, vaikka eilen pidin herkkupäivän. Kävimme pizzalla (hyi minua...) ja sit karkkia illalla...
Mutta kun tänään kävin salin vaa" alla niin näytti se herkuttelusta huolimatta vähemmän kun viime ma! Tosin viikon verran söin vähärasvasta ruokaa, ei yhtään herkkuja ja n tunnin kävelylenkin päivittäin+ salilla käynti.
Tässäpä minun uudet mitat:
67.3kg
vyötärö:86cm
Ja kiitos listan tekijöille!!!Se todellakin selkeennyttää tätä hommaa!!!
Tsemppiä!