Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita tähän aikaan hereillä?

Vierailija
01.01.2007 |

Nousin valmistamaan lounasta valmiiksi, anoppi tulee aamulla kylään. Tällä hetkellä kyllä tekisi vahvasti mieleni jättää koko tämä paska. Mies ei välitä pätkääkään osallistua perhe-elämään. Kaiken saa joko tehdä itse tai sitten huutamisen seurauksena mies tekee ja tiuskii ja murjottaa. Lapset on oikeita iilimatoja, 2-vuotias roikkuu koko ajan kintussa ja kiljuu, kolme esiteiniä poikaa taas toivottavat äidin alimpaan helvettiin aina kun pakotan heitä auttamaan jotenkin, palvelu kyllä kelpaisi. Mitään hauskaa perhe ei voi tehdä yhdessä. Illalla puoltayötä odotellessa yritettiin pelata lautapeliä, mutta kun se 2-vuotias karjui hyytävästi koko hemmetin ajan kun ei saanut ottaa pelinappuloita. Ainut mitä voidaan tehdä yhdessä on tuijottaa loputtomasti elokuvia :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo puoli viideltä. meillä on myös pari teini-ikäistä ja yksi vajaa kolmevuotias. Olen tehnyt aina niin, että jos haluamme pelata jotain isompien kanssa niin pienin laitetaan nukkumaan ensin. Illalla kuopus halusi itse mennä nukkumaan ja kun lähdin kaveriksi nukuttamaan niin olinkin nukahtanut itsekin. Heräsin sitten sopivasti puolilta öin katsomaan räiskettä. Meilläkään ei nykyisin onnistu tekemiset hirveen hyvin kun tuo pienin ei tahdo viihtyä leikeissään yksin. Mutta kun juoksuttaa sitä ulkona päivällä niin uni tulee sitten paremmin ja lapsi saa kaipaamansa huomiota. Tässä vaiheessa isommat jää pakosta vähemmälle. Isommille rajat käyttöön myös. Meillä ei haistattelua suvaita ja hommia joutuvat tekemään myös. Missä niitä muuten oppii jos ei kotona?

Vierailija
2/3 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hereillä ollaan oltu viidestä saakka enemmän tai vähemmän. 5vk ikäinen vauva tahtoo seurustella yöllä eikä anna nukkua. On hiljaa vain kun laitoin sitteriin ja keinutan jalalla. Toivottavasti pian nukahtaa, vaikka kohtahan tuo esikoinenkin jo tuolta heräilee vaatimaan aamupalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1h nukuttu karsee hammas kipu ollut ja lekurin sain vasta 10. 1. viddu

perjantaina soitin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän