Olen aistinut jännittyneisyyttä palstalla totuuden tuojien ja iltalehtien lampaiden välillä
Toinen puoli ajattelee ja toinen puoli yrittää estää sen ajattelun
Nyt tässä ketjussa keskustelemme tästä ongelmasta mikä meillä on käsillä
Kuuntelette toisianne ja halaatte
Kommentit (92)
Olen luovuttanut yrittämisen aikapäivii sitte, ei nää iltalehtien lampulit kuuntele vaikka ovat aina väärässä kaikessa
Minäkin olen, olen myös koittanut tehdä sovintoa mutta ei ne kuuntele koskaan vaikka ovat aina väärässä koska lukevat iltalehtiä
Vierailija kirjoitti:
Salaliittohörhöille on aina yhtä hauska nauraa.
Palstalampaille on vielä hauskempaa nauraa :D
BÄÄBÄÄ!
Totta.
Olisivatpa heikosti koulutetut ja tietämättömät persut hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti on kuin raamattu monille, se on sääli
Tämä huomattiin viimeistään pari vuotta sitten kun valtamedia öyhötti rokotepakotusta ja hoettiin, kuinka rokottamattomat pitivät rokotettuja panttivankeina ja että rokottamattomat pitäisi eristää yhteiskunnasta ja kieltää julkinen terveydenhuolto ym...
Jengi oli ihan totaalisessa joukkopsykoosissa ja ainoa totuus löytyi sieltä Itasanomista. Mitä tässä voi muuta sanoa kuin että tyhmyys on alati uusiutuva luonnonvoima ja puolueetonta mediaa ei ole olemassakaan
Lampaat ei halua Ukrainaan edes rauhaa
Totuuden tuojien ainoa yhteys lampaisiin on sukupuoliyhteys.
Miten tää paska ei ole poistettu jo
Ap avauksensa kielenkäytöllä niitä jännitteitä luo. Toki se on Venäjän propagandan tarkoituskin.
Iigor halusi nostaa tämän esille. Minä muistutan iigoria: Venäjän oma eliitti nauraa putlerille sodalle, alastomissa ökybileissään ilakoivat. Ja näitä iigorit vielä äsken ihannoi! Katso kuvat, Putlerin oma kummityttö liki alasti!
ajattelen siis olen.
Estän ajattelun siis en estä yhtään mitään.
Helpoin tapa estää ajattelu on estää oneminen
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Olisivatpa heikosti koulutetut ja tietämättömät persut hiljaa.
Minun mielipide on se että kun persu vedetään keskusteluun olet aivan pihalla tietojesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuutensa MV-lehdestä kaivavat aloitukset kaipaavat poistamista.
Täysin totta!
Mitä sitten, jos lähteet on julkisia, virallisia asiakirjoja?
Linkki virallisiin asiakirjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuutensa MV-lehdestä kaivavat aloitukset kaipaavat poistamista.
Keskustelkaamme ongelmasta ilman että ilmoitatte asiattomaksi kaiken. MV lehdessä paljastetaan totuuksia joita vasemmisto ei jaksa hyväksyä. Koska ette ymmärrä mistään mitään.
Puttehullu öyhöttää. Sä voit muuttaa niiden MV-lehden totuuksien kanssa puttemaahan.
Iltalehti on kuin raamattu monille, se on sääli