Täällä ei voi enää keskustella ollenkaan naisten kesken
Kuten ennen. Ärsyttävää! Koko ajan joku valittamassa jotain tyhmiä kullijuttuja. Kurjaa, että ylilauta löysi tänne 😡
Kommentit (31)
Samaa mieltä. Juuri kyselin kiinnitysvuodosta ja raskauden mahdollisuudesta niin kuulin että eritteet on kuvottavia eivätkä kuulu vauva sivustolle ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs nyt, tekin mammat olette laudan aihe vapaalla öykkäröimässä ja vänkkäämässä muutamista julkisuuden henkilöistä. Se jos mikä on alhaista touhua!
En helevetissä ole. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs nyt, tekin mammat olette laudan aihe vapaalla öykkäröimässä ja vänkkäämässä muutamista julkisuuden henkilöistä. Se jos mikä on alhaista touhua!
En helevetissä ole. 🤢
Sinne olen eksynyt tasan kaksi kertaa. Sehän on vielä kamalampi paikka kuin tämä, ja tämäkin on kamala.
Tämä on tasa-arvoa. Miksi naisilla pitäisi olla joku ihmeen etuoikeus?
Mielestäni kulli on hauska suomen kielen sana. Jotenkin tykkään makustella kullia. Kulli kulli kulli... N29
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä jatkuvasti naisia solvaavat kirjoittelijat tunnistaa miehiksi. En usko, että naiset edes keksivät niin törkeitä haukkumasanoja kuin miehet. Että siinä miehet ovat kyllä ylivertaisia naisiin verrattuna, vaikka en itse sitä pitäisi kovinkaan suurena ylpeyden aiheena. Näille vihaisille miehille sekin taitaa tosin olla meriitti.
Ja pyyttä yp:tä poistamaan näitä niin eihän ne poista. Pistää miettimään ovatko itse kirjoittamassa tuota paskaa täällä?
Onnistuisi se kommunikointi, jos kaikki jättäisivät noi keskenkasvuisten kommentit huomiotta KOKONAAN. Kukaan ei vastaa, eikä reagoi. Mutta aina joku käy painimaan sikojen kanssa ja siitähän ei tykkää kukaan muu kuin sika.
Kulli naisten mieleen ja heidän mielessä 247
Nainen, haistatko kullin tästä viestistä?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kulli on hauska suomen kielen sana. Jotenkin tykkään makustella kullia. Kulli kulli kulli... N29
Se on tosi miehekästä trolli miehiltä esiintyä naisina että saa huomiota. Vajaita on luuserilautalaiset
Joo tästä on tullut uskomattoman naisvihamielinen paikka. Missähän nykyään kannattaa keskustella, Jodelissa?