Huoliiko mikään paikka sekalaisia legopalikoita eri vuosikymmeniltä?
Ei ole mitään ohjeita tallella ja ovat vaan isossa laatikossa kauhea kasa erilaisia palikoita. Mitä tämmöisille kuuluu tehdä?
Kommentit (36)
Kierrätyskesus.Vida .Vie sinne tai soita hakemaan sietä ne kotisi.Yhteystiedot löydät netistä.Sietä selviää maksaako haku ?.
Joku päiväkoti tai iltis. Voit saada rahaa myös myymällä ne esim. Torissa.
Siis ihan peruspalikoita? Nuohan on parhaita kun niitä ei oikein kaupasta saa kun on vain settejä myynnissä. Tori.fi tai vastaavalle myyntiin, tai sitten vie kierrätyskeskus tms paikkoihin.
Rahanarvoista tavaraa, varmaan katoaa kirpputorilta nopeasti.
Kierrätyskeskus ei hae autolla legopalikoita. Älä heitä kuitenkaan heitä niitä roskiin, löytyy kyllä lapsi joka on riemuissaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Kierrätyskeskus ei hae autolla legopalikoita. Älä heitä kuitenkaan heitä niitä roskiin, löytyy kyllä lapsi joka on riemuissaan niistä.
Eipäs nyt mennä siellä ikärasismin puolelle. Olen aikuinen ja olisi erittäin riemuissani legoista, sekalaisista etenkin.
Moni ottaa vastaan ilmaiseksi. Moni myös maksaa.
Paljonko tuollaistista sekalaisista legoista kannattaa pyytää? Siis järkevä hinta, ei paljonko niistä voi yrittää saada?
Vierailija kirjoitti:
10-15 e.
Millainen määrä olisi tuon 10-15 eur?
Jos pakkaa esimerkiksi kilon pusseihin, niin mikä olisi tuollaiselle pussille sopiva hinta?
Vierailija kirjoitti:
Hakee ne, mutta se maksaa parikymppiä! Fida ei ota maksua.
Myin laatikollisen (reilu 5kg) kolmellakympillä.
Kyllä legoista eroon pääsee. Ne voi myydä jossain isompina tai pienempinä erinä jossain myyntipalstalla itse tai kokeilla Piipoolle myyntiä.
Minä ostin ison muovipussillisen Duploja Punaisen ristin kirpparilta hintaan 7€.
Laita toriin myyntiin sellainen lego apina jolla lego-ukon kädet kasinä ja jalkoina
voin maksaa 15 e / kappale
Edottomasti roskiin heti ja nopeasti. Niinhän moni tuntuu ajattelevan.
Minä huolin!