Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on sun käsitys "iltaruoasta" jos ajattelet vain itsesi ruokkimista?

Vierailija
07.11.2023 |

Minä söin tänään ihan runsaan kotiruokalounaan niin iltaruoka oli vain 2 paahtoleipää oivariinilla ja edamjuustolla + purkki berries mustikoita

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä milloinkin tekee mieli. Nyt olen laittamassa kalaburgeria. Pari paahtoleipäviipaletta, pari kalapuikkoa, rehut, suolakurkku ja majo. 

Kaikenlaista paskaa ihmiset syökin. Jättäisit nyt edes paahtoleipäviipaleet ja majon pois. 

Paskaa? Täyttävä ja terveellinen iltapala. :) Olen btw hoikka nainen. 

No ei ole paahtoleipä, teolliset kalapuikot ja majoneesi. Ihan sama kuinka hoikka olet. 

Vierailija
122/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namia, herkkuja ja tietysti sitä limpsaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällinen klo 17 ja iltapala klo 21, eilen ne olivat tortilla ja sitten lihapiirakka. Tykkään syödä tuhdisti ennen nukkumista niin nukuttaa paremmin. 

124/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ruoki itseäni illalla 

Vierailija
125/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh ei vaan pystyisi syömään noin paljon leipää. 

Kahta palaa? :D

Mä syön 4 leipäpalaa päivässä 

Vierailija
126/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän iltaruuan iltapalaksi, en päivälliseksi. Eli joskus 20-22 välillä kipollinen marjoja maustamattoman (kreikkalaisen tai turkkilaisen) paksun jogurtin kera. Ehkä mantelirouhetta ja vaniljaa mukaan.

Jos syön päivällisen itsekseni niin usein se on paistettu juuresraaste, sieniä ja jotain suikalelihaa.

Vierailija
127/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön perusannokset ruokaa klo 10:30 (tähän aikaan en voi vaikuttaa) sekä kolmen ja neljän välillä. Ei siis mättöä, mutta runsas annos. Tämän ulkopuolella ei oikeastaan ole nälkä. 

Vierailija
128/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä milloinkin tekee mieli. Nyt olen laittamassa kalaburgeria. Pari paahtoleipäviipaletta, pari kalapuikkoa, rehut, suolakurkku ja majo. 

Kaikenlaista paskaa ihmiset syökin. Jättäisit nyt edes paahtoleipäviipaleet ja majon pois. 

Sanoiko hän että syö tuota joka päivä?

Sä oot paska.

Vierailija
129/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön 5 krt päivässä. Tämä on tietysti monille kauhistus. Mutta sopii mulle. 

Riippuu mitä syö ja kuinka paljon. 

Vierailija
130/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipää ja teetä.

Vierailija
131/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä iänikuista leipäähän se on, mitä aamuisinkin ja teetä, koska en tykkää makeista. Joskus teen munakkaan.

Vierailija
132/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole iltaruokaa. 

Vierailija
133/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa enää syödä myöhään. Pyrin yleensä syömään klo 17 viimeisen ruoan, ja sitten seuraavaksi aamupala klo 8 -aikoihin. Jos joudun syömään myöhään nukun huonommin. Kroppa kai tottunut tähän.

Vierailija
134/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin muistaa huomenna sanoa pomolle, että tulen sitten iltavuoroon vasta klo 18, koska av-palstalla määrättiin ilta alkavaksi silloin Tähän mennessä iltavuoro on alkanut 16-18 välillä. ..niin no, iltavuoroa kutsutaan iltavuoroksi siksi, että se kestää iltaan asti. Mullakin on iltavuoro 14.00-22.00. En silti oleta, että 14.00 alkaa ilta.

Vierailija
135/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia, mahdollisimman vähän hiilaria ja rasvoja. 

Tyypillisesti siis raejuustoa, jonka kaveriksi hiukan salaattia/vihannesta ja kollageenipeptidit, sekä magnesium.

Maksimoidaan alkuyön luonnollinen kasvuhormonipulssi ja pidetään huolta, että samalla on kollageenin rakennusaineita tarpeeksi verenkierrossa. Pitää ihon kimmoisampana.

Vierailija
136/137 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuustoa ja Valion Vadelmakeittoa päälle.

Vierailija
137/137 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, joten tämä on minulle ihan tuttua kauraa. Päivän ainoan lämpimän aterian syön lounaalla noin puolelta päivin. Töiden jälkeen viiden maissa juon kupin teetä tai kahvia, ohessa pari näkkileipää tai kaurakorppuja. Iltapala voi olla kauraleipä ja viili, luonnonjogurttia marjoilla, pähkinöitä tai omena/mandariineja/viinirypäleitä. Joskus iltapala saattaa jäädä kokonaan pois, jos ei ole nälkä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi