Millainen on sun käsitys "iltaruoasta" jos ajattelet vain itsesi ruokkimista?
Minä söin tänään ihan runsaan kotiruokalounaan niin iltaruoka oli vain 2 paahtoleipää oivariinilla ja edamjuustolla + purkki berries mustikoita
Kommentit (137)
Namia, herkkuja ja tietysti sitä limpsaa!
Päivällinen klo 17 ja iltapala klo 21, eilen ne olivat tortilla ja sitten lihapiirakka. Tykkään syödä tuhdisti ennen nukkumista niin nukuttaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Huh ei vaan pystyisi syömään noin paljon leipää.
Kahta palaa? :D
Mä syön 4 leipäpalaa päivässä
Miellän iltaruuan iltapalaksi, en päivälliseksi. Eli joskus 20-22 välillä kipollinen marjoja maustamattoman (kreikkalaisen tai turkkilaisen) paksun jogurtin kera. Ehkä mantelirouhetta ja vaniljaa mukaan.
Jos syön päivällisen itsekseni niin usein se on paistettu juuresraaste, sieniä ja jotain suikalelihaa.
Syön perusannokset ruokaa klo 10:30 (tähän aikaan en voi vaikuttaa) sekä kolmen ja neljän välillä. Ei siis mättöä, mutta runsas annos. Tämän ulkopuolella ei oikeastaan ole nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä milloinkin tekee mieli. Nyt olen laittamassa kalaburgeria. Pari paahtoleipäviipaletta, pari kalapuikkoa, rehut, suolakurkku ja majo.
Kaikenlaista paskaa ihmiset syökin. Jättäisit nyt edes paahtoleipäviipaleet ja majon pois.
Sanoiko hän että syö tuota joka päivä?
Sä oot paska.
Mä syön 5 krt päivässä. Tämä on tietysti monille kauhistus. Mutta sopii mulle.
Riippuu mitä syö ja kuinka paljon.
Sitä iänikuista leipäähän se on, mitä aamuisinkin ja teetä, koska en tykkää makeista. Joskus teen munakkaan.
En osaa enää syödä myöhään. Pyrin yleensä syömään klo 17 viimeisen ruoan, ja sitten seuraavaksi aamupala klo 8 -aikoihin. Jos joudun syömään myöhään nukun huonommin. Kroppa kai tottunut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin muistaa huomenna sanoa pomolle, että tulen sitten iltavuoroon vasta klo 18, koska av-palstalla määrättiin ilta alkavaksi silloin Tähän mennessä iltavuoro on alkanut 16-18 välillä. ..niin no, iltavuoroa kutsutaan iltavuoroksi siksi, että se kestää iltaan asti. Mullakin on iltavuoro 14.00-22.00. En silti oleta, että 14.00 alkaa ilta.
Proteiinia, mahdollisimman vähän hiilaria ja rasvoja.
Tyypillisesti siis raejuustoa, jonka kaveriksi hiukan salaattia/vihannesta ja kollageenipeptidit, sekä magnesium.
Maksimoidaan alkuyön luonnollinen kasvuhormonipulssi ja pidetään huolta, että samalla on kollageenin rakennusaineita tarpeeksi verenkierrossa. Pitää ihon kimmoisampana.
Raejuustoa ja Valion Vadelmakeittoa päälle.
Asun yksin, joten tämä on minulle ihan tuttua kauraa. Päivän ainoan lämpimän aterian syön lounaalla noin puolelta päivin. Töiden jälkeen viiden maissa juon kupin teetä tai kahvia, ohessa pari näkkileipää tai kaurakorppuja. Iltapala voi olla kauraleipä ja viili, luonnonjogurttia marjoilla, pähkinöitä tai omena/mandariineja/viinirypäleitä. Joskus iltapala saattaa jäädä kokonaan pois, jos ei ole nälkä.
No ei ole paahtoleipä, teolliset kalapuikot ja majoneesi. Ihan sama kuinka hoikka olet.