Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on sun käsitys "iltaruoasta" jos ajattelet vain itsesi ruokkimista?

Vierailija
07.11.2023 |

Minä söin tänään ihan runsaan kotiruokalounaan niin iltaruoka oli vain 2 paahtoleipää oivariinilla ja edamjuustolla + purkki berries mustikoita

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaan jälkeen syön seuraavaksi iltapalan. En syö kahta lämmintä ruokaa päivässä. Iltapala on yleensä esim. 2 viipaletta leipää.Tänään iltapala oli tortillasipsejä ja salsaa, eilen 2 viipaletta ruisleipää juustolla & teetä.

Vierailija
82/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö mitään iltaruokaa. Aamiainen, lounas ja päivällinen riittävät. 

Eikö päivällinen ole sama asia kuin iltaruoka? Meillä ainakin lapsuudenkodissa sitä kutsuttiin sillä nimellä. 

No ei ole iltaruoka, kun ei sitä syödä illalla vaan ennen klo 18. 

Ai? Minulle klo 17 on jo iltaa. 

Kutsutko ystäviä illalliselle klo 17? 

Illallinen syödään aina päivällisen jälkeen. Sitä päivällistä moni sanoo nimenomaan iltaruoaksi, koska sen jälkeen moni ruoanlaittaja ei tarjoa enää lämmintä ruokaa perheelleen.

Miksi et voinut suoraan sanoa ämmärämä ei tarjoa ,sillä sitähän tarkoitit kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kotiin pääsen toivottavasti ennen klo 22, niin syön jätti-ison annoksen kunnonruokaa.

Olen ollut töissä koko päivän ilman mahdllisuutta syödä ja edellisen kerran sain ruokaa klo 8, jolloin söin 2 voileipää.

Vierailija
84/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalan, sitten lämpimän ruuan lounaalla töissä, välipalan iltapäivällä ja illalla sitten iltapalaa. Eli en syö mitään toista lämmintä ateriaa iltaisin. Vapaapäivinä syön myös päivällä lounasaikaan tai iltapäivällä lämpimän ruuan.

Vierailija
85/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun kotiin pääsen toivottavasti ennen klo 22, niin syön jätti-ison annoksen kunnonruokaa.

Olen ollut töissä koko päivän ilman mahdllisuutta syödä ja edellisen kerran sain ruokaa klo 8, jolloin söin 2 voileipää.

Ehtii palstailla, mutta ei voi syödä. No, prioriteettinsa kullakin...

Vierailija
86/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounaan jälkeen syön seuraavaksi iltapalan. En syö kahta lämmintä ruokaa päivässä. Iltapala on yleensä esim. 2 viipaletta leipää.Tänään iltapala oli tortillasipsejä ja salsaa, eilen 2 viipaletta ruisleipää juustolla & teetä.

Miksi et syö kahta lämmintä ruokaa? Yleensä parempaa ruokaa kuin leipä ja juusto. 

Vierailija
87/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jotain pakastimen aarteita tai muita jämäruokia, jos itselleni vaan jotain kaivan. Tänään olifalafeleja, pussimuusia ja hemapa.

Vierailija
88/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puputtelin just menemään leipäjuustoa lakkahillolla ja yleensä tilailen woltin kautta jotain kun en jaksa käydä joka viikko kaupassa tai kokkailla itse, Se on nykyään aika turhaa muutenkin.

Mutta Miksi pitäisi ajatella muiden ruokkimista koskaan? Mitä hyötyä siitä minulle olisi??

Sitä varten kai ihmiset töissä käy ,että tienaavat ruokansa itse ja ne jotka ei käy,saa ruokansa sossulta tai leipäjonoista? Alles gut ,bon Apetit 

Ai lapset saavat ruokansa sossulta tai leipäjonosta, koska eivät käy töissä? :D

Mulla ei ole lapsia, eikä toisten lasten syömiset kiinnostele yhtään, mutta kun kysyit, niin kai niillä pershedelmillä vastuulliset vanhemmat on jotka sossusta osaavat ruokarahat ottaa? Tai en minä tiedä ,voi ne itä helsingissä lapsityövoimaakin käyttää? Käyttäähän ne lapsia muuhunkin.

Vierailija
89/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puputtelin just menemään leipäjuustoa lakkahillolla ja yleensä tilailen woltin kautta jotain kun en jaksa käydä joka viikko kaupassa tai kokkailla itse, Se on nykyään aika turhaa muutenkin.

Mutta Miksi pitäisi ajatella muiden ruokkimista koskaan? Mitä hyötyä siitä minulle olisi??

Sitä varten kai ihmiset töissä käy ,että tienaavat ruokansa itse ja ne jotka ei käy,saa ruokansa sossulta tai leipäjonoista? Alles gut ,bon Apetit 

Mulla ei ole lapsia, eikä toisten lasten syömiset kiinnostele yhtään, mutta kun kysyit, niin kai niillä pershedelmillä vastuulliset vanhemmat on jotka sossusta osaavat ruokarahat ottaa? Tai en minä tiedä ,voi ne itä helsingissä lapsityövoimaakin käyttää? Käyttäähän

Ymmärrän, että tämä voi olla sinulle uusi tietoa, mutta suurin osa vanhemmista käy ihan töissä tienaamassa ruokarahat. Teillä sossuperheen lapsilla toki asiat olivat noin, miten sinä kuvasit. 

Vierailija
90/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et syö kahta lämmintä ruokaa? Yleensä parempaa ruokaa kuin leipä ja juusto. 

Koska hän tykkää olla lihava ja napostella pitkin päivää. Näin se onnistuu parhaiten. 

Vierailija
91/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen töissä toimistolla, niin syö kotiruoka-lounaan lounasravintolassa n.klo 11-12 välillä. Sen jälkeen en tarvitse muuta kuin iltapäiväkahvin töissä ja leipäpalasen juustolla illalla kotona.

Vierailija
92/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri vastaaja, mutta itse en syö kahta lämmintä ateriaa kun eihän sitä ehtisi muuta tehdä kuin kokata ruokia (en pidä kokkaamisesta) ja rahaa menisi tuplasti enemmän. Lisäksi en vain tarvitse niin tuhottomasti energiaa, olen aika pienikokoinen tai normaali.

Vierailija
93/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri vastaaja, mutta itse en syö kahta lämmintä ateriaa kun eihän sitä ehtisi muuta tehdä kuin kokata ruokia (en pidä kokkaamisesta) ja rahaa menisi tuplasti enemmän. Lisäksi en vain tarvitse niin tuhottomasti energiaa, olen aika pienikokoinen tai normaali.

Jos laskisit kokonaiskulutuksesi, huomasit, että oikeasti tarvitsisit aika paljonkin ruokaa. Olet vain totuttanut kehosi säästöliekille vajailla energioilla. 

Vierailija
94/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velli tms.

Vierailija
95/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän tykkää olla lihava ja napostella pitkin päivää. Näin se onnistuu parhaiten. 

Ei kai lämminruoka tarkoita lihavuutta ja napostelua pitkin päivää. Syön mieluummin lohipalan salaatilla jonku leivän ja juuston sijaan. Enemmän siitä leivästä ja juustosta lihoo. 

Vierailija
96/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ehtii tehdä vaikka ja mitä, kun hoitaa kokkailut järkevästi. Itse teen aina sen verran ison annoksen kerralla, että siitä riittää vähintään kahdelle aterialle. Näin ei tarvitse kokkailla montaa kertaa päivässä. Eikä se lämmittäminen lisää ruoan energiapitoisuutta. Ennemmin kunnon ruokaa kuin leivän puputtamista.

t. eri

Vierailija
97/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole lapsia, eikä toisten lasten syömiset kiinnostele yhtään, mutta kun kysyit, niin kai niillä pershedelmillä vastuulliset vanhemmat on jotka sossusta osaavat ruokarahat ottaa? Tai en minä tiedä ,voi ne itä helsing

Hassu ihminen.

En minä ole lapsi ensinkään, eikä sinulla oikein pelaa tuo sisälukutaito näköjään muutenkaan. Mutta ihan kiva jos olet kuitenkin töitä löytänyt pienistä puutteistasi huolimatta.

Vierailija
98/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen Pulmentum iecoris. Syön pari lautasellista melkein joka ilta. Siihen ei kyllästy koskaan.

Pulmentum iecoris;

1. 2.5 dl ulcus lac totum.

2. Paucos porri porri, 1/2 dl pisorum congelatos et paucos nucleos nucum adde.

3. Ulcus et butyri vel margarine P. 20-30 adde.

4. Verre 150 P. * farciminis hepatis in mixto.

5. Ulcus et tempus sectivum, mentam, origanum, cuminum et muscata. Sal saporem addere.

6. Coquite et sapor decidito 15-20 min. Pulmentum ad edendum paratus est. Facilis, amet, commodi!

Vierailija
99/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokkaan päivällisen ja syön aika loput seuraavana päivänä lounaalla. Ei se lämpö lisää kaloreita, mutta antaa makua ja ruoka maistuu paremmalta kuin kylmä leipä. 

Vierailija
100/137 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokkaan päivällisen ja syön aika loput seuraavana päivänä lounaalla. Ei se lämpö lisää kaloreita, mutta antaa m

Minä lihoisin kuin pullataikina jostain leivän puputtamisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi