Nainen! Mitä tekisit jos veisit autosi korjaamoon ja näkisit tissikalenterin taukotilan seinällä?
Kommentit (171)
Paljastaisin jättiutareeni ja pyytäisin poikia imuttelemaan, saisivat kerrankin aidot meijerit kosketeltavakseen. Sen jälkeen pieni alennus laskun loppusummasta.
Ottaisin munaa mutta se saisi sitten riittää maksuksi.
Ihan hauskoja tuommoiset perinteisen maskuliniteetin merkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veisin seuraavalla kerralla toiseen korjaamoon. Jos sulla on siihen varaa, kaikin mokomin tapetoi tilat tissikalentereilla.
Varaa tissikalentereihin :D
Tuosta tuli mieleen eräs paikallinen yrittäjä joka aloitti reteästi ja olikin uutuudenviehätystään suosittu, niin suosittu että oli varaa katsoa osaa asiakkaista nenänvarttaan pitkin. No parin vuoden päästä rukoili nenänvartta pitkin katsottuja palaamaan takaisin ja kaatuihan se firma sitten kun a) porukat ei uskoneet että parempaa kohtelua on tarjolla ja B) ei enää kiinnostanut.
Siis, tota noin MITÄ TARKOITAT ?
Autojen huolto- ja korjaaminen on aina erikoisosaamista.
Sitä voi työkseen tehdä vain alan koulutettu erokoskoulutettu henkilö, tai erittäin vanhojen autojen kohdalla, hyvin kokenut, jo aikoja sitten, jonkin autoalan peruskoulutuksen saanut.
Ykskään fiksu suomalainen yrittäjä ei koskaan, milloinkaan karikoita ainoatakaan asiakastaan, firmadyasn pois.
Eri asua on se, jos yrittäjän työkalenteri, töiden varauslista on
NIIN TÄYNNÄ, ettei hän toistaiseksi pysty ottamamaan uusia asiakkaita.
Tämän tiedän omasta kokemuksesta. Ja koskee puusepän töitä
Pohjanmaalla. Pieni yritys ei pystynyt ottamaan vastaan uusia tilauksia, sillä heillä kahdeksan kuukauden jono käsityönä valmistettaviin töhn.
Ihan sama.
Vai mitä pitäis tehdä? Pestä silmiä saippualla puoli tuntia? Hälyttää poliisit paikalle? Rukoilla heidän puolestaan? Haukkua ja lähteä ovet paukkuen?
Kunhan korjaavat mun auton niinkuin on sovittu.
N62v
Veisin runkkareille kalenterin, jossa on öljyttyjä Jamaleita ja Jeromeita jättikyrvät tanassa.
En ymmärrä kysymystä. Miten tissikalenteri liittyisi autosi ovien paukkumiseen?
Ajattelin, että wow, täältä löytyy rohkeutta! Ei näy woken pelkoa missään.
Mulla on lapsuudesta sellainen muistikuva, että ne tissikalenterin kuvat oli aina kellertävän oransseja ja tissit öljyttyjä. Juoppo isäni vei mut öljymontulle kun kaverinsa oli korjaamolla töissä ja siellä oli tissikalentereita useampiakin. Taisi olla joskus jotain vitunlevityskuviakin.
Veisin niille koira- tai hevoskalenterin siihen viereen laitettavaksi samalla kun haen autoni pois. Ei ne kaikki kuitenkaan oo mieltynyt tyttöihin, eivät vaan ole rohkaistuneet sanomaan siitä työkavereille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti poistuisin. Epäammattimainen työympäristö ei kieli siitä, että työntekijätkään olisivat ammattitaitoisia. En ottaisi riskiä, koska siistejä ja asiallisia korjaamoita on kuitenkin paljon tarjolla.
Minä katson aina arvostelut ja tuttujen suositukset enkä käy kuikuilemassa toisten taukohuoneissa. Miten sinne taukohuoneeseen edes pääsee?
Minä kysyn aina,että missä taukohuone että onkos kahvia missä :D voin odotellessa juoda kahvit
Eikö tuo ole törkeää mennä toisten taukohuoneeseen. Kyllä vatuttaisi, jos asiakkaat tulisi häiriköimään meidän taukohuoneeseen.
Täh, toivoisi vaan että mu autoni korjattaisiin kunnolla, mua kalenterit haittaa.
Tuikkaisin korjaamon tuleen ja telkeäisin oven ulkopuolelta.
Aika monta kertaa käynyt näin pikkukorjaamoissa. Ei siinä. Ukot on rasvaisia. Toki seuraavalla kertaa vien autoni eri korjaamoon.
Ei ole enää tätä päivää. Vaihtaisin korjaamoa.
Ilahduttavaa että enemmistö naisista hyväksyy tissikalenterin tapaisen harmittoman tradition.
Minulla on toimistolla animetyttökalenteri. Olen ainut mies toimistolla. Voitte vain kuvitella kuinka toimiston keski-ikäiset suomiakat ovat haukkuneet kalentereitani vuosien aikana. Moni on haukkunut minua myös pedofiiliksi. Jos joskus vaihdan työpaikkaa, niin teen rikosilmoituksen noista naisista, jotka syyllistivät minua rikokseen. M28
Vierailija kirjoitti:
Ilahduttavaa että enemmistö naisista hyväksyy tissikalenterin tapaisen harmittoman tradition.
Et kai oikeasti kuvittele, että vauva.fissä pyörii naisia? Säälittävää.
Kai se olisi runkattava varmuuden vuoksi.
On myös hyväntekeväisyyskalentereja. Eläinlääkäriopiskelejanaiset teki alusvaatekalenterin millä keräsivät rahaa eläinsuojeluun. Ehkä korjaamo ostanut tällaisia kalentereja 👍