Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä tekisit jos veisit autosi korjaamoon ja näkisit tissikalenterin taukotilan seinällä?

Vierailija
07.11.2023 |

Lähtisitkö ovet paukkuen? 

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti poistuisin. Epäammattimainen työympäristö ei kieli siitä, että työntekijätkään olisivat ammattitaitoisia. En ottaisi riskiä, koska siistejä ja asiallisia korjaamoita on kuitenkin paljon tarjolla.

Minä katson aina arvostelut ja tuttujen suositukset enkä käy kuikuilemassa toisten taukohuoneissa. Miten sinne taukohuoneeseen edes pääsee? 

Minä kysyn aina,että missä taukohuone että onkos kahvia missä :D voin odotellessa juoda kahvit

Vierailija
42/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnytkin. Ajattelisin, että ei ole päässyt tämä työpaikka vielä tälle vuosituhannelle. En tekisi muuta kummempaa.

Meillä oli ikuisuus sitten poikakalenteri töissä (koulu) naisten vessan seinällä. En mitenkään voisi kuvitella, että tuollainen voisi siellä nykyään olla. Sen sijaan, jos vaikka töissä myytäisiin jotain hyväntekeväisyyspoikakalentereita, niin varmasti kauppa kävisi. Kalenteria sinänsä ei siis paheksuttaisi, vaan sen tuomista töihin. 

Oikeasti vedin vähän hernettä nenään vuosia sitten, kun asioin poliisin toimistossa (passia hakemassa). Tiskiltä oli suora näkyvyys taustalla olevaan tissikalenreteriin. Ei sopinut poliisin tiloihin tuollainen (kun asiakkaat vielä näkivät sen suoraan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veisin seuraavalla kerralla toiseen korjaamoon. Jos sulla on siihen varaa, kaikin mokomin tapetoi tilat tissikalentereilla.

Varaa tissikalentereihin :D

Ei vaan asiakkaiden aliarviomiseen ja seksismiin, uuvatti.

-eri

Vierailija
44/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten asiallinen korjaamo niin voi hoitaa auton kuntoon - sen kerran. Seuraavan huollon hoidan jossain muualla. Ne tissikalenterit voi ripustaa omaan luukkuunsa tai ainakin asiakkailta piiloon.

Vierailija
45/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuumisin että sellasia run.kkareja täällä töissä. Enempää en sitten kiinnittäisi huomiota.

Sellasia runkkareita että tykkäävät alastomista naisista. Melekosia.

Vierailija
46/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veisin seuraavalla kerralla toiseen korjaamoon. Jos sulla on siihen varaa, kaikin mokomin tapetoi tilat tissikalentereilla.

Varaa tissikalentereihin :D

Tuosta tuli mieleen eräs paikallinen yrittäjä joka aloitti reteästi ja olikin uutuudenviehätystään suosittu, niin suosittu että oli varaa katsoa osaa asiakkaista nenänvarttaan pitkin. No parin vuoden päästä rukoili nenänvartta pitkin katsottuja palaamaan takaisin ja kaatuihan se firma sitten kun a) porukat ei uskoneet että parempaa kohtelua on tarjolla ja B) ei enää kiinnostanut. 

Vierailija
47/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tissikalenteri seinässä alakerrassa, kun veljeni piti siellä verstasta. Juuri katsoin, että se on vuodelta 2015.

En loukkaantuisi. Siinähän kattelevat. Nuo kalenterimallit taitavat kuitenkin olla niissä ihan omasta tahdostaan, eivätkä alistettuina mafiosojen halusta.

Vierailija
48/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti poistuisin. Epäammattimainen työympäristö ei kieli siitä, että työntekijätkään olisivat ammattitaitoisia. En ottaisi riskiä, koska siistejä ja asiallisia korjaamoita on kuitenkin paljon tarjolla.

Minä katson aina arvostelut ja tuttujen suositukset enkä käy kuikuilemassa toisten taukohuoneissa. Miten sinne taukohuoneeseen edes pääsee? 

Minä kysyn aina,että missä taukohuone että onkos kahvia missä :D voin odotellessa juoda kahvit

Mun käyttämässä korjaamossa kahvikone on siinä odotustilassa eikä mennä työntekijöiden taukohuoneeseen. 

Vierailija
49/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä vartenhan ne yleensä on,kaikki lehdet ym. että en ihmettelisi...onhan naisillekin palomieskalenterit esim. jos olisi asiallinen ja fiksu myyjä ja se kalenteri on siellä taukohuoneessa,jonne en nää niin ei ongelmaa..eikä ongelmaa muutenkaan :)

Vierailija
50/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään mutta autoa hakiessani luikahtaisin taukotilaan ja kiinnittäisin tissikalenterin paikalle Mark El-Zeinin munakalenterin. 

Vierailija
51/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla somistan auton Tom of Finlandin tekstiilituotteilla. Potut pottuina.

Vierailija
52/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikassa missä olin työharjoittelussa opiskeluaikana oli melkein 10 vuotta vanha tissikalenteri seinällä. Olin siellä 3 kuukautta ja sama sivu oli kalenterissa koko sen ajan.

Vierailija
53/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuumisin että sellasia run.kkareja täällä töissä. Enempää en sitten kiinnittäisi huomiota.

Sellasia runkkareita että tykkäävät alastomista naisista. Melekosia.

Tarvitseeko sitä tykkäämistä töissä julistaa. Naisena tuntisin itseni idiootiksi, jos vuoraisin oman työhuoneeni seinän seiso*kissa olevilla siittimillä ja treenattujen miesten alastonkuvilla. Ja olisihan se ihan vähän noloa kutsua asiakkaita sellaiseen tilaan. Mutta jotkut miehet ovat häpeämättömiä ja julistavat seksuaalisuuttaan kummallisissa konteksteissa. 

Vierailija
54/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tEKISIN cICCIOLINAT

Vierailija
55/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Tuskin jäisin tuijotteleen kalenteria mutta mitäpä se mulle kuuluu. 

Vierailija
56/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, saako nykyään olla tuollaisia? Eikö se voida katsoa seksuaaliseksi häirinnäksi tai ainakin asiattomaksi. Olen nainen, mutta en todellakaan halua töihin mieskalenteria.

Noloa, jos tuollaista vielä on.

Vierailija
57/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat ap, ei kuulu minulle mitenkään.

Valitsen autohuollon autoni merkin mukaan.

Tai vanhemmissa, käytetyttyjen autojen kohdalla, suositusten perusteella.   Enkä pelkästään some suositusten ja haukkujen mukaan.

Vaan käytännön kokemusten. 

Itselläni on perheen 2.kakkosauto, joka n olemassa pelkästään vuorotyöaikojeni takia.

Olen töissä suuressa organisaatiossa, jossa työtovereita on paljon.

Siksi pystyn aina valitsemaan luotettavan huolto/kirjausfirman, joka tekee hyvää työtä, eikä laita laskuihin ylimääräisiä lisiä.

Tällaset pikkufirmat ovat yleensä muutama vuosi sitten valmistuneita asentajia, jotka jo harrastuksensa myötä, osaavat korjata, ja duunailla vanhempemiakin automerkkejä.

Toisin kuin luullaan ja oletetaan some ei ole ykkönen tiedonvälityksessä, ainakaan  täss asiassa.

Ykkönen on puskaradio!

Vierailija
58/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oli joskus 90 luvulla tavallisia, vaikka jo silloin osa miehistä häpesi niitä työpaikoillaan.

Tuo on vähän kuin kaksimieliset vitsit töissä, niiden kertojia pidetään ääliöinä ja lapsellisina. 

Vierailija
59/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin Robison Crusoeta autiolla saarella.

Vierailija
60/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin onanoisin välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi