Nainen! Mitä tekisit jos veisit autosi korjaamoon ja näkisit tissikalenterin taukotilan seinällä?
Kommentit (171)
En välttämättä edes huomaisi ja jos huomaisin, niin en välittäisi. Olen aikuinen nainen enkä mikään kiukutteleva teiniprinsessa. Kyllä mulla on täysin tiedossa se asia, että miehillä voi työpaikoilla olla tuollaisia kalentereita. En tajua miksi mun pitäisi niistä suuttua. Näin niitä jo silloin kun nuorena tyttönä siivosin sellutehtaalla eikä kyllä silloinkaan hetkauttanut. Lähinnä naurattaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti poistuisin. Epäammattimainen työympäristö ei kieli siitä, että työntekijätkään olisivat ammattitaitoisia. En ottaisi riskiä, koska siistejä ja asiallisia korjaamoita on kuitenkin paljon tarjolla.
Miten seinäkalenteri kuuluu ammattitaitoon, tai sen puutteeseen ?
Jos se poistetaan seinältä, kohoaako ammattitaito ?
Hämmentyisin siitä, että mitenkä olen autokorjaamossa henkilökunnan taukotilaan ylipäätään päätynyt. Tuijottaisin silti hetken tissikalenteria ennen poistumista.
Mitä minä siellä taukotilassa tekisin?
Miksi nainen olisi työtilojen puolella jossa on näkyvyys taukotilaan?
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mahdollisuuden. Kertoisin että saasta pois seinältä tai häivyn.
Taidat olla sellainen lättärinta. Ei laaksoa ei kukkulaa vaan pari vaivaista rusinaa.
Todennäköisempää on löytää naispuolinen hoitaja joka on varastanut kuolevalta kipulääkkeet
Harvemmin kenenkään työpaikalle mennään taukotilaan. Eikä kiinnosta mitä siellä on seinillä
no eipä sellanen kalenteri paljon poikkea naisten pukeutumisesta kesäaikaan. pakarat vilkkuu ja ryntäät pulloottaa. ja tv näyttää loput ainakin melkein
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toimistolla animetyttökalenteri. Olen ainut mies toimistolla. Voitte vain kuvitella kuinka toimiston keski-ikäiset suomiakat ovat haukkuneet kalentereitani vuosien aikana. Moni on haukkunut minua myös pedofiiliksi. Jos joskus vaihdan työpaikkaa, niin teen rikosilmoituksen noista naisista, jotka syyllistivät minua rikokseen. M28
Suomalaiset naiset ovat miesvihaajia. Yläpeukuttavat, kun naisella on mieskalenteri, mutta eivät voi sietää miehiä, joilla on naiskalenteri tai animetyttökalenteri.
Hyvä kun muistutit. Pitääkin tilata ensi vuoden tissi ja persekalenterit nyt kun niitä on vielä jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikan taukotilan seinällä mieskalenteri :D
Miksi palstanaiset yläpeukuttavat tätä kommenttia?
No jos olis Pirellin kalenteri niin koittaisin vaihtaa sixpäkkiin ja vaihtaishan ne. Sitten myisin kalenterin ebayssa
Ennen vanhaan autoliikkeissä oli aina seinällä tyttökalentereita. Varsinkin korjaamon puolella, myyntitiloissa ei niinkään
Sain kerran joululahjaksi palomieskalenterin. Veljentytöltä. Ihan läheltä piti, etten ollut samana jouluna ostanut hälle samanlaista, päädyin kuitenkin toiseen lahjaan
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran joululahjaksi palomieskalenterin. Veljentytöltä. Ihan läheltä piti, etten ollut samana jouluna ostanut hälle samanlaista, päädyin kuitenkin toiseen lahjaan
Yhdellä tutulla joka oli uimahallissa duunissa oli taitouimareiden kalenteri seinällä. Siis käytännössä "oman" uintijoukkueen sponssikalenteri.
Naispomo käski ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toimistolla animetyttökalenteri. Olen ainut mies toimistolla. Voitte vain kuvitella kuinka toimiston keski-ikäiset suomiakat ovat haukkuneet kalentereitani vuosien aikana. Moni on haukkunut minua myös pedofiiliksi. Jos joskus vaihdan työpaikkaa, niin teen rikosilmoituksen noista naisista, jotka syyllistivät minua rikokseen. M28
Suomalaiset naiset ovat miesvihaajia. Yläpeukuttavat, kun naisella on mieskalenteri, mutta eivät voi sietää miehiä, joilla on naiskalenteri tai animetyttökalenteri.
Mulle on ihan sama onko jollakin miehellä tai jossakin korjaamolla naiskalenteri. Ei vaikuta mun elämään. Teillä joillakin miehillä on melkoisen suuret luulot itsestänne, kun kuvittelette naisia kauheasti kiinnostavan tuollaiset asiat.
N44
No en mitään. Mitä se mulle kuuluu?
Miksi odotustilassa olisi tissikalenteri? Eiköhän se olisi siellä korjaamon puolella, jonne asiakkaat eivät edes pääse. Mutta jos olisi odotustilassa, niin katsoisin, onko kuukausi oikein (ja onko edes tämän vuoden), ja onko nätti typykkä kuvassa.
N43
Vierailija kirjoitti:
En edes jättäisi autoani korjaamoon, jos asiakastiloissa olisi joku tissikalenteri, koska se kertoo yrityksen arvosta ja yritysimagosta. Enkä pitäisi korjaamoa tai työntekijöitä kovinkaan ammattitaitoisena ja luotettavana, vaan jämähtyneet jonnekin menneisyyteen .
Eikös nuo kalenterit ole jo aikansa eläneitä ja kuuluvat vähemmän koulutetuille.
Itse olen vienyt autoni huoltoon jo parikymmentä vuotta, enkä edes ole törmännyt ilmiön, kun ajanvaraukset ja kalenterit ovat sähköisenä. Missä yrityksessä on enää seinäkalentereita? Sekin kertoo ammattitaidosta ja yritys on jämähtänyt paikalleen vuosikymmeniä sitten.
Viime vuonna meinasin huutonauraa, kun oman naisvaltaisen työpaikan taukotilan seinälle oli ilmestynyt poikakalenteri. Ei mitään tietoa, kuka sen sinne oli tuonut. Joku siitä "piti huolta" vaihtamalla aina kuukauden. Tänä vuonna sellaista ei enää onneksi ollut. Vitsi vanheni aika nopeasti. Kävi vähän sääliksi niitä miesmalleja.
En edes jättäisi autoani korjaamoon, jos asiakastiloissa olisi joku tissikalenteri, koska se kertoo yrityksen arvosta ja yritysimagosta. Enkä pitäisi korjaamoa tai työntekijöitä kovinkaan ammattitaitoisena ja luotettavana, vaan jämähtyneet jonnekin menneisyyteen .
Eikös nuo kalenterit ole jo aikansa eläneitä ja kuuluvat vähemmän koulutetuille.
Itse olen vienyt autoni huoltoon jo parikymmentä vuotta, enkä edes ole törmännyt ilmiön, kun ajanvaraukset ja kalenterit ovat sähköisenä. Missä yrityksessä on enää seinäkalentereita? Sekin kertoo ammattitaidosta ja yritys on jämähtänyt paikalleen vuosikymmeniä sitten.