Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä tekisit jos veisit autosi korjaamoon ja näkisit tissikalenterin taukotilan seinällä?

Vierailija
07.11.2023 |

Lähtisitkö ovet paukkuen? 

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisin treffit komeen mekaanikon kanssa ja pyytäisin häntä merkkaamaan sen siihen kalenteriin,ettei pääse treffit unohtumaan.

Vierailija
162/171 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjauttaisin autoni kuten olin aikonutkin. En mä tissikalentereita pelkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin poikakalenterin koska on aika törkeää olettaa, että kaikki on työpaikalla on joko heteroja tai lesboja.

Vierailija
164/171 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahtaisin säälittävälle kliseelle.

Vierailija
165/171 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin poikakalenterin koska on aika törkeää olettaa, että kaikki on työpaikalla on joko heteroja tai lesboja.

Lensit omaan oletukseesi. Ei aloitus poikakalenteria kielläkään.

Vierailija
166/171 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repisin sen seinältä armottoman ripityksen kera ja sen jälkeen pakkomöisin korjaamon jokaiselle työntekijälle marttakerhomme alastonkalenterin

Vierailija
167/171 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku jo sanoikin tämän: vattuako mä niiden taukotilaan menisin?

Istun siellä asiakkaille varatulla nahkasohvalla, luen lehteä ja juon kahvia automaatista.

Vierailija
168/171 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ikinä käyneeni minkään peltipajan taukotilassa. 

Eikä tosiaan tissit pelota kun omat on ihan laadukkaat.

Vierailija
169/171 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Oon niin tottunut tuollaiseen, kun omankin autotallin seinät on täynnä noita. Ymmärrän kyllä, että tissit on miehille tärkeitä. N59

Vierailija
170/171 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla on aivan muut asiat mielessä sukupuolesta riippumatta, kuin jotkut tissikalenterit, jos vertaa noiden tissikalentereiden painomääriin, niin niistä eivät ole 99% miehistäkään kiinnostuneet. Ovat vain näiden reppanoiden ja matalan koulutuksen suosiossa. Sopii juuri nyrkkipajoihin, mutta ei niitä näy korkeasti koulutettujen työtiloissa esim. asianajotoimistossa. 

Olen varma että tällä naisella itsellään korkeintaan AMK suoritettuna ja painaa jotain 1000e nettona kuussa hommaa. Ihailemansa asianajajat liituraidoissaaan eivät suuntaansa vilkaise. 

Vierailija
171/171 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ihan normisettiähän tuollainen on. Tosin en ymmärrä, miten miehet jaksavat katsella niitä silikonipallotissejä, joita yleensä on noissa kalentereissa. Omasta mielestäni niissä ei ole mitään seksikästä eivätkä ole edes kivan näköiset. Mutta aidot tissit ovat jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi