Nainen! Mitä tekisit jos veisit autosi korjaamoon ja näkisit tissikalenterin taukotilan seinällä?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Veisin seuraavalla kerralla toiseen korjaamoon. Jos sulla on siihen varaa, kaikin mokomin tapetoi tilat tissikalentereilla.
Varaa tissikalentereihin :D
Olkoon vaikka kaksi kunhan tekevät sen mistä laskuttavat sekä laittavat myös ne varaosat joista maksan.
On käynyt sillaikin että lähemmäs tuhannen euron hakopääremppa on jätetty kokonaan tekemättä ja laskutettu.
Sen siitä saa kun luottaa liikaa autokorjaamoon että käyttää useamman kerran samalla huoltokorjaamolla.
Kuvittelevat silloin saaneensa vakioasiakkaan jota voi milelin määrin "kusettaa"
Ei kaikki mutta entisellä tvh:n korjaamolla näin.
Mitäpäs se mulle kuuluu, mitä taukotilan seinällä on? En edes näkisi sinne? :D Ja mitäs väliä,voisi kuvitella,että miesten työmaailmassa noita näkyy, en säikähtäisi jos asiakaspalvelija vaikuttaisi fiksulta :)
Olen nähnytkin nuorena n. 20 vuotta sitten, kun sellaista ei vissiin paheksuttu vielä.
En reagoinut siihen mitenkään silloin, tuskin nykyisinkään. Tosin ei kai sellaisia kukaan työpaikan seinällä pidäkään enää?
En välttämättä tekisi mitään mutta kyllä sellaisen pitäminen ns. yleisellä paikalla laskee arvostusta kyseistä firmaa kohtaan. Jos on halpa ja osaava voisin silti antaa anteeksi mutta jos vähänkään olen miettinyt firman vaihtamista niin menisin tämän johdosta viereiseen puljuun.
Mielestäni ihan sama mitä ihmiset pitää omassa kodissaan mutta pidän vähän ällöttävänä sitä, jos tuollaista pidetään yleisissä tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti poistuisin. Epäammattimainen työympäristö ei kieli siitä, että työntekijätkään olisivat ammattitaitoisia. En ottaisi riskiä, koska siistejä ja asiallisia korjaamoita on kuitenkin paljon tarjolla.
Minä katson aina arvostelut ja tuttujen suositukset enkä käy kuikuilemassa toisten taukohuoneissa. Miten sinne taukohuoneeseen edes pääsee?
No mikäs siinä, kun tykkään naisista ja erityisesti kauniista rinnoista. :P
Alkaisin veivaamaan dikkiäni
T. Nainen vm. 2023
Mitkään tissikalenterit mun maailmaa hetkauta mihinkään suuntaan. Valitsen korjaamon ammattitaidon perusteella, kaikilla sitä ei ole.
kysyisin onko niillä 60-luvun tissikalentereita tallessa koska itsellä ei ole tallessa kuvaa niiltä vuosilta
En mitään, en myöskään välitä vaikka miehelläni on tyttökalenteri autotallissa.
En veisi autoani sinne. Miksi paiskoisin ovia?
Olettaisin luonnollisesti, että siellä olevat jätkä on oikeita ammattilaisia siinä mielessä, että he ovat vanhanaikaisia, tissejä palvovia miehiä, jotka on tähänki asti hoitanut näitä hommia.
Luottamus heitä kohtana vaan kohotaa.
Ajattelisin vähämielisiä miesrassukoita ja varmistaisin vielä kerran julkisella facekyselyllä osaavatko korjaamon x vähämieliset asentajarassukat oikeasti korjata auton, vai runkkailevatko he vaan korjaamolla päivän.
Tarkemmin katseltuani huomasin, että tyttökalenteri onkin naispuolisen ajoneuvoasentajan työpisteellä. Symppaan sateenkaariporukkaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti poistuisin. Epäammattimainen työympäristö ei kieli siitä, että työntekijätkään olisivat ammattitaitoisia. En ottaisi riskiä, koska siistejä ja asiallisia korjaamoita on kuitenkin paljon tarjolla.
Minä katson aina arvostelut ja tuttujen suositukset enkä käy kuikuilemassa toisten taukohuoneissa. Miten sinne taukohuoneeseen edes pääsee?
Aloitus on muotoiltu siten, että taukotilan tissikalenterin näkee ilman omaa selvitystoimintaa. Se mitä työpaikalla pidetään esillä henkilökunnan kesken on jokaisen työpaikan oma, sisäinen asia, mutta se mitä asiakkaille näkyy on taas aivan eri juttu. Jos asiakkaille haluaa antaa toiminnasta epäammattimaisen kuvan, asiakkaalla on täysi oikeus tehdä siitä johtopäätökset.
Ei haittaa. Pomo antoi mulle mieskalenterin, jossa hänen poikansa poseeraa vähissä vaatteissa. Oli palomiesten kalenteri. Pidin sitä toimiston seinällä sitten, joten en kyllä jostain korjaamon tissikalentereista välittäisi myöskään
Entä jos menee tissikorjaamolle ja seinällä on autokalenteri?
Musta tissikalenterit kuuluu noihin paikkoihin. Ei herätä mitään muuta kuin pikkuhilpeyttä. Eikä se mulle kuulu mitä jonkun toisen työpaikalla on seinällä. N53
Riippuu tilanteesta. Jos mulla on kiire ja auto on heti saatava kuntoon, jättäisin sen sinne. Uudestaan en tuonne korjaamoon menisi.
Jos olisi aikaa, etsisin toisen korjaamon.