Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä tekisit jos veisit autosi korjaamoon ja näkisit tissikalenterin taukotilan seinällä?

Vierailija
07.11.2023 |

Lähtisitkö ovet paukkuen? 

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos mulla on kiire ja auto on heti saatava kuntoon, jättäisin sen sinne. Uudestaan en tuonne korjaamoon menisi.

Jos olisi aikaa, etsisin toisen korjaamon.

Vierailija
22/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin seuraavalla kerralla toiseen korjaamoon. Jos sulla on siihen varaa, kaikin mokomin tapetoi tilat tissikalentereilla.

Varaa tissikalentereihin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaikka kaksi kunhan tekevät sen mistä laskuttavat sekä laittavat myös ne varaosat joista maksan.

On käynyt sillaikin että lähemmäs tuhannen euron hakopääremppa on jätetty kokonaan tekemättä ja laskutettu.

Sen siitä saa kun luottaa liikaa autokorjaamoon että käyttää useamman kerran samalla huoltokorjaamolla.

Kuvittelevat silloin saaneensa vakioasiakkaan jota voi milelin määrin "kusettaa"

Ei kaikki mutta entisellä tvh:n korjaamolla näin.

Vierailija
24/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs se mulle kuuluu, mitä taukotilan seinällä on? En edes näkisi sinne? :D Ja mitäs väliä,voisi kuvitella,että miesten työmaailmassa noita näkyy, en säikähtäisi jos asiakaspalvelija vaikuttaisi fiksulta :)

Vierailija
25/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnytkin nuorena n. 20 vuotta sitten, kun sellaista ei vissiin paheksuttu vielä.

En reagoinut siihen mitenkään silloin, tuskin nykyisinkään. Tosin ei kai sellaisia kukaan työpaikan seinällä pidäkään enää?

Vierailija
26/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä tekisi mitään mutta kyllä sellaisen pitäminen ns. yleisellä paikalla laskee arvostusta kyseistä firmaa kohtaan. Jos on halpa ja osaava voisin silti antaa anteeksi mutta jos vähänkään olen miettinyt firman vaihtamista niin menisin tämän johdosta viereiseen puljuun. 

Mielestäni ihan sama mitä ihmiset pitää omassa kodissaan mutta pidän vähän ällöttävänä sitä, jos tuollaista pidetään yleisissä tiloissa. 

Vierailija
27/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti poistuisin. Epäammattimainen työympäristö ei kieli siitä, että työntekijätkään olisivat ammattitaitoisia. En ottaisi riskiä, koska siistejä ja asiallisia korjaamoita on kuitenkin paljon tarjolla.

Minä katson aina arvostelut ja tuttujen suositukset enkä käy kuikuilemassa toisten taukohuoneissa. Miten sinne taukohuoneeseen edes pääsee? 

Vierailija
28/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä, kun tykkään naisista ja erityisesti kauniista rinnoista. :P

Vierailija
29/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin veivaamaan dikkiäni

T. Nainen vm. 2023

Vierailija
30/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään tissikalenterit mun maailmaa hetkauta mihinkään suuntaan. Valitsen korjaamon ammattitaidon perusteella, kaikilla sitä ei ole.

Vierailija
31/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin onko niillä 60-luvun tissikalentereita tallessa koska itsellä ei ole tallessa kuvaa niiltä vuosilta

Vierailija
32/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en myöskään välitä vaikka miehelläni on tyttökalenteri autotallissa.

Vierailija
33/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi autoani sinne. Miksi paiskoisin ovia?

Vierailija
34/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin luonnollisesti, että siellä olevat jätkä on oikeita ammattilaisia siinä mielessä, että he ovat vanhanaikaisia, tissejä palvovia miehiä, jotka on tähänki asti hoitanut näitä hommia.

Luottamus heitä kohtana vaan kohotaa.

Vierailija
35/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin vähämielisiä miesrassukoita ja varmistaisin vielä kerran julkisella facekyselyllä osaavatko korjaamon x vähämieliset asentajarassukat oikeasti korjata auton, vai runkkailevatko he vaan korjaamolla päivän. 

Vierailija
36/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin katseltuani huomasin, että tyttökalenteri onkin naispuolisen ajoneuvoasentajan työpisteellä. Symppaan sateenkaariporukkaa 👍

Vierailija
37/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti poistuisin. Epäammattimainen työympäristö ei kieli siitä, että työntekijätkään olisivat ammattitaitoisia. En ottaisi riskiä, koska siistejä ja asiallisia korjaamoita on kuitenkin paljon tarjolla.

Minä katson aina arvostelut ja tuttujen suositukset enkä käy kuikuilemassa toisten taukohuoneissa. Miten sinne taukohuoneeseen edes pääsee? 

Aloitus on muotoiltu siten, että taukotilan tissikalenterin näkee ilman omaa selvitystoimintaa. Se mitä työpaikalla pidetään esillä henkilökunnan kesken on jokaisen työpaikan oma, sisäinen asia, mutta se mitä asiakkaille näkyy on taas aivan eri juttu. Jos asiakkaille haluaa antaa toiminnasta epäammattimaisen kuvan, asiakkaalla on täysi oikeus tehdä siitä johtopäätökset.

Vierailija
38/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Pomo antoi mulle mieskalenterin, jossa hänen poikansa poseeraa vähissä vaatteissa. Oli palomiesten kalenteri. Pidin sitä toimiston seinällä sitten, joten en kyllä jostain korjaamon tissikalentereista välittäisi myöskään 

Vierailija
39/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos menee tissikorjaamolle ja seinällä on autokalenteri?

Vierailija
40/171 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tissikalenterit kuuluu noihin paikkoihin. Ei herätä mitään muuta kuin pikkuhilpeyttä. Eikä se mulle kuulu mitä jonkun toisen työpaikalla on seinällä. N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän