Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen herättäisit ulos klo 12 katsomaan raketteja?

Vierailija
31.12.2006 |

Mahtaako 2v pelästyä pauketta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku sit se pukeminen vie kuiteski aikaa. Meidän pitää mennä ulos, ikkunat väärään suuntaa. Ei se ny siihe kuole, ite halus et herätetään.

Vierailija
22/27 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jyske. Nyt en enää edes uskaltaisi viedä ulos... meijän 3-vuotias katselee vielä ikkunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku siellä jo raketteja paukutteli ja 2v7kk poika itki että mennään jo kotiin ja nukkumaan mennessäkyseli tuleeko raketit meidän kotiin. Me nyt ei muutenkaan uutta vuotta juhlita, mut mietin vaan et eikö tiedän lapset pelkää niitä raketteja????

Vierailija
24/27 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eriasia jos lapsi on valvonut kuin että se herätetään!!

Vierailija
25/27 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2-vuotiasta ei viime vuonna herätetty, katseli alkuillasta niitä lastenraketteja ja oltiin ampumassa naapureiden kanssa. Samoin tänä vuonna ja 3-vuotias meni nukkumaan klo 23, ei jaksanut enää odotella muita raketteja kun omat oli jo ammuttu.

Vierailija
26/27 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättääkö joku 2-vuotiaan katsomaan raketteja? Ei hyvää päivää! Mä en herättäisi minkään ikäistä, sitten kun lapsi on niin iso että ymmärtää itse valvoa puoleenyöhön niin se on ok. Tai niin iso, että osaa itse pyytää herättämään raketteja katsomaan.

Vierailija
27/27 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unentokkurainen juuri sikeästä unesta herännyt lapsi ei ymmärrä raketeista tuon taivaallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän