Minkä ikäisen herättäisit ulos klo 12 katsomaan raketteja?
Kommentit (27)
se jyske. Nyt en enää edes uskaltaisi viedä ulos... meijän 3-vuotias katselee vielä ikkunasta.
ja joku siellä jo raketteja paukutteli ja 2v7kk poika itki että mennään jo kotiin ja nukkumaan mennessäkyseli tuleeko raketit meidän kotiin. Me nyt ei muutenkaan uutta vuotta juhlita, mut mietin vaan et eikö tiedän lapset pelkää niitä raketteja????
On eriasia jos lapsi on valvonut kuin että se herätetään!!
Meillä 2-vuotiasta ei viime vuonna herätetty, katseli alkuillasta niitä lastenraketteja ja oltiin ampumassa naapureiden kanssa. Samoin tänä vuonna ja 3-vuotias meni nukkumaan klo 23, ei jaksanut enää odotella muita raketteja kun omat oli jo ammuttu.
Herättääkö joku 2-vuotiaan katsomaan raketteja? Ei hyvää päivää! Mä en herättäisi minkään ikäistä, sitten kun lapsi on niin iso että ymmärtää itse valvoa puoleenyöhön niin se on ok. Tai niin iso, että osaa itse pyytää herättämään raketteja katsomaan.
Unentokkurainen juuri sikeästä unesta herännyt lapsi ei ymmärrä raketeista tuon taivaallista.
ku sit se pukeminen vie kuiteski aikaa. Meidän pitää mennä ulos, ikkunat väärään suuntaa. Ei se ny siihe kuole, ite halus et herätetään.