Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti Rv. 12! Onko kukaan joutunut tekemään, miten tehtiin ja tarvittiinko " luvat" ?

Vierailija
31.12.2006 |

Minulla rv. 11+1 ja mietin aborttia. Haluisin tietää kokemuksia. Saarnoja en kaipaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sanakirja.

Vierailija
2/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen tarvitset TEO:lta luvan keskeytykseen.

Eli soita heti tiistaina terveyskeskukseen, selitä tilanne ja koita saada heti aika lääkärille että saat sen lausunnon.

Oletko perusterve? Muuten en usko että isonkaan ihmisen nukuttaminen ole kovin riskaapelia. Itse olen ollut pariin otteeseen leikkauksessa, BMI silloin 32-34 kieppeillä.

Ja " abortti on murha" -tädit voisivat pitää suunsa kiinni. En usko että ap tarvitsee mitään moraalisaarnoja tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että monikaan tahtoisi ensin kantaa lasta 9 kk ja sitten antaa pois. Henkisesti varmaan helpompi kuitenkin tehdä abortti.

Vierailija
4/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on murha, joo-o tiedän sen. itsekkin olen aborttia vastaan, mutta näin vaan on tehtävä päätös kun lapsen synnyttäminen tähän maailmaan olisi nyt sittenkin iso virhe. Näitä asioita kun ei suunnitella, voi osua kenen kohdalle tahansa.

Vierailija
5/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvan saatuasi käyt sairaalassa nielaisemassa Mifegyne-pillerin, jonka jälkeen pääset kotiin. N 2 vrk:n jälkeen palaat sairaalaan, jossa kohdunsuulle laitetaan Cytotec-nimistä lääkettä. Se aiheuttaa kohdun supistuksia ja lopulta sikiö syntyy pois. Mikäli samalla syntyy myös istukka eikä kohtuu jää mitään ylimääräistä, pääset kotiin. Jos istukka ei synny itsestään, tai jos kohtuun jää jotain sinne kuulumatonta kudosta, sinulle tehdään kaavinta " humausnukutuksessa" .

tv: klö

Vierailija
6/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä aika epäselvästi kerrottu asiasta joten siksi kyselin täältä.

Vierailija
7/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia sinulle mitä ikinä päätätkään

Vierailija
8/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.

Vierailija
9/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko terkkareita yms. tietäviä paikalla! Mietin vaan sitä koska olen hyvin iso kokoinen joten nukutus on aika riski minulle, joten miten tekevät abortin kerta nukutukseenkin liittyy iso riski?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi