Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka Poudan koirat saivat kenkää maikkarilta!

Vierailija
06.11.2023 |

"Meteorologi Pekka Poudan koirat Sini ja Suvi poistuvat MTV:n säälähetyksistä, kertoo MTV."

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/4043a143-81d2-4354-ab77-e9cc09c…

Kommentit (812)

Vierailija
221/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako studioon tuoda kolmemetrisen käärmeen, jos jollain meteorologilla on sellainen? Tai lemmikkirotat?

KOIRA NYT SATTUU OLEMAAN _HIEMAN_ ERI ASIA!!!

Kuin niin? Käärme ei ainakaan allergisoi eli ei pitäisi häiritä millään tavalla ketään.

Olisi eläinrääkkäystä kuljettaa käärmettä mukana työpaikalla. Siten on eri asia. 

Allergisia ihmisiä sitten saa rääkätä viemällä koiran töihin vai? 

Vierailija
222/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako studioon tuoda kolmemetrisen käärmeen, jos jollain meteorologilla on sellainen? Tai lemmikkirotat?

KOIRA NYT SATTUU OLEMAAN _HIEMAN_ ERI ASIA!!!

Kuin niin? Käärme ei ainakaan allergisoi eli ei pitäisi häiritä millään tavalla ketään.

Olisikin mukavaa, kun käärme luikertelisi jostakin pöydän nurkasta siihen naaman eteen. Tai joku rotta kiipeäisi tuolin jalkaa pitkin sua tervehtimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan netissä koira = kolmemetrinen käärme = lemmikkirotta

No, huomaa miten vähän ihmiset yleensä tietää eläimistä kun vetävät tämmöisiä yhtäläisyyksiä. Lemmikkirotan tosin varmaan voisikin aivan hyvin ottaa työpaikalle, nehän on sosiaalisia ja koulutettavia, eivät välttämättä hirveästi stressaantuisi. Pitäisi vaan järjestää sille sopiva tila sinne. Koira ei tarvitse kuin juomakupin ja ehkä pedin. 

Vierailija
224/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikoirat on ok, mutta millään muulla työpaikalla ei tarvita koiria. Työpaikat ovat ihmisille. 

Vierailija
225/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan ottaa mieheni mukaan töihin. Hän osaa käyttäytyä ihan kiltisti. Hänelle riittää kahvikuppi ja peti jossa hän voi nukkua töideni ajan. 

Vierailija
226/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks allerginen pilaa kaikkien katselijoiden ilon. Onpa reilua. 

Eikä pilaa. Kaikkia ei kiinnosta joku kusinen rakki.

Ai, että ottaa kupolista tuommoiset tyypit. Olisinpa iso ruma roikale joka voisi ottaa luulot pois tuommoiselta yököttävältä oliolta.

Vierailija
227/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se allerginen voisi siirtyä jonnekin muualle.

Olen samaa mieltä. 

Vierailija
228/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun työpaikalleni tuodaan koiria tulen tarjoamaan niille erityisiä herkkulihapullia. Laksatiivia taikinassa. Uskon pari kunnon ripulointia toimistossa riittävän.

Sinä olet hoitoa tarvitseva sääliö. Ei kukaan normaali fantasioi tuollaisesta. 

Vierailija
229/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WOKEttajat vie koiratkin säästä.

Sataa vaan kissoja, eikö kohta kait niitäkään.

Vierailija
230/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku ilonpilaaja heti. Oon mäkin allerginen koirille mutta meillä on silti koira. Oireita tulee silloin ainoastana jos pöyhkötän koiran kanssa, ei vaikka se olisi samassa tilassa noin muuten.

Vierailija
231/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku ilonpilaaja heti. Oon mäkin allerginen koirille mutta meillä on silti koira. Oireita tulee silloin ainoastana jos pöyhkötän koiran kanssa, ei vaikka se olisi samassa tilassa noin muuten.

Ja kaikkihan on ihan niinkuin sinä? Jollakin ei voi olla voimakkaampi allergia kuin sinulla? Jollakin ei voi olla vieläpä astma? Kaikkihan me tietenkin olla kuin sinä, sinä, sinä ja ajatellaan vaan kun minä, minä, minä, minä.

Vierailija
232/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos saivat tassun potkun ulos studiosta? Kotona on kivaa.

On silloin kun Pekkakin on siellä mutta näyttävät viihtyvän hyvin myös työpaikallakin. Eivätkä ole häiriötä aiheuttaneet.

Vierailija
233/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat olivat ihan hauskoja lähetyksessä, mutta allergialle ei mitään voi. 

Vierailija
234/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat. Tuo allergiakortti on niin helppo pelata. Oikea syy on ko henkilön yleinen vitutus ihan joka asiaan. 

Sama todettu. Alkaa nenä vuotaa ja silmät kostua, kun joku asia ei mene mielen mukaan. Reaktio on varmaan ihan aito, mutta onko se allergiaan liittyvä, epäilen suuresti. 

Olen asunut ja työskennellyt ulkomailla lähes 30 vuotta ja missään, ei siis missään, muualla ei ole tällaista allergisten diktatuuria. Allergioista ei tehdä numeroa, raivareita ei saada jos joku on laittanut hajuvettä tai hiuskiinnettä, ei juosta karkuun kun kissa tai koira lähestyy. Illanistujaisiin ei lähetetä metrin mittaista listaa ruoka-allergioista. 

Sini ja Suvi on ihanat. Olivat syy katsoa juuri tätä säätieteilijää.

Vierailija
235/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikka käärme, kissa, rotta tai vaikka hevonen mutta ei koiraa.

Vierailija
236/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja Sini kuuluu niin oleellisesti Maikkarin aamuun, että on kyllä väärä päätös. Enkä ole ainoa tätä mieltä, olen lukenut kuinka monille ihmisille Sini on ollut aamun piristys. Pitäisi varmaan laittaa palautetta.

On varmaan ulkomaita mylten tehneet hyvää peeärrää Suomelle ja maikkarille omalla rennolla esiintymiselläänn niin Pekka kuin myös koiratkin.

Miksi luopua nyt tuollaisesta valttikortista.

Vierailija
237/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu vie mun uskon ihmisten älykkyyteen ja myötätuntoon. Jonkun koirat töissä on olevinaan tärkeämpää, kuin allergisen terveys. Ja toivotaan että allerginen irtisanottaisiin ennemmin kuin työpaikalle kuulumaton koira lähtisi. 

Olisitte edes vaatimassa erillistä työtilaa Pekalle ja koirille, niin tässä olisi joku tolkku.

Jos koira on mukana töissä, onko ihmisen työteho sama kuin muilla? Saati jos on kaksi koiraa joista toinen on pentu? Eikö sitä koiraa, ainaki pentua, pidä käyttää pissillä, rauhoitella välillä, silitellä ja huomioida jotenkin? Näkyykö palkassa se, että yksi hoitaa koiraa työajallaan ja tekee siinä samalla (sivussa?) töitä ja muut paiinaa töitä ilman ylimääräistä tekemistä?

Jos nää allergiset pihalle-tyypit on koiranomistajia, kuten tässä ketjussa vaikuttaa olevan, älkää ihmetelkö jos ihmiset alkaa suhtautua koiriin ja k

"Miksi allerginen tieten tahtoen hakeutuu työtehtävään, jossa koiria on paikalla? Tuo Sini-koira on ollut jo melkein 9 vuotta mukana lähetyksissä."

No ehkä tämä allerginen/allergiset on olleet tuolla töissä kauemmin kuin Pekan koirat. 

Vierailija
238/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat. Tuo allergiakortti on niin helppo pelata. Oikea syy on ko henkilön yleinen vitutus ihan joka asiaan. 

Sama todettu. Alkaa nenä vuotaa ja silmät kostua, kun joku asia ei mene mielen mukaan. Reaktio on varmaan ihan aito, mutta onko se allergiaan liittyvä, epäilen suuresti. 

Olen asunut ja työskennellyt ulkomailla lähes 30 vuotta ja missään, ei siis missään, muualla ei ole tällaista allergisten diktatuuria. Allergioista ei tehdä numeroa, raivareita ei saada jos joku on laittanut hajuvettä tai hiuskiinnettä, ei juosta karkuun kun kissa tai koira lähestyy. Illanistujaisiin ei lähetetä metrin mittaista listaa ruoka-allergioista. 

Sini ja Suvi on ihanat. Olivat syy katsoa juuri tätä säätieteilijää.

Olet asunut ulkomailla jo 30 vuotta, mutta katsot Suomen kympin uutiset. Tosi uskottava olet tarinasi kanssa.

Vierailija
239/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks allerginen pilaa kaikkien katselijoiden ilon. Onpa reilua. 

Eikä pilaa. Kaikkia ei kiinnosta joku kusinen rakki.

Älä nimittele viatonta luontokappaletta. Toisin kuin sinulla, niin koirilla ei ole ilkeys mielessään. Nyt kipin kapin nurkkaan häpeämään.

Vierailija
240/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että kaikilla muillakin on noin lievä allergia?