Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys: Uskotko kaiken ympärilläsi tapahtuvan itsestään vai uskotko että sinä itse luot kaiken mitä ympärilläsi tapahtuu?

Vierailija
05.11.2023 |

Eli siis oletko vain palanen tässä kaikessa heiteltävänä vai oletko itse kaiken luoja?

On tutkimuksia mitkä on osoittanu että jos ihminen uskoo tarpeeksi johonkin niin se voi oikeasti tapahtua

Otetaan esimerkki: On tapauksia missä ihminen on uskonut että hänen talossa kummittelee ja tavarat liikkuvat itsestään pois paikoiltaan, noh tämä henkilö on alkanut uskomaan siihen kokoajan enemmän ja enemmän ja alkanut pelkäämään tätä asiaa niin paljon että nyt yhtäkkiä ne tavarat onkin alkaneet lentää häntä päin, mitä enemmän hän on kohdistanut omaa energiaansa tähän ilmiöön sitä enemmän ne tavarat on alkanu lentelee päin. Kuuluisat "poltergeist" tapaukset

Eli siis heittääkö "kummitus" niitä vai luoko hän tämän kaiken itse koska hän käyttää niin paljon energiaa tähän asiaan?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman itsensä huolenpitoon aikuinen ihminen  voi vaikuttaa paljonkin. 

Vierailija
42/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oootteko muuten huomanneet, että tällaisissa ketjuissa aina hihhulimmat vastaukset saavat enemmän peukkuja?

Muut on lähdössä töihin niin näillä rokotuskriittisillä chakrahoitajilla on kokoontumisajot täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saavat eri lähtökohtia elämään, tämä on fakta, ja olen erittäin onnellisessa asemassa ja aina kiitollinen, että minulla nämä lähtökohdat ovat olleet hyvät. 

Uskon kuitenkin, että me (aikuiset) voidaan vaikuttaa omaan elämäämme paljonkin, alkaen sieltä omien uskomusten/ajattelun muuttamisesta parempaan - jos olet negatiivinen ja ajattelet, että et ikinä pysty asiaan X vaikka haluaisit, niin luuletko, että saat sen? Verrattuna vaikka henkilöön, joka uskoo pystyvänsä siihen samaan asiaan ja pyrkii aktiivisesti sitä kohti? Kun muutamme omaa ajattelutapaamme, myös käytöksemme muuttuu -> aletaan tietoisesti tai tiedostamatta lähenemään sitä asiaa X. 

Tästä aloittajan mainitsemasta asiasta en halua puhua (en pysty edes kirjoittamaan sen nimeä :D) mutta uskon että energioilla on paljon vaikutusta. Minulla on paljon kokemusta aiheesta, suurimmaksi osaksi juurikin henkilön kautta joka on hyvin epävakaa, ja esimerkiksi tämän henkilön suuttuessa pauketta alkaa kuulua, valot vilkkuu tai lamppu palaa jne. 

Vierailija
44/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen mitään luo, vaikka hänen kauttansa kaikki ilmeneekin.

Lantaa luo. Tai ei enää nykyään moni, enkä minäkään. Mutta lanta silti ilmenee kauttani, se on ihan totta

Vierailija
45/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun kohdalla kaikki tapahtuu tällä hetkellä itsestään. Ite olen silleen että voi kettu miten kovasti olen elämässä yrittänyt ja paljosta selvinnyt, niin maailma onkin silleen että no sittenhän sinä pystytkin vaan enempään ja vielä enempään koko ajan, vaikka itse tajuaa miten paljon toisin ja huonommin voisi asiat olla! Mikä pahoinvointivaltio tämä nykyään oikein on?!?!

Vierailija
46/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä.

Uskon, että osa asioista ympärilläni tapahtuu ilman myötävaikutustani, mutta sikäli ei "itsestään", että joku muu vaikuttaa niiden tapahtumiseen, kuka milloinkin. Osaan asioista taas vaikutan itsekin.