IS Pettämistilasto: Siis nuoret ovat uskollisia, mutta keski-ikäiset ja vanhukset sexihurjastelee vieraissa sängyissä?
Tai no missä itse kukin hurjastelee. Mikä tuon selittää? Onko nuorena se oma kumppani vielä ihana ja vetävä, mutta viimeistään keski-ikäisenä on täysin siihen tympääntynyt?
Riettaimmat sexiseikkailijat ovat tuon graafin mukaan ikäryhmissä 75v. plus ja 55-64v.
Kommentit (59)
Kyllä järkytti tuo, että yli 75-vuotiaista 70.3% pettää kumppaniaan, kun taas nuoremmilla luku on n.50%.
Nuorilla on todellinen tarve sitoutua kun taas viiskymppisillä on viidenkympin villitys.
Kumulatiivinen tilasto. Tosin voi kysyä kuinka pätevä se kysely on.
Paras pysyä suominaisista kaukana.
Ehkä tuossa 55+ ryhmässä ollaan jo vapauduttu parisuhteen henkisistä kahleista, ainakin toinen jo kyllästynyt puuhiin ja vähät välittää jos toinen menee, tietää että se on vain seksiä ja kyllä se tulee takaisin, ja menevämpi osapuolikin tietää ettei enää loukkaa puolisoa niin on helpompi irrotella.
Nuorten romanttinen rakkaus vaan muuttuu käytännölliseksi, kun vanhenee. Jokaisen suhteen myötä on vähemmän tiukkapipo ja enemmän liberaali.
Vanhemmissa ikäluokissa on sitouduttu liian nopeasti eikä kykyä eroon. Nuoremmat helpommin vaihtavat kuin jäävät suhteessen joka ei tyydytä kaikilta osin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä järkytti tuo, että yli 75-vuotiaista 70.3% pettää kumppaniaan, kun taas nuoremmilla luku on n.50%.
Vanhuksille pettäminen on ok kun muut eivät asiasta tiedä mutta eroa moni pitää edelleen häpeällisenä.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola. Mitä vanhemmaksi elää, sitä paremmin sen tajuaa.
Seksiä voi harrastaa muiden kanssa niinkin, ettei tarvitse pettää. Kumppani kannattaa valita niin, ettei tarvitse
pettää, jos haluaa harrastaa seksiä mudenkin kanssa. Nykyään kyllä löytyy monenlaista tossunkuluttajaa parisuhdemarkkinoilta.
Luulin että on edelleen jako piikillisiin ja piikittömiin. Ja ihmiset eristävät itsensä.
eikös nuoret harrasta enemmän näitä polyamorisia ja muita kuvioita, jolloin pettämistä ei tarvita. Keski-iässä ja + ovat monet vielä perinteisissä liitoissa. Jotenkin tuntuu kyllä hassulta jos 72v 70% juoksee vieraissa, riittääkö monellakaan kunto enää tohon?
Totta.
Syy: On huomattu, että työnteon(rahan) lomassa elämä onkin jäänyt elämättä ja tuolloin miehet huomaavat, että elämä onkin rajallinen.
Hienoa yleistystä taas. Palstalla vakio.
Eikö tuossa kysytty onko joskus pettänyt, ei että onko pettänyt keski-ikäisenä tai vanhuksena tms. Eli mitä vanhempi ihminen, sitä todennäköisemmin jostain kohtaa menneisyydestä löytyy tällainen teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi harrastaa muiden kanssa niinkin, ettei tarvitse pettää. Kumppani kannattaa valita niin, ettei tarvitse
pettää, jos haluaa harrastaa seksiä mudenkin kanssa. Nykyään kyllä löytyy monenlaista tossunkuluttajaa parisuhdemarkkinoilta.
Ymmärryksessäsi on vikaa. Elämän suola on pettäminen, ei seksi muiden kanssa ilman pettämistä.
Ihmiset on vastanneet kysymykseen, oletko joskus pettänyt kumppaniasi, eli koskee koko elinaikaa.
On kai se aika selvä, että mitä vanhempi ihminen, niin sen verran elettyä elämää takana.
Miksei ihmiset lue juttua ennen kommentointia?
Jos olen pettänyt jotakuta 20-vuotiaana, ja 65-vuotiaana vastaan kyselyyn että olen joskus pettänyt, ap tulkitsee että 65-vuotias minä on pahempi seksihurjastelija kuin 20-vuotias minä, vaikka olisin ollut tuon jälkeen täysin uskollinen.
Taatusti ei ole tuon kyselyn vastaajat edustava otos imäryhmästään. Nykyään ei enää saada kyselyvastauksia lähes kaikilta, kuin ennenvanhaan. Taatusti vastaajat valikoituvat niihin, joita aihe koskettaa.
Daa-aa. Iän myötä on jo haaste edes törmätä sellaiseen jolla on edes haluja/toimii. Kun löydät niin on suorastaan pakko panna.