Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lähes joka työpaikalta löytyy "vaikea ihminen" jota ei saa pois ja joka hankaloittaa koko työyhteisön toimintaa?

Vierailija
05.11.2023 |

Hämmentää soppaa, kiusaa ja ajaa työpaikan kaaokseen

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu työelämään.

Vierailija
2/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen omistajaa on vaikea erottaa vaikka olis kuinka mulkku. Semmoista se on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei tunnista. Enemmän vahinkoa melkein aiheuttaakin semmoiset, jotka ei halua 'valita puolia' tai jotka ymmärtää sitä toistakin puolta. Valitettavasti, kun kyseessä on vääntynyt käytös, päätyvät ymmärtämään valheita.

Vaatii kokemusta tai osaamista tunnistaa ilmiö. 

Vierailija
4/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luonnevikaisia ihmisiä on niin paljon. Jos viralliset arviot narskuista on jotain 1-2%, niin sekin on todella paljon.

Joka viideskymmenes on päästään sairas h-u-llu. Ja niitä kenellä on kaikkea muuta luonnevikaa ja piirteitä, niitä on ainakin joka kahdeskymmenes. Sellainen vähän keskimääräistä ikävämpi ihminen saa jo paljon pahaa aikaan, ja niitähän on melkein puolet väestöstä.

Keskimääräinenkin ihminen on pidemmän päälle ikävä, jos tarkemmin tutustuu ja joutuu sen kanssa kauemmin olemaan.

Vierailija
5/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei tunnista. Enemmän vahinkoa melkein aiheuttaakin semmoiset, jotka ei halua 'valita puolia' tai jotka ymmärtää sitä toistakin puolta. Valitettavasti, kun kyseessä on vääntynyt käytös, päätyvät ymmärtämään valheita.

Vaatii kokemusta tai osaamista tunnistaa ilmiö. 

Minua koulussa löi eräs poika, niin opettaja sanoi vaan, että riitaan tarvitaan aina kaksi, ja mitähän sinäkin teit kun sinua piti lyödä. No olin olemassa.

Vierailija
6/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyrkki auttaa noihin.

Vierailija
7/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa on niitä niin paljon. Etenkin 50+ ikäisissä naisissa. Jostain ihmeellisestä syystä ovat kai jo lapsena oppineet, että muista paskan puhuminen ja juoruilu on ainoa tapa ylläpitää sosiaalisia suhteita. Ovat myös tosi kateellisia ja toisille pahaa toivovia ihmisiä. Kuka kasvatti osan suomalaisista näin ja miksi?

Vierailija
8/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne v-mäiset tyypit on usein myös niitä, jotka nuolevat esihenkilöiden takapuolet. Sen vuoksi loistavat työpaikalla ja saavat jatkaa muiden kiduttamista. Jos jotain menee pieleen ovat taitavia laittamaan sen muiden syyksi ja mustamaalaamaan kiusaamiskohteitaan. Ah töissä on niin ihanaa. Ennen kuin eläkkeelle pääsee on varmaan terveys ja mielenterveys mennyt.

Vierailija
9/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne v-mäiset tyypit on usein myös niitä, jotka nuolevat esihenkilöiden takapuolet. Sen vuoksi loistavat työpaikalla ja saavat jatkaa muiden kiduttamista. Jos jotain menee pieleen ovat taitavia laittamaan sen muiden syyksi ja mustamaalaamaan kiusaamiskohteitaan. Ah töissä on niin ihanaa. Ennen kuin eläkkeelle pääsee on varmaan terveys ja mielenterveys mennyt.

Joo ne on kieroista kieroimpia ihmisiä kyllä. Mielistelemässä niitä, joista on niille hyötyä. Eli juurikin korkeammassa asemassa olevia. En tiedä onko tavoite päästä itsekin samaan asemaan. Sitten haukkumassa niitä, jotka on niille uhka tai herättää kateutta. Jos joku tuo niiden toiminnan ilmi, niin sehän on sitten niiden mielestä vain päästään hullu sekopää, joka keksii omiaan vain. 

Vierailija
10/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisissa on niitä niin paljon. Etenkin 50+ ikäisissä naisissa. Jostain ihmeellisestä syystä ovat kai jo lapsena oppineet, että muista paskan puhuminen ja juoruilu on ainoa tapa ylläpitää sosiaalisia suhteita. Ovat myös tosi kateellisia ja toisille pahaa toivovia ihmisiä. Kuka kasvatti osan suomalaisista näin ja miksi?

Mun entisessä työpaikassa pahin oli yli eläkeiän töissä vetkutellut isoegoinen narsisti. Jopa pomoni tuli minulle itkemään että ei saa kyseistä henkilöä kuriin!!! Päätin lähteä pois ja karenssille suosiolla.

Vierailija
11/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossudemokraatit on tehneet irtisanomisen liian vaikeaksi ja kalliiksi. Nauttikaa vaan nyt siitä. 

Vierailija
12/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas näen ongelmana tuollaisen silmittömän naisvihan. Sitä ilmeni paljon kun tein joskus duunarihommia. Koulutettujen keskuudessa ei ole tullut vastaan.

Ei tuo ole mitään naisvihaa, vaan valitettava totuus. Olen itsekin nainen ja korkeasti koulutettu ja olen joutunut näiden vanhempien naisten paskanpuhumisen kohteeksi töissä, valitettavasti. 

Vierailija
13/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun entisessä työpaikassa pahin oli yli eläkeiän töissä vetkutellut isoegoinen narsisti. Jopa pomoni tuli minulle itkemään että ei saa kyseistä henkilöä kuriin!!! Päätin lähteä pois ja karenssille suosiolla.

Unohtui sanoa että kyseessä siis mieshenkilö...

Vierailija
14/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä katkeria ja hedelmällisen iän ylittäneitä.

Vierailija
15/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas näen ongelmana tuollaisen silmittömän naisvihan. Sitä ilmeni paljon kun tein joskus duunarihommia. Koulutettujen keskuudessa ei ole tullut vastaan.

Ei tuo ole mitään naisvihaa, vaan valitettava totuus. Olen itsekin nainen ja korkeasti koulutettu ja olen joutunut näiden vanhempien naisten paskanpuhumisen kohteeksi töissä, valitettavasti. 

Tietenkin on naisvihaa, kun etsit syytä  sukupuolesta. 

Vierailija
16/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu juuri siitä, että Suomessa on poikkeuksellinen irtisanomissuoja eli henkilöön liittyvistä syistä ei voi irtisanoa ottamatta hirvittävää taloudellista riskiä.

Yksi ihminen voi paitsi pilata työyhteisön ilmapiirin, myös ajaa yrityksen pahoihin taloudellisiin vaikeuksiin.

Ja miksi näitä riittää? Ihmisissä on melkosen paljon luonnehäiriöisiä p kiaisia.

Vierailija
17/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ottavat työt liian tosissaan.

Vierailija
18/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on naisvihaa, kun etsit syytä  sukupuolesta.

No en ole itse törmännyt yhteenkään vastaavalla tavalla käyttäytyvään mieheen. Ovat olleet aina mua kohtaan ystävällisiä ja puhuneet hyvää.

Vierailija
19/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan vaikea irtisanoa, jos on vakipaikka. Osa on niin taitavia mielistelijöitä ja muiden mustamaalaajia, että ehtii saada sen vakipaikan. Mutta ei onneksi kaikki. Itsekin tiedän yhden joka ei ole vielä eläkeiän lähestyessäkään saanut vakipaikkaa, enkä yhtään ihmettele kun luonne on mitä on. Jo alle vuodessa selvisi millainen ihminen on. Oli onnistunut saamaan kieroilullaan töissä lähes kaikkien ennestään hyvät välit ihan solmuun. Omasta mielestään oli se mukavin ja paras ihminen ja muissa oli vika. Niin varmaan, kun kaikki oli hyvin ennen kuin kyseinen ihminen saapui sotkemaan.

Vierailija
20/57 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sisäistetty misogyna on tullu tutuksi. Nuorena tyttönä ja naisena pahimpia piruja olivat vanhemmat naiset.

No olivat jotkut miehetkin ahdistavia ja käpälöivät kehoani ja puhuivat rumasti, vaikka olin 11-15 vuotias.

En tiedä voiko joku nainen olla niin mätäaivoinen, että on kateellinen lapselle, kun tämä saa "miesten" huomiota ja ahdisteluja osakseen.