Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit minun (isoissa) housuissani, paljonko haluaisit pudottaa painoa?

Vierailija
31.12.2006 |

164 cm / 102 kg.

Miten ryhtyisit toteuttamaan muutosta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin käyttöön Painonvartijoiden rompun. Jos saisin itseni joskus sinne 70 kiloon, olisin todella todella tyytyväinen :)

Vierailija
2/25 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysremontti ruokavalioon, sellainen siis jonka pystyy pitämään tulevaisuudessakin (ei siis mitään kuuria). Lisäksi liikuntaa totta kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Semmoiset 30 kiloa pudottaisin.

Vierailija
4/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalion muutos ja 3krt viikossa ohjattua liikuntaa

Vierailija
5/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyellä liikunalla. Onhan tuosta varaa pudottaa. Joku painonhallintaryhmä vois olla hyvä tuki.

Vierailija
6/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ystävällisesti ihmettelen, että miten ihmisille kertyy painoa noin paljon.

T. 30 v. sohvaperuna ja syöppö, joka kuitenkin painaa vain (?) 57 kg (pituus 159 cm).

Vierailija
7/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kasviksia enemmän, pullat, makeat yms pois. Kuuntele omaa kehoasi! Kyllä se siitä

Vierailija
8/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten laittaisin uuden tavoitteen. Pyrkisin tuonne noin kuuteenkymmeneen kiloon, eli nelisenkymmentä pois. Ajaksi laittaisin kaksi vuotta.

Aloittaisin pyytämällä lähetettä ravintoneuvojalle. Sellaiselle pääsee ilmaiseksi. Hänen kanssaan juttelisin ruokavaliosta. Liikunnan ottaisin mukaan kun ensimmäiset noin 15 kiloa olisi tippunut. Silloin se olisi jo paljon helpompaa ja noin isossa ylipainossa liikunnalla ei ole oikeasti juuri merkitystä. Säästät niveliäsi jos ensin pudotat vähän ja sitten vasta alat liikkua.

Onnea matkaan :)

Vierailija
9/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin pitkään n. 80 kiloa, liikaa sekin, mutta silloin voin ihan hyvin. Sitten reilu vuosi sitten tuli ihan järjetön syömishimokausi, jolloin paino nousi sen 20 kiloa. Omaa syytäni toki, muuta en väitä.

Olo on nyt ollut varsin ähmeä, hidas ja hävettävä.

ap

Vierailija
10/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

59 kg ja olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
11/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painava, hänellä kaikki paino rinnoissa ja p..seessä. Nyt on laihtunut tämä ystävä 15 kg. Kannustan häntä.

Vierailija
12/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 20-30 saisi sinut varmasti piristymään. Laita välitavoitteet vaikka ensin 90 kiloa. Sitten palkitset itsesi ja siirryt seuraavan etapin tavoitteluun. Jo tuokin pudotus tuntuu sekä itsetunnossa että terveydessä!

Vierailija
13/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Th

Vierailija
14/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antaa lähetteen labraan että katsoo rasvat, kilpirauhasentoiminnan yms verestä ettei ole niissä vikaa ja jos on niin lääkitys niihin ja lääkäriltä lähete myös ravintoneuuvojalle tai (ammattinimike ei ole varma) ja mahdollisesti laihdutukseen lääkäriltä reseptilääke.

Vierailija
15/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaistavoitteeksi laittaisin 40 kg. Olen itse 163 cm ja painan 73kg, minulla tavoite 10 kg pudotus.

Sinuna lähtisin reippaasti painonvartijoiden porukkaan, 10 kg välitavoitteilla urakoimaan. Ryhmä antaa motivaatiota. Kun huomaat kilojen karisevan, motivaatio senkun nousee kohisten!

Vinkki motivaation keräämiseksi: Kasaa reppuun vaikkapa perunapusseja 5-10 kg:n edestä ja nosta selkään. Kävele reppu selässä n. 10 minuuttia. Kun lasket repun selästäsi, huomaat, kuinka paljon jo 5-10 kg:n painonpudotus keventää askeltasi!

*Potku persuuksille* ;D

Vierailija
16/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

111kg ja pituutta 170. Kettuunnuin ja aloin laihduttamaan. Vajaata vuotta myöhemmin vaaka näytti 68kg. Vielä jos muutaman kilon....

Vierailija
17/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetäänkö yhdessä tiputtaa painoa pois? meilaillaan päivittäin mitä tehny ja miten menee? mulla karkit ym herkut heikkous.. samoissa panoissa sun kaa oon.. ilmota mitä meiltä oot

Vierailija
18/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kymmenisen kiloa. Lopullinen tavoite voisi olla vaikkapa se, että painaisit lopun elämääsi noin 80-85 kiloa. Siinäkin on tavoitetta, ja voi olla hankalaa, jos olet ollut pitkään ylipainoinen.

Lähtisin liikenteeseen:

ensin verikokeella kilpirauhasarvot ja verensokeri, maksa jne.

sitten pyytäisin lääkäriltä reseptin esim Reductil tai Rimonabant -valmiste, käyttäisin niitä kolmisen kuukautta, jona aikana opettelisin uutta syömistapaa.

APuna käyttäisin esim keventäjiä tai nutris-palvelua. molemmat läydät googlella.

sitten vaan koittaisin sinnitellä, että ne ekana kolmena kuukautena pudottamasi kilot eivät palaisi (lääkkeen avulla lähtee helposti 15 kiloa kolmessa kuukaudessa).

Jo 5-10 prossan painonpudotus parantaa sinun terveyttäsi huomattavasti. On ihan älytöntä alkaa puhumaan, että pitäisi ottaa tavoitteeksi joku 40 kiloa.

Terkuin terkkari, joka ohjaa painonhallintaryhmissäkin

Vierailija
19/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lähetäänkö yhdessä tiputtaa painoa pois? meilaillaan päivittäin mitä tehny ja miten menee? mulla karkit ym herkut heikkous.. samoissa panoissa sun kaa oon.. ilmota mitä meiltä oot

Vierailija
20/25 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten painoin 60kg ja siihen haluaisin takaisin,en vain kertakaikkiaan tiedä mistä saada tsemppiä,asun täällä perähikiällä,lähimpään painonvartijoihinkin (minulle) liikaa matkaa,kun autoakaan ei ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi