Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tinderistä vaikeaa saada suhdetta?

Vierailija
05.11.2023 |

Varsinkin jos on nainen joka työtön ja sairastaa mt tautia. Vaikka olisi nättikin, mikä kokemus muilla on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä noilla spekseillä täysin mahdotonta. Naisella voi ollakin tsänssejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu ettei kukaan halua edes treffeille kanssani. Loppuelämä yksin?

Ap

Vierailija
4/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kukaan = ne pitkät, lihaksikkaat, mallinnäköiset statusmiehet, joita kaikki muutkin naiset haluavat.

Vierailija
5/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastatko myös peräsuolen laskeumaa?

Vierailija
6/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuka vaan kelpaa. Tinderissä kukaan ei ole sitä mitä sanoo olevansa. Kuvat on vanhoja tai filtteröityjä ja muutenkin ihmiset teeskentelee milloin mitäkin saadakseen. Noilla sinun spekseillä saat Tinderistä riesaksesi jonkun juopahtaneen elämäntapatyöttömän, joka käyttää sinua hyväkseen sen mitä voi.

Vierailija
7/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kukaan = ne pitkät, lihaksikkaat, mallinnäköiset statusmiehet, joita kaikki muutkin naiset haluavat.

Ne ei lähde treffeille koska tietävät että sillon paljastuu että ovat jotain muuta kuin kuvissa ja jutuissa.

Vierailija
8/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuka vaan kelpaa. Tinderissä kukaan ei ole sitä mitä sanoo olevansa. Kuvat on vanhoja tai filtteröityjä ja muutenkin ihmiset teeskentelee milloin mitäkin saadakseen. Noilla sinun spekseillä saat Tinderistä riesaksesi jonkun juopahtaneen elämäntapatyöttömän, joka käyttää sinua hyväkseen sen mitä voi.

En halua juoppoja!

Ap

Vierailija
9/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua juoppoja!

Ap

Vaihtoehtona on toki narkkarit ja mielenterveysongelmaiset. Siitä vain valitsemaan.

Vierailija
10/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit (viimeistään muutamien treffien jälkeen) ja minä taasen annoin pakit 6:lle.  Muistaakseni n. 9 miestä tapasin joka tapauksessa uudelleen vähintään kerran ensitreffien jälkeen.

Vierailija
11/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit (viimeistään muutamien treffien jälkeen) ja minä taasen annoin pakit 6:lle.  Muistaakseni n. 9 miestä tapasin joka tapauksessa uudelleen vähintään kerran ensitreffien jälkeen.

Oletko suhteessa ja minkä ikäinen olet? Aika surkeaa tää yksinäisyys! Erosin huonosta suhteesta

Ap

Vierailija
12/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on vaikeaa.

13/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko suhteessa ja minkä ikäinen olet? Aika surkeaa tää yksinäisyys! Erosin huonosta suhteesta

Ap

Olen 36-vuotias sinkkunainen. Asun isossa kaupungissa.

Vierailija
14/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan koska se on sovellus. Sun pitäisi olla sitten suhteessa sovelluksen kanssa, niin ihan tosi outoa olisi. Miten sellaista selität lähimmille ihmisille, jotka itse seurustelee ihmisten kanssa?

Vierailija
15/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä noilla spekseillä täysin mahdotonta. Naisella voi ollakin tsänssejä.

Ei minulla ole mitään ongelmaa ollut Tinderissä vaikka olen pitkäaikaistyötön ja mt onglelmainen mies.

Vierailija
16/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajempi tarjonta. Maksuton deittisivusto. Kysy suoraan käykö mies usein Suomessa: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

Vierailija
18/18 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haiskahtaa epätoivo tästä aloituksesta. Vaikka on työtön, voi olla vaikka just sen mt:n takia kuntoutuja tai uudelleenkouluttautuva. Tässä on niin monta monessa, että tuskin nämä kaksi syytä itsessään vielä olisivat riittävät perusteet jäädä täysin yksin. Tinder-kulttuuri vaan valitettavasti on sellainen että haetaan koko ajan parempaa, joten kannattaa lähinnä hakea oikeasta elämästä kumppania jos sellaisen haluaa. Monella miehellä rappiokierrekin yleensä loppuu kun oikein rakastuvat, ei siis kannata parin päivän tissutteluista olla alkuun huolissaan ja leimata, se voi siitä ryhdistäytyä. 

tv rillumarei-miehen rouva :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi