Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Mistä ammutte raketit kun ei ole edes lunta ja maa jäässä?
Kommentit (5)
se ei ole tarpeeksi tukeva, ja saattaa kaatua jolloin raketti saattaa lähteä ihan johonkin muualle kuin taivaalle.
raketti ampumista varten tehtyyn/hommattuun telineeseen, taikka kivien väliin tukevasti, ammusten mukana pitäisi tulla myös sellaisia tukiputkiloita jotka tukee ammusta vielä entisestään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joka tyytyväisenoloisena piti kädessään jotain helvetin soihtua tai rakettia.
Ihan rakettimyyjältä voi ostaa telineen, maksaa jotain 5e. Meillä ollut jo monta vuotta sama teline käytössä, oli lunta tai ei.
Alue: Aihe vapaa
meillä ei kyllä ammuta raketteja ollenkaan, mutta pullosta muistan lapsuudessani näin tehdyn.