Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävystyin todella mukavan naisen kanssa mutta yksi

Vierailija
31.12.2006 |

asia painaa ja vain tämä yksi sillä hän asuu kaupungin vuokratalossa. On avoliitossa, 1 lapsi ja mieskin mukava ja ovat vielä täysin raittiitakin. Hän kutsui ensiviikolla kylään ja jotenkin nolottaa jaa siihen pihaan kun aina olen halveksien katsonut sitä taloa. Eivät kuulemma edes suunnittele oman ostamista vaikka töissä käyvät.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi: ota mukaan joku ase; rapussa voi tulla vastaan maahanmuuttaja ja nehän aina hyökkää päälle. Tokaks: laita huonompaa päälle koska heillä voi olla likaista sillä asuvathan he kau-pun-gin vuokratalossa. Kolmanneks: ota kamera mukaan niin voit ikuistaa tämän hetken että olet käynyt kau-pun-gin vuokratalossa.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän