Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidankin olla aika onnellisessa asemassa, kun mulla ei ole ystäviä

Vierailija
05.11.2023 |

Vaikuttaa niin älyttömän vaikeilta nuo kuviot..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanopas muuta. Sitten kun hermot menee niin asiat pitäisi aina selvittää koska hankalaakaan ystävää ei saisi noin vain heittää menemään kuulemma.

Vierailija
2/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun aikana ilmaantunut parikin ketjua siitä kuinka ystävä on ihan tyhmä kun ei käyttäydy niin kuin toinen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hankalat kuviot? Mulla on hyviä ystäviä, mutta ei meillä ole mitään hankalia kuviota. 

Vierailija
4/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihanaa, kun on hyviä ystäviä. Viime kuussa kävin hyvän ystävän kanssa lomalla ja oli niin mukava reissu. 

Vierailija
5/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hankalat kuviot? Mulla on hyviä ystäviä, mutta ei meillä ole mitään hankalia kuviota. 

Lue noi ketjut.

Vierailija
6/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue noi ketjut.

Mitkä ketjut? Tässä ei ole mitään linkkiä ketjuihin. 

Vierailija
7/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ystävät on ihan parasta. Mulla on jopa ystäviä 46 vuoden takaa ja edelleen pidetään yhteyttä viikottain. 

Vierailija
8/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä se kuulostaa kun lukee juttuja täältä. Rahanpummimista ja muuta sontaa.

Vierailija
9/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole kuten sinä ja sinun tilanteesi. 

Vierailija
10/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä menee jopa puolisn edelle. Uskoidun enemmän ystävälleni kuin puolisolleni.

Vierailija
11/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mikä on minkään arvoista ei ole helppoa, jos haluaa vaan päästä helpolla niin yhtä hyvin voi alkaa etsimään hautapaikkaa.

Vierailija
12/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu olevan somessa ainoastaan, ei silti vastaile hyvin? Heillä on vain oma perhe, työ ja omat menot. Muilla ei niin väliä?

Vierailija
13/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä olisi ikävämpää ilman ystäviä. Heidän avullaan olen pärjänyt erosta ja ikävistä asioista, kun he ovat olleet tukena. 

Vierailija
14/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hyvää pataa ja välillä haukutaan selän takana vältellen. Tuntuiko tältä.

Vierailija
15/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme, joita voin kutsua ystäviksi. Mutta en kehuskele siellä täällä. Jokainen heistä tietää, että ovat minulle tärkeitä ja joille kerron omat asiani. Ja toisinpäin. 

Vierailija
16/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on ihan eri asia kuin hankalat pintaliitokaverit.

Vierailija
17/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten surin vielä kovasti ystävän menetystä ja parisuhteen puuttumista. En sure enää, vauvapalsta on ollut hyvä reality check.

Vierailija
18/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä onkin hyvä silloin kun ei ole vastasukupuolta ja sitä ei päästä liian lähelle. Muuten on pelkkiä ongelmia tiedossa kun ikäänkuin aivan huomaamatta alkaa peliin tulemaan jotain parisuhde-elementtejä.

Vierailija
19/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joku aika sitten ystäviäni ja mulla on kuusi erittäin läheistä ystävää ja sitten on muuten vaan kavereita. 

Vierailija
20/36 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä tilanne kun kukaan ei asu lähellä, ollaan yhteyksissä satunnaisesti ja nähdään joskus. En jaksaisi jatkuvaa yhteydenpitoa tai velvollisuuksia. Olen paljon tekemisissä ihmisten kanssa muuten harrastuksissa. Jossain tapahtumissa jos jokuu alkaa jutella, juttelen mielelläni ja netissä on kavereita. Tapahtumissakin mukava käydä yksin tai miehen kanssa, niin saa olla oman aikataulun mukaan. Miehen kanssa on hyvin samanlainen ajatusmaailma, joten se menee ja voidaan vaikka reissussa käydä oman mielenkiinnon kohteessa yksin jos toista ei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän